Appartement Montramar

7,9

155 reviews over Appartement Montramar in het Nederlands

nooit meer

jhh, 27-1-2018

hotel slecht , brutaal , kamer wisseling , touroperator slecht ...service on eerlijk

Geweldig

Isa en Mara, 27-10-2017

Montramar is geweldig! Wij hebben een fantastische vakantie gehad. We sliepen op de begane grond in de enige kamer van het hele complex met airco. Prachtig uitzicht en super schoon. Om de 2 dagen werd er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken en beddelinnen. Het appartement ligt op een ideale plek, met de roltrappen omlaag en je staat op het strand. Supermarkt en taxiplaats ook op loopafstand. Zeker een aanrader voor jongeren die in albufeira op vakantie gaan en een schone kamer willen.

Mooi plekje met aandachtspunten

Gerard Swart, 25-9-2017

Mooie plek, achterstallig onderhoud maar goed schoon. Bedden kunnen niet meer, matrassen hard en spiraalveren overal te voelen. Bed kraakt bij geringste beweging. Uitgaans geluid is duidelijk binnen te horen maar te verwachten als je zo dicht bij centrum zit. Appartement is ruim en heeft groot balkon( 4 e etage)

Geweldig!!

Val, 18-9-2017

Prima appartement. Wel verouderd, maar alles keurig schoon en netjes.

Wij hadden de tip gelezen om een appartement zo hoog mogelijk te boeken en dat hadden wij. (op de 4e) Geweldig uitzicht op zee en het super leuke oude centrum! Alles op loop afstand. (lees 100 mtr)

Trouwens...geen moment een zwembad gemist.

Op de dag van vertrek ook een fijne afgesloten ruimte om je koffers te plaatsen en nog te kunnen douchen voor vertrek.

Lieve behulpzame medewerkers.

Wij zouden absoluut nog een keer terug gaan!

Top !een geweldige vakantie gehad!

Annemiek flier, 9-5-2017

Geweldig uitzicht over albufeira! Dicht bij de roltrap om naar strand en het oude stadje tegaan! Zorg alleen dat je niet beneden komt tezitten dan zit je aan de weg !dat hadden wij meteen gevraagd of ze wat anders had ze had er alles aan gedaan om ons naar het zin temaken en met 2 dagen zaten we boven in het appartement! Heel ruim en een heel groot balkon met een geweldig uitzicht ! Bij de receptie een hele vriendelijke mevrouw! Die goed naar je luisterd ! We gaan zeker een keer terug naar montramar we hebben een top vakantie gehad!

Heerlijke & ideale plek!

Wendy Haan, 18-4-2017

Het appartement is qua meubels wat gedateerd maar het uitzicht was geweldig! We hadden een 2 persoons appartement met zeezicht op de bovenste etage. Prachtig uitzicht op de zee en lekker rustig, geen last van onze vakantieburen gehad. De locatie van het appartement is echt super, even met de roltrap naar beneden en je zit in het oude centrum.Over het schoonmaken en verwisselen van de handdoeken geen enkele klacht en personeel is erg vriendelijk, helemaal top. Wij zijn zo tevreden dat we dit jaar voor de derde keer naar Montramar in Albufeira gaan, voor ons is er geen mooier plekje dan hier!

Montramar is lang geleden gebouwd en dat is te zien. De ligging is prima maar helaas zit "Turial Park" ervoor. Dus de begaande grond kamers links naast de ingang kijken tegen de achterkant aan. Tevens tegen een vuilnisbak die elke nacht rond 2:00 geleegd word.

De weg voor de deur is zeer storend als je niet tegen herrie kan. De taxi's vliegen af en aan omdat 200 meter verder de taxi opstapplaats zit waar een rij staat van 50 meter mensen. De mannen willen verdienen, dus racen ze langs.

