Appartement

26 reviews over Appartement Lageado Park in het Nederlands

Prima verblijf

Meike,
12-6-2018

Het park was erg rustig, de appartementen waren schoon en de tuin zag er super mooi uit!

Gereisd met vrienden in juni 2018

De service was in orde, er werd zonder gevraagd te hebben nieuwe matrassen op ons bed geplaatst. Een nadeel is het lawaai van de weg. Inrichting van studio is wat verouderd. Schoonmaken en vervanging van linnen was ook in orde. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed te noemen.

Gereisd met partner in september 2010

mooi en rustig

Julia
1-2-2010

Afgelopen zomer ben ik met mijn partner naar Lageado Park geweest.

Wij hebben hier zeer genoten. De tweekamer bungalow is zeer groot. Het zwembad heb je negen van de tien keer voor jezelf. Een mooie tuin voor de bungalow. Heerlijk om te relaxen, de eigenaar zie je nooit, je hebt een sleutel voor het hek dus je kunt komen en gaan wanneer je wilt. Echt een aanrader als je van rust houdt naast het populaire albufaira! Strand en centrum is wel een stukje lopen…

Van de drukke weg langs het park hebben wij absoluut geen last gehad

Gereisd met partner in februari 2010

Een uitstekend park!

lieke
2-9-2009

We zijn in mei op dit park geweest. De appartementen waren ruim en rustig gelegen. Het zwembad was in deze periode nog wat aan de koude kant. De tuinen gaven je een rustgevend gevoel. Elke avond gingen wij dineren in een Nederlands restaurant. Dit was in de nabije omgeving gelegen. Het strans was op loopafstand te bereiken. Een auto huren is een aanrader, net zoals een bezoek bregen aan ''het einde van de wereld.'' Hier kan men genieten van een brilliant uitzicht. Kortom een vakantie om van te genieten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

Mooi rustig park, zeker een aanrader!

Yvonne
4-8-2009

Wij zijn twee weken in juli 2009 naar Lageado Park geweest. Het park is erg mooi vooral door de goed onderhouden tuinen en de grote appartementen/bungelows. Het ligt wel aan een behoorlijk drukke weg, maar daar wen je aan. Zoals eerder ook werd gezegd heb je aan het zwembad geen last van het lawaai. Het zwembad is mooi en groot en meestal rustig. In Lageado Park zitten alleen Nederlanders en Portugezen en de eigenaar is soms moeilijk te vinden maar wel aardig en behulpzaam. Het strand is ongeveer een kwartier lopen en goed te doen en het nieuwe uitgaanscentrum de Strip ligt op vijf minuten loopafstand. Het oude centrum is echt wat verder weg zo'n half uur lopen, maar de taxistandplaats is op een paar minuten afstand richting de strip. Taxi kost ongeveer 4 euro. Er rijdt ook een treintje vanaf de Strip naar het oude centrum.

Voor echte rust moet je niet naar Albufeira gaan maar bijvoorbeeld naar Lagos, maar dit park is erg mooi en rustig in vergelijking met de andere complexen.

Gereisd met partner in juli 2009

Appartement was okee

H&H
29-6-2009

Ook wij hebben hinder ondervonden van de erg drukke straat die vlak langs het appartement loopt. Echt rustig buiten zitten was er niet bij. Echter bij het zwembad was het verkeer bijna niet meer te horen. We hebben 4 dagen een auto gehuurd en dat is prima bevallen!

Gereisd met partner in juni 2009

voor ons niet weer

E.Roorda
27-6-2009

Omdat dit complex aan een erg drukke weg ligt waardoor je niet echt aan rust toekomt.Vuilnis wordt midden in de nacht opgehaald.

Ons appartement had geen airco en geen Nederlandstalige tv zender welke wel in de omschrijving van touroperator was vermeld.

Receptie bijna nooit bemand, lastig als je vragen hebt.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Perfect

Ellen E
21-10-2008

Wij zijn in oktober 8 dagen in albufeira geweest. Leuke plaats. Wij vonden het oude centrum leuker dan het nieuwe gedeelte, de strip. De strip is nog geen tien minuten lopen, het oude centrum is wat verder lopen, 20 minuten. Naar het strand is ook tien minuten lopen. Je moet een berg op dus voor mensen slecht ter been is het wellicht wat ver. Een taxi kost maar 3.90 dus dat mag de pret niet drukker. Lageado park is een aanrader. Wij hadden een bungalow. de bungalow was ruim en schoon. De keuken was compleet ingericht. Enige minpuntje waren de bedden, die waren wat hard. Geen overlast van de drukke weg die ernaast ligt.

Op de laatste dag werden wij pas op 19.30 opgehaald voor de terugreis. De beheerder kwam zelf aanbieden dat wij die dag in de bungalow konden blijven. Hij vroeg hier niets voor!

Wie op zoek is naar een centraal gelegen locatie en prijst stelt op rust...boek dan lageado park

Gereisd familie in oktober 2006

Bungalow

Jeroen en Elizabet
19-10-2008

Zeer ruime bungalow. Ca. 20 miniten lopen naar uitgaansgebied "de strip" en een half uur naar het oude centrum. Als je geen auto tot je beschikking hebt, zijn er qua ligging vast betere alternatieven in Albufeira te vinden.

Bungalow complex was overigens ERG slecht te vinden met eigen vervoer. Let er bij het boeken goed op dat je een volledig adres inclusief telefoonnummer van de reisorganisatie mee krijgt. Zo voorkom je (net als wij) 2 uur zoeken......

Gereisd met partner in oktober 2008

Voor herhaling vatbaar

J van Vliet
11-8-2008

Het enige minpuntje was dat we aan de weg sliepen wat af en toe behoorlijk rumoerig was.

Dit viel echter in het niet bij de rest dus namen we dat graag voor lief.

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement info

• AdresAreias de Sao Joao 8200-908
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lageado Park in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lageado Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.