Appartement Orada Marina de Albufeira

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°9°
Appartement Orada Marina de Albufeira
7,5

Omschrijving
Bij Orada Apartamentos Turísticos - Marina de Albufeira verblijf je in een ruim appartement. Wel zijn de appartementen aan renovatie toe. Het personeel is vriendelijk en er is een groot zwembad. Wifi is er bij de receptie. Vier keer per dag gaat er een pendelbus naar de grote supermarkten. Het strand en het oude stadscentrum zijn op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Orada Marina de Albufeira voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Peuterbad
Speeltuin

445 reviews over Appartement Orada Marina de Albufeira in het Nederlands

Prima accomodatie mooi en ruim opgezet.

M. Boot
25-6-2016

Prima hulpvaardig personeel, helaas viel de stroom en daardoor ook de gasvoorziening uit maar iedereen deed zijn best om het zo snel mogelijk te verhelpen.

Er is geen winkel en/of een restaurant op het complex aanwezig.

Waarom geen wifi overal?????? Verhoog de prijs dan enigzins!!!!

Super gave vakantie gehad

Ilona
16-6-2016

Zeer ruim appartement op de begane grond gehad. Van alle gemakken voorzien (vaatwasser, grote koel/vries, wasmachine enz.. Schoonmaak was elke dag en nieuwe handoeken dus top. Vriendelijk personeel. Ligstoelen en parasols allemaal in topconditie dus ik begrijp niet de negatieve berichten van eerdere gasten. Ligt iets van old town af maar met de bus € 1.30 pp ben je er zo. Het is maar net waar je voor kiest. Het is iets van het stadje af (ca. 30 min. lopen) maar daarvoor heb je de ruimte om je heen en zit je niet opgepropt tussen de gebouwen.

Echt een heerlijke vakantie gehad!

Michelle van Z
16-6-2016

Prima prijs kwaliteit verhouding. Schoon groot appartement met dagelijks schoonmaak en om de dag schone handdoeken. Het zwembad is fantastisch! Alles is te lopen alhoewel wij wel een auto gehuurd hadden waar overigens een prima garage voor was onder het complex.

Top vakantie

lala
22-5-2016

Een top vakantie gehad ..we kregen eerst appartement met balkon daarna ander gevraagd ivm gevaar voor mijn kind allemaal schoon en groot .elke dag schone tafellaken handdoeken en bedden opgemaakt.mooi schone buitenbedden en zwembaden als je iets vraagd gebeurd het gelijk...Ik vind lidl even duur als in nl aldi is goedkoper ...tip huur auto in faro bij airpoort en taxi is niet duur zelfde als treintje voor 4 euro voor de hele dag ....mooi strandje dichtbij 15 20 min lopen mensen te slecht te been zijn kunnen beter met taxi of tuctuc...wij hebben heel oost en west portugal gezien echt aanrader met een huurauto te doen en dan gelijk voor hele week boodschappen te doen ...koop stokbrood bij aldi je heb oven ook verkopen ze overal babyvoeding ...

ik kom zeker terug

oh ja mensen die onder mijn behoorlijk klagen over de schoonmaak ga volgende keer lekker naar een 5 sterren hotel all inclusief ...wij hebben niks te kort gekomen

Alle gemakken voorzien geweldig !

Margriet de kroon
17-5-2016

Alles is nu goed zwembad gerenoveerd en nieuwe bedjes buiten foto's gezien van vrienden !!!

Mensen die slecht ter been zijn zo ik het niet aanraden !!!

geweldig

coby
1-5-2016

het is daar super,mooi en goed ingerichte appartementen wasmachine afwasmachine en grote koelvriescombinatie wat in de zomer wel erg fijn is,garage onder het appartement,voor sommigen is het te ver lopen naar albufeira,het is heuvel op en af,een auto is wel een aanrader .soms kan de schoonmaak wel wat beter als je in het appartement zit ,maar je krijgt 2x pw schoon beddegoed en iedere dag schone handdoeken,

Weer heerlijk

Jolanda
20-4-2016

Even in februari 5 dagen geweest bij mijn vader die er 5 maanden overwintert. Prima studio. Weer heerlijk, anders als straks in mei maar nog steeds prima complex. Zwembad wordt gerenoveerd, vandaag gehoord van touroperator dat het 15 mei klaar moet zijn. De bedden aan het zwembad worden ook vervangen. We verheugen ons erop!

