Villa
9,4

31 reviews over Villa Kuuroord Simafit in het Nederlands

Je kunt kiezen voor sapvasten of mildvasten. Het eten en drinken is zeer gevarieerd. Iedere dag doe je aan wandelen, gymmen en aqua joggen. Tussendoor is er voldoende ruimte om te relaxen of naar een dorpje in de omgeving te gaan. Sima is tot slot een geweldige masseur en een lieve gastvrouw.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Sima fit the place too be

Anja,
23-6-2017

Heerlijk weekje ontspanning voor jezelf. Een echte aanrader bij een topbegeleiding van een supervrouw 👍

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super kuuroord met fantastische gastvrouw

Heleen,
15-6-2017

Uitgerust?? Tijd om aan je gezondheid te werken? Of allerlei anderen redenen?? Kies voor simafit. Ze zal er alles aan doen om je doelen te bereiken en dat in een super mooie omgeving van de Algarve in een super luxe villa. Van mij krijgt sima een dikke negen!!!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

sapvasten / sporten bij Simafit staat voor een professionele begeleiding. Sima is een geweldige, lieve, energieke vrouw, die met passie Simafit heeft opgezet. Inmiddels 2x geweest. Sapvasten / sporten bij Simafit doen. Je hebt absoluut geen honger, krijgt meer energie en je valt nog af ook.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastische plek

Nancy,
6-6-2017

Wil je gaan sapvasten in Portugal? Twijfel niet en boek Simafit, je zult hier een geweldige week beleven en vol energie weer huiswaarts gaan!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Simafit super aanrader

Cissy Fisser,
31-5-2017

Sima is een geweldige gastvrouw ze geeft de hele dag aandacht en ze is een super coach ! Vooral als je denkt dat je geen zin of puf meer hebt dan weet ze je weer te miotiveren om door te gaan. Haar sapjes zijn met liefde gemaakt en de soepen zijn kostelijk! Vooral gaan!!! Cissy Fisser

Gereisd met vrienden in mei 2017

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Jose Corstens,
28-5-2017

Heel goed dat Sima vasthield aan haar (sport)programma. Ze masseert als de beste en je merkt als gast heel duidelijk dat ze zich voor meer dan 100% inzet. Ook was ze zeer zorgzaam op het moment dat we het nodig hadden. De volgende keer ga ik niet meer 'op safari', maar gewoon op eigen gelegenheid rondkijken in de buurt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Sima weet iedereen te motiveren om steeds net een beetje meer uit jezelf te halen. Ze was extra zorgzaam op m'n 'dipdagje' en zorgde dat ik net dat stapje sneller liep in de laatste dagen. Ik heb genoten van de mooie wandelingen, de sapjes maar vooral van de persoonlijke aandacht die Sima voor een ieder had. En de massages; heerlijk! Twijfel je of het iets voor jou is, een weekje sapvasten? Je zult geen spijt krijgen als je naar Simafit gaat!

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Doen!

Patricia
11-7-2016

Ik ben nu al meerdere keren wezen sapvasten bij Sima en kom elke keer weer uitgerust en vol energie terug! Sima is een super gastvrouw die alles eraan doet om het je naar het zin te maken. Ze zorgt voor heerlijke sapjes en masseert je stijve spieren weer helemaal los na de intensieve maar schitterende wandelingen. Kortom een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2016

Geweldig.

Wieke Vermeulen
9-7-2016

Voor het eerst in mijn leven gaan sapvasten. Wist niet goed wat me te wachten stond. Onder begeleiding van Sima een heerlijke week gehad. Sapjes alles vers. Geen echt honger gevoel, waar ik van stond te kijken. Verder iedere dag een heerlijke massage, lekker wandelen in de prachtige natuur van Portugal, en ook nog zonnen aan het zwembad bij de villa. Niet verkeerd. Ook is Sima een hele fijne gesprekspartner en een fantastiche gastvrouw.Ook nog veel gelezen en ik ben als herboren terug naar Nederland gegaan. Een echte aanrader. Nogmaals dank je wel Sima voor de fijne week.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Kuuroord Simafit in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Kuuroord Simafit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.