Appartement Julieta

Kleine hotelsWeer vandaag19°12°
Appartement Julieta
7,8

34 reviews over Appartement Julieta in het Nederlands

Wij vonden het een geweldig onderkomen

Fam.Parlevliet
15-1-2017

Dat er geen lift is, maar dat was voor ons 84 en 74 jaar geen bezwaar,

het onderkomen is niet luxe maar schoon en prima bedden. Eigenaresse Maria, is een geweldige gastvrouw, wij kwamen in 2015 voor de 8e keer, en komen dit jaar 2017 weer als alles meezit.

Gereisd met partner in september 2015

Nu 7e dag hier en de 2e dag dat ze s'morgens aan het boren en hameren zijn vanaf 9 uur. Uitgerust terug van vakantie zit er niet in. Verder blaffen er dag en nacht honden. En het bed steken de veren in je lichaam. Verder wel een leuk appartement en een fijne ligging.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Heerlijk

Eva
10-1-2014

Wij hadden voor een spotprijsje een appartement voor 4-6 personen met zijn tweeën, dat hield in allebei een eigen slaapkamer en een enorme woonkamer. Er waren leuke mensen in het gebouw, we hebben nooit last gehad van andere mensen, behalve dan van de eigenaresse, die naast ons sliep en vaak op onze deuren kwam kloppen na een uur of 11 dat we stil moesten zijn, wat het enige nadeel was. Ze was verder wel erg vriendelijk! We kregen een sleutel mee, je kan dus thuiskomen wanneer je wilde.

De ligging was perfect, het oude van Albufeira was op loopafstand te doen, evenals het strand, maar toch was het heerlijk rustig. Zelf vond ik het oude centrum veel leuker om uit te gaan dan het nieuwe centrum, maar dat verschilt per persoon.

We hadden een keuken met alle extra's die je je kunt bedenken: een magnetron, een tosti-apparaat, een broodrooster en een vriezer, wat heerlijk was voor ijs. Zeker meer gekregen dan wat je zou verwachten voor de prijs!

Gereisd met vrienden in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Julieta voor je op een rij gezet:

Gezellig, maar viel iets tegen

Laurinez
26-11-2013

Afgelopen zomer ben ik met drie vriendinnen naar dit appartement geweest. Bij aankomst zag het er allemaal wat armoedig uit vond ik. Wij hadden het geluk dat we een kamer met een balkonnetje hadden waar we onze handdoeken konden laten drogen. Verder was de kamer ouderwets ingericht, maar alles was wel goed schoon. Een pluspunt was het tosti ijzer! Het zwembad was klein, maar dat was niet erg omdat het nooit druk was. Er waren meer dan genoeg ligbedden en er waren ook luchtbedden en zwembanden voor in het zwembad. Verder ligt het in het oude gedeelte van Albufeira. Met een paar minuutjes lopen ben je bij alle restaurantjes en kroegen. Voor het nieuwe gedeelte kan je een taxi pakken. Dat is rond de 5,- dus valt wel mee. In dezelfde straat als het appartement zitten drie kleine supermarktjes maar je kan evt met de taxi naar de grote supermarkt.

Er waren veel jongeren in het appartement en ik wil ook nog even meedelen dat de reisleiding van touroperator supergoed en gezellig was.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Topper

laura
26-7-2013

het is echt een supergroot appartement. lieve hostess... voor die prijs, echt top.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Heerlijke plek

Albers97
17-6-2013

Met partner zonder kinderen geweest, heerlijk het oude centrum en strand op 4 minuten loopafstand en net buiten de drukte zodat je heerlijk kan slapen. Wij hadden een appartement met balkon, dat is niet bij alle appartementen aanwezig. met name de kleine dingen zoals een tosti apparaat, magnetron, oven en ruime koelkast geven net wat extra aan het appartement. Appartement was schoon en om de dag komt de werkster. Met kleine kinderen zouden wij elders verblijven omdat toegang tot het zwembad buitenom is. Je moet dan eerst het portiek van het appartement uit, rechtsom een aantal trappen op en met een sleutel via een andere deur in de hal ernaast naar het zwembad. Maar voor een reizigers zonder kleine kinderen die alles op loopafstand willen is dit zeker een aanrader

Gereisd met partner in juni 2013

Top!

Sophie
27-7-2012

Super leuke vakantie gehad in Albufeira, mede door dit appartement.

Ik was er met mijn beste vriendin voor een jongerenvakantie (beide 20 jaar). Daarom zeg ik alvast: voor oudere mensen in het hoogseizoen die van rust houden, boek dit niet.

Wij verbleven in app V op de derde etage. Er is geen lift!

Het zijn ruime app. met harde bedden. Schattig ingericht, wel gehorig. Zwembad is klein maar gezellig. Er wordt elke dag (behalve op zondag) schoongemaakt en handdoeken om de dag vervangen.

De stad is 5 minuten bergafwaarts lopen, je bent er heel snel. Ook is er een pinautomaat in de buurt en twee supermarktjes. De apotheek is ook dicht in de buurt, mocht dat nodig zijn.

Strand is ongeveer 5/10 minuten lopen vanaf het app.

De taxi's in Albufeira zijn goedkoop, je bent zo in het nieuwe gedeelte.

Wij hebben een top vakantie gehad! Een aanrader voor jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Net appartement

T. van het Reve
19-6-2011

De kamers zijn eenvoudig ingericht, maar wel netjes en schoon. Het appartement dat wij hadden bestond uit een woonkamer/keuken, badkamer en slaapkamer met een tweepersoonsbed.

De woonkamer/keuken is voorzien van een (slaap)bank, salontafeltje, eettafel met 4 stoelen en een televisie. De keuken en woonkamer bestonden in ons appartement uit 1 ruimte. De keuken was voorzien van alle basisbenodigdheden en had tevens een koelkast, broodrooster, magnetron en kooktoestel met oven. Een gemis was een koffiezetapparaat.

Dit appartement had helaas geen balkon, maar wel mochten we gebruik maken van het dakterras waarvan we een sleutel kregen. De slaapkamer was voorzien van een tweepersoonsbed en inbouwkast. Het bed was niet heel comfortabel met de erg harde matras.

Er is een eigen zwembadje dat te bereiken is via een aparte ingang buiten het appartementencomplex om.

Eindconclusie: Een schoon en eenvoudig appartement met een meer dan vriendelijke eigenaresse. +/- 5 minuten lopen van oude centrum.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Kleinschalig, fijn en netjes

inge_van_der_pol
23-1-2011

Begin Juli samen met een vriendin in dit appartementencomplex geweest. De beheerster was heel vriendelijk, ze belde voor ons meerdere taxibedrijven af voor een plaatsje in een taxi!

Hele nette en sfeervolle kamer, met kleine beeldjes, borden met bloemetjes en handdoeken met strikjes. Kamer is groot en heeft alles (een oven, broodrooster, magnetron, grote koelkast, airco en 2 heerlijke bedden) Eveneens een parasol om mee te nemen naar het strand (heel handig!) Niet iedere kamer heeft een balkon, dat is jammer.

Strand en oude centrum op 10 minuten lopen. Oude centrum is qua uitgaan en gezelligheid veel leuker dan het nieuwe centrum.

Bij vertrek kan de koffer in een speciale ruimte worden gezet en is er een douche/wc beschikbaar.

Kortom, een ruim appartement voorzien van alle gemakken en een geweldige service!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Prima appartement verbleven hier 2 weken

Connie
18-10-2010

De apartementen bevatten alles wat je nodig hebt, zijn schoon en 6 maal per week wordt er schoongemaakt. Het zwembad prima lekker rustig,klein maar geen probleem. Appartement ligt vlakbij het oude centrum maar wel in een rustige straat. 5 min naar beneden en je staat in het oude centrum waar sáonds genoeg te doen is. Gaan er volgend jaar weer naar terug.

Gereisd met partner in september 2010

• Website
  • Telefoonnummer

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Julieta in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Julieta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.