Villa Lageado

VillaWeer vandaag29°20°

1 review over Villa Lageado in het Nederlands

Anders

2005

Voor mensen die slecht ter been zijn of met kleine kinderen absolute afrader!!

Ligt tegen heuvel aan, zeer steile weg naar boven. Vooral in hitte midden op de dag geen pretje om naar boven te lopen. Ligt ver van centrum en nog verder van zee dan in de gids van belair staat vermeld. Huurauto absoluut aan te raden. Ook in villa veel trappen/trapjes. Villa op zich wel mooi, maar met veel gebreken. Terrasdeur die niet sluit, afzuigkap die kapot is, tuintafel waarvan een poot afgebroken is zodat hij voortdurend wankelt, geen kussens op de ligbedden. Tuin is meer ommuurd pleintje met een zwembad erin. Pluspunt is de aanwezigheid van verplaatsbare airco's op de slaapkamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lageado in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lageado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.