Géén boekingskosten
PortugalAlgarveAlbufeiraAparthotels AlbufeiraAparthotel Muthu Clube Praia da Oura

Muthu Clube Praia da Oura

Aparthotel
PortugalAlgarveAlbufeira

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Muthu Clube Praia da Oura voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 89 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

89 Reviews over Muthu Clube Praia da Oura

• 3Els den Otter11-09-2022

Verschrikkelijk

Het was totaal niet wat ik ervan verwacht had ,kwam niet overheen met de foto’s van de site . Oud ,schimmel, waardoor muffe geur . Oude meubels .

• 5Jac27-04-2022

Geen 4 sterren kwaliteit

Van een 4 sterren hotel mag je meer verwachten. Veel mensen tobben met toegangsdeur. Slechte communicatie. Niet iedere dag schoongemaakt en ook niet schoon bij aankomst. Geen nachtkastje, geen bedlampje. Wijn bij diner in kartonnen beker! Tuin wel mooi aangelegd.

• 8Corrie02-10-2019

Prachtige locatie aan het strand. Mooie verzorgde tuin met drie zwembaden waarvan een kinderzwembad. De appartementen zijn ruim en mooi ingericht. De balkons van de appartementen zijn niet erg privé maar voor ons geen probleem. Eten hadden we geen ervaring mee maar genoeg restaurantjes op de strip.

• 7Wilma K25-09-2019

Groot complex, mooie tuin.

Groot complex met veel trappen en trappetje, met koffer gedeeltelijk met lift en hoger nog met trappen. Wij zijn strandmensen maar sowieso geen plek bij zwembad. De receptie houdt er vreemde praktijken op na. Tijdens ons verblijf kwam dochter met haar gezin + baby en daarom ook een babybed besteld. Eerste nacht nog geen bedje beschikbaar. Volgende dag gebracht en oma stelde voor om te betalen. Naar de receptie en de manager zei zonder blikken of blozen 70 e (10 e per dag). Oma schrok maar betaalde en kwam er bij thuiskomst achter dat bij reisorganisatie een babybed 3 euro per nacht was.

• 7Ynis10-01-2019

Zeker niet in de zomer.

Aan de balie moet je soms lang wachten. Ze helpen je wel vriendelijk en correct. Het overgrote deel is Engels en het ontbijt is dan ook meer gericht op de Engelsen. Bolletjes en brood om te toasten, kaas en paar soorten worst. Heerlijk is het verse fruit en de yoghurt. Als je wilt kun je 3x daags warm eten. We hadden eerst een 2 kamer appartement op het noorden waar net gesaust was. Rook dus muf en was wat vochtig. Gelukkig konden we ruilen voor een zonnig en vrij nieuw appartement. Echt genoten van dat plekje. Verder is alles heel mooi aangelegd en kun je zo naar het strand lopen. Albufeira is geschikt voor zonaanbidders en mensen die houden van kroegjes, enz. Busstop dichtbij het hotel en kost € 1,40 voor in Albufeira (hele dag). De oude stad was echt niets bijzonders. Genoten van een jeepsafari, je krijgt een mooi beeld van het achterland. In de zomer zul je ons hier niet zien, 6 dagen in dec. was voldoende.

• 4Danielle30-05-2018

Met de zon op je kop fleurt de hele dag op...

Het complex is all in maar is absoluut niet te vergelijken met een all in in bijvoorbeeld een Turkije. Het ontbijt en diner stellen weinig voor, bij het ontbijt (wt erg op engelsen is gericht) is qua drinken alleen keuze uit koffie en thee, water en een drankje wat ze sinaasappelsap noemen maar wat meer een sinaasappellimonade is met een vreemde bijsmaak. Ook is er een tropical drankje die ik zelf niet heb gehad en meer is er gewoon niet. Het diner, wat ook in buffetvorm is, zijn veel dingen lauw en sommige vleesgerechten taai. Bij de bar beneden waar de keuze overigens ook erg beperkt is want bijv. icetea hebben ze al niet mag je maar 2 drankjes per keer halen en als je met een grote groep bent is dat lastig. Daarnaast is het complex niet geschikt als je slecht ter been bent, zijn er geen parasols bij het zwembad en is het erg verouderd. Bij de bar bij de receptie moet je de drankjes gewoon betalen.

• 4Jessica05-03-2018

Overal schimmel

De hotels van MGM Muthu lijken erg mooi en netjes, maar ze zijn alles behalve dat. De muren van onze hotelkamer zaten voor met schimmel, hiernaast druipte er aan de buitenkant van onze kamer water uit het plafond. De schimmel stonk enorm, hierdoor konden wij ‘s nachts en overdag onze deur niet dicht houden. Wanneer wij ons appartement even verlieten en later terugkwamen, waren de ramen beslagen met vocht en stonk het erg. Wij hebben een aantal keer een klacht ingediend bij de receptie. ‘Morgen gaan we er naar kijken.’ Was iedere dag opnieuw het antwoord. Ik en mijn vriend hebben hierdoor tijdens ons verblijf accute bronchitis opgelopen. En hebben zo’n 400 aan ziekenhuiskosten gehad. Onze hotelkamer zat dichtbij de personeelswoningen. Het Indische personeel was vriendelijk, maar zij hadden vaak erg luide muziek op waardoor wij overdag en ‘s avonds lastig konden slapen. MGM Muthu Hotels, nooit meer.

• 5Elly Westra08-07-2017

Slechte ervaring

De gehele ervaring was op zijn zachtst gezegd slecht

Aangekomen bij het hotel, 's morgens om 9 uur, bleek het hotel de regel "inchecken vanaf 17.00 uur" te hanteren.

De all inclusive boeking zou ook pas dan van start gaan bij het diner waarbij een pasje werd toegeschoven. Het pasje zou gebruikt moeten worden bij elke maaltijd/drankje die wij zouden willen nuttigen. (noem het een soort creditcard) Aan het einde van het verblijf konden wij de pas inleveren om datgene dat wij zouden hebben besteld te betalen. "All inclusive" bleek geen stand te houden vanaf deze dag.

's Morgens ontbijten was niet fantastisch, maar prima voor een paar dagen. Daarna volgde de regel "vanaf 12:00 uur all inclusive". Bij het diner mocht 1 alcoholisch drankje genuttigd worden, werd dat meer dan moest er bijbetaald worden.

Het zwembad lag ramvol. 140 bedjes op een krappe 36 m2. We zijn alle dagen naar het strand afgereisd, want dit was niet te doen. Zwembaden waren kapot, er werd aangebouwd met de nodige geluidsoverlast, er was (zoals wel eerder aangegeven) geen 'ocean bar' dus ook op het strand kon geen enkel drankje of snack genuttigd worden. Je begrijpt dat all inclusive voor ons niet opging. We hebben alleen ontbijt en diner genuttigd, omdat alles op de Engelsen geënt was.

Let op voor je boekt, je zit in een bepaald deel van het hotel direct op de strip. Hier loopt veel dronken en luidruchtige jeugd. Een rustige vakantie heb je in dit hotel niet.

De hotelkamer/ appartement was overigens prima. Prima onderhouden, wel verouderd, maar wat ben je nou eigenlijk op je kamer?!

Water uit de kraan? Liever niet, het water bevat meer ijzer en is daardoor minder lekker.

• 7Tilly Caenen07-01-2017

goed personeel

appartement, eten,goed.ver af de appartementen van de eetzaal

• 6S palmen01-11-2016

Niet bijzonder

Jammer dat ze de kleine verbeterpunten niet als gewoon doorvoeren; verse jus in t land van de sinaasappels ipv chemische sap, wat meer aandacht aan t buffet waardoor je t niet als gaarkeuken ervaart. Geen WiFi overal. Geen wijn bij zwembadtrap. Beperkte al inclusief. Plastic bekertjes ipv glaasje voor je wijn in restaurant.gehorige kleine slaapkamers. Mengeling van invinity gasten met overig. Vers fruit in de receptie bv. Kortom niet superslecht, maar 6 dagen was genoeg. Voor ons niet voor herhaling vatbaat

Aparthotel Muthu Clube Praia da Oura info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Apartado 827, P-8201 - 001