Het appartement (06) zelf is redelijk schoon en ruim. Maar zeer gedateerd !. 2 mensen in het appartement betekend dus ook 2 soepkommen (voor de koffie), 2 bekers, 2 vorken.. etc

De bedden waren keihard en je voelt duidelijk de spiralen zitten. Mijn vriendin heeft na een dag een zachter matras gekregen waardoor ze veel beter sliep.

Lamp in de badkamer scheef en verroest,spiegel deels afgebroken.Kitlaag keuken beschimmeld,laden in de keuken lopen niet of zitten vast, muffe lucht...

Heel erg geent op nederlanders, ik zou dan ook verwachten dat er wat meer nederlandse TV zenders zouden zijn dan alleen "BVN"

WiFi bij de receptie (1,5 megabit) en alleen maar totdat de zeer vriendelijke recepcioniste naar huis gaat. Ook dus op donderdag en zondag heel de dag niet.

++ Receptie zeer vriendelijk en correct. Staat klaar waarnodig

++ Ligging tov strand prima

++ Ligging tov centrum prima

+ Lift

-- Zeer slechte bedden

-- Ligging tov de weg (gehorig)

-- Vuilnisbak voor de deur

- Geen Airco !

- Geen uitzicht (Kamer 04,05,06 en 105,106)...(je kijkt tegen een muur)

- Gedateerd

Duidelijk staat overal dat er geen zwembad is en dat er voor kinderen echt Niets te doen is.

Dit is op basis van het appartement 06 op de begaande grond en 105 op de eerste verdieping (mijn ouders), over andere appartementen kan ik niet oordelen.

Op basis dat de receptie goed was en de ligging tov het strand goed is krijgt het van mij een 6

Mvg Michel

Complex en inrichting is gedateerd, maar appartement was wel ruim en schoon met een groot balkon en op de bovenste verdieping hadden we een schitterend uitzicht over het oude centrum en het strand. Vlakbij de roltrap waarmee je zo het centrum in loopt. Erg lekker gegeten in het centrum, waar het 's avonds ontzettend druk is (aanrader: restaurant Buddy's). Prachtige dingen gedaan en gezien (aanrader: de dolfijnen boottocht en de Kaap Sint Vincent). Voor 15 euro huur je 2 strandbedden + een zonnescherm voor de hele dag. Het grootste min-punt is dat er geen airco aanwezig is in de appartementen. Om toch nog wat frisse lucht te krijgen, sliepen we met de ramen open, maar dat was vanwege het lawaai bijna niet te doen. Het kabaal vanuit het centrum en de doorgaande weg en de zeevogels, ging dwars door mijn oordoppen heen. Ik zou de eigenaren willen aanraden om de boel wat op te knappen, te moderniseren en zoiezo airco's te plaatsen in de appartementen. Dan krijgen ze van mij die 3 sterren ***

Fantastiche locatie!

Wendy, 1-7-2016

Ondanks dat wij geen appartement met zeezicht hadden geboekt, kregen wij deze wel. We hebben met volle teugen van het uitzicht genoten. Ondanks vele negatieve reacties over de appartementen op de begane grond heb ik geen nare ervaring hiermee in tegendeel! De locatie is echt geweldig, overal dichtbij even met de roltrap naar beneden en zee en winkels noem maar op. Als wij naar Albufeira gaan is het voor ons geen keus meer dan gaan wij zeker voor Montramar! Personeel is overigens er vriendelijk en op de dag van vertrek kun je je koffers stallen en heb je toegang tot wc en douche. Helemaal top!

Matig

Wim van Deventer, 21-10-2015

Complex is gelegen langs een drukke weg met 150 graden bocht en een helling van 7% wat voor veel verkeersherrie zorgde en daar de ventilatie uitsluitend via de ramen aan de zijde van deze weg verzorgd werd is er slecht geslapen. Dit doet zich veel minder voor op de hogere verdiepingen. Ligging t.o.v. de oude stad en strand prima. Inrichting wat uit de tijd maar bruikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Montramar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Montramar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Montramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Montramar scoort een 7.85 uit 10 op basis van 156 reviews.