Appartement Montramar

Appartement Montramar
7,9

7 tips over Appartement Montramar

Wendy, 1-7-2016
Wil je lekker eten ga dan naar naar restaurant Ti Rosa, onderaan de roltrap om het hoekje. Uitzicht op zee en echt heerlijk eten!
Floortje, 29-8-2014
Kies een appartement uit op de hoogste verdieping, dan heb je het mooiste uitzicht en het minste geluidsoverlast van straat.
stefanie, 26-6-2014
lekker bij buddy's gaan eten leuke mensen en heerlijke kipsaté.

We hebben een aantal aanbieders voor Montramar voor je op een rij gezet:

Jorn H, 3-7-2012
De dolfijnentocht die vertrekt vanuit de haven.
Sonstra, 9-1-2012
Huur een auto en trek langs de kustlijn richting het meest zuidwestelijke punt van europa.
Peter, 10-10-2011

Trevo Sol Nederlands Eetcafe waar je goed kunt eten en tot laat kunt drinken.

Super gezellig voor jong en oud, als je hier bent geweest blijf je terug komen.

Bij appartement rechts naar beneden aan de linkerkant

Pas, 28-9-2011

Een super fijn appartement, je moet wel twee of hoger gelegen etage zitten, uitzicht op strand en zee.

Service is goed.

Roltrappen naar strand/zee/centrum.

Eetcafé Buddy's is voor de prijs zeer matig.

Bij Shalom kun je zeer goed eten voor een leuk prijsje.

Voor gezellig avond met cocktails/drankjes en live muziek kun je naar Vertigo, zowel binnen als buiten.

Huur een auto en ga lekker rond rijden, Lagos, Loule, Quarteira. Portimao zijn leuke stadjes met wandelboulevard.

Kijk uit voor bedelaars.

We hebben een aantal aanbieders voor Montramar voor je op een rij gezet: