niet boeken, prijs/ kwal. totaal niet in balans

Review geschreven door Charlotte

niet boeken, prijs/ kwal. totaal niet in balans

Charlotte,
4-9-2018

Het complex is erg gedateerd. Ons appartement had afgescheurde gordijnen, een lamp met n grote scheur erin, plastic tafel en stoelen die vies bruin uitgeslagen waren en vreselijke harde bedden. De matrassen hadden geen veren meer. Na lang aandringen kregen we een ander appartement wat niet veel beter was. Het gekleurde stucwerk van de huisjes bladderd enorm af en in het zwembad liggen op de bodem de repen van afgescheurde folie. De ligging van het complex is ver buiten het centrum. Er zou gratis vervoer zijn naar strand en stadje, dat is ook zo maar er gaat slechts 1 busje 4 x per dag en kan slechts 7 mensen vervoeren! In het weekeinde rijdt hij helemaal niet! Wij vinden dat een plek om nooit meer naar terug te gaan.