Zonder auto ben je daar gehandicapt

Hoogendoorn
8-4-2016

Momenteel wordt het zwembad gerenoveerd gepaard met herrie en stof. Beslist geen plaats om daar nu te zijn.

Het transport busje schijnt ook al meer dan week stuk te staan.

geen 4 sterren waard want het gaat achteruit

Henk Gijsbers
3-4-2016

Orada Marina in Albufeira

Bij ons vorige verblijf in september 2015 was alles oké. Toen hadden we ook al 2 appartementen voor 4 weken in maart 2016 gehuurd. We wilden graag weten waar we dan komen te zitten. Antwoord was: Gebouw G en/of gebouw H. Alleen het appartementsnummer was nog niet bekend. We kwamen op 29-02-2016 aan bij Orada Marina met 2 koppels voor 4 weken. We kregen sleutels voor gebouw C. Wij in C001 en onze vrienden C010. C010 moest nog schoongemaakt dus even kijken bij C001 waar we wel in konden. Bij het openen van de deur kwam een vieze stank ons tegemoet. We lopen door naar de achterzijde en daar kun je naar buiten waar je tegen een betonnen bak loopt met daarachter bomen en rechts een muurtje waarover je uitkijkt op een openbare weg. Ziet er niet uit. C010 is acceptabel maar C001 niet. Naar de receptie waar we vertellen dat er in september is afgesproken voor Gebouw G en/of H. Was volgens receptie niet waar want dat deden ze nooit (terwijl mensen die al langer komen een 1e en 2e voorkeur kunnen opgeven).

We kunnen een ander appartement krijgen zonder balkon!!! Ik weiger dit en bel de Hostess van touroperator.

Die zal met een kwartier bij ons zijn en zij regelt voor ons een ander appartement (G116).

Is ook niet wat we verwachten maar wel veel beter dan C001. We willen zelfs bijbetalen voor een 3 kamer appartement maar dat wil de receptie niet doen onder het mom van alles zit vol. Dat is een stuk onwil want er stond tijdens de 4 weken van ons verblijf heel veel leeg! Maar je hebt geen keus. Appartement klinkt gewoon hol omdat er zo weinig in staat. In de keuken is goed werkende apparatuur Oven ,magnetron broodrooster, waterkoker en koffie apparaat . Het servies is matig 2 wijnglazen 3 limonade glazen 2 koffie kopjes en 2 theekopjes Er is 1 ovenschaal 4 grote borden en 3 kleine . Bedden zijn hard maar wel schoon. De airco die we gebruikten om als de zon weg is (13:30U) te verwarmen was ronduit smerig. De filters zaten geheel verstopt met vuil. Dit is na aandringen wel gereinigd. Daarna verwarmde hij wel. Schoonmaak appartement is dagelijks evenals handdoek wisselen. Terrasje bij zwembad soms open. Zwembad is gevaarlijk door alle kapotte en ontbrekende tegels. Is in paasweekend afgezet met lint en zwembad loopt leeg.

Bedjes zijn zeker 10 jaar oud en sterk doorgezakt! Complex gaat sterk achteruit en is zeker geen 4 sterren waard!! Als je naar een supermarkt wil ga dan naar de Supermarche bij het kerkhof. Kwartiertje lopen Zeer uitgebreid, aardig personeel en goedkoper dan de Lidl die veel verder weg is. Oude binnenstad gezellig op 20 minuten lopen. Buiten het weekend met de gratis shuttlebus van Orado Marina. Restaurants in oud Albufeira Pampas, Bravo, The Beach Basket, 54. Vlakbij Orada Marina is restaurant Castello do Mare (zaterdag gesloten). En wat leuke zitjes bij de haven. Als je wat meer wil zien huur dan een auto of ga met de taxi naar het grote busstation.

leuk app. maar erg afgelegen

joyce
27-3-2016

Het zijn leuke app. met een mooi groot zwembad, maar het ligt erg afgelegen van alles. Je moet een hele steile helling op klimmen om richting strand, centrum en grote supermarkt te wandelen. Nu zijn wij nog jong (24), maar voor ons was het ook pittig om telkens in die hitte zo'n steile helling op te klimmen. Als je echt voor de rust wilt gaan dan zijn dit prima appartementen. Als je voor vermaak wilt gaan buiten het app. dan moet je erop voorbereid zijn dat je telkens veel en ver moet lopen. Wij waren hier 10 dagen maar dit was voor ons uiteindelijk te lang, omdat er weinig te doen is in de buurt.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orada Marina de Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orada Marina de Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.