Appartement MGM Muthu Forte Da Oura

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°8°
Appartement MGM Muthu Forte Da Oura
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor MGM Muthu Forte Da Oura voor je op een rij gezet:

Laatste review

Helemaal tevreden

A Bekker,
7-8-2018

Wij zijn zeer tevreden over alles lekker dicht bij vooral de bus halte voor de deur

Strand op loop afstand de strip om de hoek

A Bekker,
7-8-2018

Strand op loop afstand de strip om de hoek

Kortom helemaal goed

Prima hotel, maar geen vier sterren kwaliteit

Ollie
2-11-2016

Gezellige ongedwongen atmosfeer. Dicht bij het strand.

Mooi ruim hotel met een keuken. Elke dag werd er schoongemaakt en waren er nieuwe handdoeken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren wel tevreden over het eten, omdat er veel keus is voor vegetariers! Alleen zat er soms geen variatie in lunch en diner. Ontbijt was prima!

Het zwembad was eigenlijk niet te doen: ijskoud! Mijn zoontje bibberde van de kou, dus wat dat betreft geen aanrader.

Elke dag was er een thema-avond, erg gezellig. Wij hebben genoten met ons gezin en zeker voor herhaling vatbaar. Zwemmen doen we wel in zee.....

Ligging is super, overige steden zoals Lagos, Sagres, Monchique zijn binnen een half uur met een auto makkelijk te bereiken.

BeachCheck

Goed behalve het warm buffet

Elisabeth de Jager
5-10-2016

Pluspunt : hotel is goed , grote kamer en goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken .

Ontbijt is goed maar beperkt . Toetjes en fruit buffet is ook goed.

Tip ,, vraag om een gebakken eitje .

Personeel is vriendelijk . Strand is mooi.

Minpunt : Warm buffet viel erg tegen , elke dag (bijna hetzelfde soort eten en alles drijft in de saus .

Ligbedjes oud en doorgezakt en vies .

Animatie stelt ook niet veel voor..

Gratis shuttlebus is of niet op tijd of je wordt geweigerd omdat de bus vol zit.

Eenmalig in dit hotel ( maar dan alleen om het eten)

Mooie plek, weinig variatie qua eten

Maria
24-9-2016

Prima ligging. Qua eten is er weinig variatie. Ontbijt is prima, maar elke dag hetzelfde. Voor lunch en diner weinig keuze. Voor vleeseters sowieso geen aanrader. Ligbedjes zijn ingezakt en aan vervanging toe. De kamers zijn wel groot en schoon, maar wel gedateerd. Zwembad is gevaarlijk, de randen kunnen inzakken (is gebeurd) en er is geen buitenbar.

Voor herhaling vatbaar

Jordi
19-9-2016

Met partner, via een bingoreis. Gezellig hotel, heerlijk ontbijt. Lunch en diner zijn hetzelfde, maar qua gerechten is het altijd anders. Goed eten. Megakamer (op de 4e verdieping) minpuntje is het zwembad: IJskoud. Verder alles prima. 10 minuutjes naar het strand, 5 minuutjes naar de strip. 80% Nederlanders. Tussen 11-23u "Snacks"... niet te doen, bah.. gelukkig zit er een supermarkt om de hoek (3min. lopen). Leuk voor een weekje, minder voor langer. Denk alleen wel dat naseizoen beter is dan het hoogseizoen..

Vreselijk

P
16-9-2016

Vies eten, zwembad,appartement werd ook niet schoon gehouden. Niet naar toe gaan. Zonde van je tijd en geld

Niet voor herhaling vatbaar.

Nanny
7-9-2016

De omgeving is prachtig. Vlakbij de strip en het strand. Hotel is in maart overgenomen door MGM. De kwaliteit is beduidend slechter dan vorig jaar. De kamer wordt niet schoongemaakt, alleen het bed opgemaakt. Geen schone handdoeken. De keuze bij het eten (all incl.) was summier, en het eten was niet echt goed te noemen. De bar sloot in de avond al om 23:00 uur. Wij zullen hier niet voor een derde keer naartoe gaan.

nooit meer

anke van rooij
6-9-2016

Apaartement goed eten slecht zwembad vies bedjes oud en doorgezakt

Dit nooit meer !

Yvonne Velthuis
9-8-2016

MGM Forte da Oura voldoet niet aan onze verwachtingen, strandje is een kwartier lopen , zwembad is klein met te weinig parasols en ligbedden, kwaliteit eten is minimaal, schoonmaak kamer is zo zo, met de Franse slag. Shuttlebus naar t centrum gaat niet altijd, dus taxi moeten nemen. Soms sluit de bar al ruim voor 23 uur. Personeel is wel vriendelijk.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MGM Muthu Forte Da Oura in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MGM Muthu Forte Da Oura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.