Aparthotel Monica Isabel Beach Club

Aparthotel Monica Isabel Beach Club
6,9

11 tips over Aparthotel Monica Isabel Beach Club

Piet, 25-10-2014
Monica Isabel heeft een All Inclusive formule, maar die is overbodig voor wie liever gebruik maakt van de vele restaurantjes en barretjes op de Strip of in het centrum. Er rijdt een gratis shuttle bus naar het oude centrum.
Louise Korte, 5-7-2014

Black Runner toer super gaaf grottentocht/ dolfjnen en scheuren over het water ineen.

ook de jeepsafari is een aanrader.

grimbergen, 1-6-2014
neem wel wat warme kleren mee voor in de avond ,als het waait dan is het erg fris

We hebben een aantal aanbieders voor Monica Isabel Beach Club voor je op een rij gezet:

Bast, 9-6-2013

Excursie ,,Het beste van het Westen"is een aanrader. Je doet veel mooie plaatsjes aan en bezoekt de uiterste zuidpunt van Europa, de Kaap de Vincente.( het z.g. Einde van de Wereld). We hadden een goede gids die veel van omgeving, geschiedenis en cultuur wist te vertellen. De mondaine plaats Vilamoura, die wel ''Het San Tropez van Portugal" wordt genoemd met zijn mooie jachthaven is leuk om zien.

Van een heel andere orde is de zigeunermarkt in Quartera, maar ook leuk om te zien

rtinet, 16-5-2013

Er is vlakbij een chinees restaurant en nu zie ik u denken: daar heb je die Nederlanders weer met hun Chinees. Maar deze chinees is echt heel erg goed. Bestel een plate van 26 euro voor 2 personen. Echt heerlijk!

Het restaurant zit als je van het hotel naar de rotonde (three palms) loopt en dan linksaf slaat de tweede afslag weer links. Het zit op een hoek met rode gevel en er staan allemaal dierenbeelden voor. Echt een aanrader! Waar je niet naartoe moet gaan is Shalom 2 in het oude dorp!

Mark, 3-2-2013

Huur bijvoorbeeld een auto om wat van de omgeving te kunnen zien.

Een rondvaart kan leuk zijn voor de liefhebbers. Deze varen langs de prachtige kustlijn.

Het zeewater is begin september erg koud/koel.

heleen & jan scheffer, 25-10-2012
Kijk of wat je koopt in lijn is met wat je betaald.
Fam Mollema, 2-9-2012

er is zoveel te doen

jeep safari dolfijnen glijbanen park

strand

Ronald Karaten, 2-9-2012
Niet zo geschikt voor mensen die niet goed ter been zijn.
fam. van der Burg, 29-5-2012

-Zoo Marine dolfijnenpark