Hotel Maritur

8 reviews over Hotel Maritur in het Nederlands

Zeer klantvriendelijk hotel

L.A. Göttgens
14-9-2017

Modern hotel, nette kamers met luxe badkamers, prachtig uitzicht en prima restaurant

Prima hotel

Bea van Oudenaaren
14-10-2016

Hotel lag niet ver van het strand. Ontbijt en diner waren bijzonder goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden een ruime kamer en dito badkamer (type balzaal). Het hotel beschikt over een buiten- en binnenzwembad en een wellness centre. Onze e-bikes konden we kwijt in de garage waar voldoende oplaadmogelijkheden waren.

Uitstekend hotel voor een schappelijke prijs

Leo Göttgens
24-2-2016

Eigen vervoer is aan te raden.

Heerlijke rustige plek

joke_z
2-6-2014

Lekker relaxed en niet te dur hotel nabij Albufeira. Taxi kost bijna niks maar wij hadden een auto gehuurd. Strand Säo Rafale vlakbij, 10 minuten lopen. Uitzicht zeezijde magnifiek. Goed ontbijt, genoeg ook en Louis lette goed op of je hulp nodig hebt of dat er iets aangevuld moest worden.

Complimenten voor Manuela van de receptie. Helpt waar nodig en is goed op de hoogte van alles. Bij vroeg vertrek krijg je een lunchepakketje en heerlijke warme verse koffie. Toppie!

Heerlijk hotel

Inge
18-8-2013

Dit hotel ligt net buiten albufeira, maar alles is goed bereikbaar. Ook het eten in het restaurant is erg goed. Wij dineerde daar regelmatig van de kaart. Vriendelijk personeel. Wij hebben er enorm genoten.

zeker de moeite waard

Lienke
17-5-2013

Het hotel ligt niet zo ver van het strand. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Het eten is goed. Personeel is vriendelijk. Het hotel heeft 2 buiten- en 1 binnenzwembad, fitnessruimte en bubbelbad.

harstikke mooi hotel en heel netjes en schoon.

familie stroo
18-10-2010

Best western maritur hotel in albufeira is een leuk hotel.

ligt ongeveer een goeie 40 min. wandelen van het centrum van Albufeira.

Het is er heel netjes en schoon. De kamers worden elke dag schoon gemaakt

De kamers zijn ruim en groot genoeg. Bedden zijn prima en ontbijt is uitgebreid

genoeg en lekker. Personeel is heel behulpzaam en toch wel vriendelijk

Het hotel ligt op loopafstand van het strand ongeveer 5 minuten lopen.

2007

zijn net terug uit western maritur

Cora en Kees
16-7-2007

zijn net terug uit western maritur.

een geweldig hotel met ontzettend vriendelijk personeel. grote kamers flinke badkamer. het eten in het restaurant is geweldig. half uurtje lopen van het centrum en vlak bij het strand. ligstoelen bij het zwembad met gratis handdoeken service. in 1 woord geweldig. gaan volgend jaar zeker terug

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maritur in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maritur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.