Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jardins De Santa Eulalia voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Jardins De Santa Eulalia in het Nederlands

super

reut
11-12-2016

wij hebben genoten van alles daar, helaas word het niet meer aangeboden door touroperator.

Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk

marian en thijs
29-7-2015

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Albufeira. We hadden een groot prachtig appartement. Alles zat erin, wasmachine, vaatwasser, koffiezetapparaat en genoeg potten en pannen om zelf eens te koken.

Het appartement werd 2 keer in de week schoongemaakt. Handdoeken ook 2 keer in de week en de bedden werden 1 keer in de week verschoond.

Er is een prachtig zwembad bij, maar geen ligbedden, wel groot grasveld waar je lekker kunt zonnen. Het is er lekker rustig.

Vlak bij een supermarkt, restaurantjes, autoverhuurbedrijf en strip.

Bij het appartement zelf kan je niet eten.

De receptie is vaker dicht dan open, maar je krijgt wel een telefoonnummer van de receptioniste, die wel aardig is.

Er is dag en nacht bewaking, maar ook deze zijn erg aardig.

Voor kleine kinderen is er alleen een schommel en een kikkerbadje.

Wij hopen zeker terug te kunnen gaan volgend jaar!!!

Gereisd met partner in juni 2015

Top vakantie

marjolein
22-12-2013

Wij zijn met zes vriendinnen naar dit appartement geweest. Prima locatie, tien minuten lopen van de strip en op de weg er naar toe veel winkeltjes, cafetjes etc. erg mooi appartement, lekker ruim en goed onderhouden. Wel komen er soms vervelende bewakers als je teveel lawaai maakt na 10 uur savonds. Het zwembad is erg mooi. Op ongeveer vijf minuten lopen is het strand. Alles dus dicht in de buurt, top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Heerlijk verblijf gehad!

V.
31-7-2013

Onze accommodatie was ruim, had 2 slaapkamers en 2 badkamers, wat met 4 meiden natuurlijk ideaal is. Je keek vanaf het balkon uit op de straat, wat verder niet zoveel bijzonders was. De receptioniste was erg vriendelijk en gaf ons zelfs een reservesleutel; handig als je gaat stappen en de ene groep wil eerder naar huis dan de andere.

Er is een klein eetcafé bij het restaurant, hier kan je broodjes eten, dit hebben wij niet gedaan.

De kamer werd 1x schoongemaakt (wij waren er 7 dagen) en er werden 3x nieuwe handdoeken gebracht. Voor ons was dit voldoende.

Het zwembad was ook ideaal voor ons, aangezien wij de zee minder leuk vonden. Er is ook een klein zwembadje bij, wat ondiep is en dus geschikt is voor kleine kinderen.

Een nadeel is wel dat de appartementen aan een soort 'heuvel' gelegen zijn, waardoor je, als je naar het centrum wilt, wel een helling moet beklimmen.

Er is geen airco aanwezig in het appartement, maar hier hebben wij geen last van gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Voor herhaling vatbaar!

Juliee
17-5-2012

De appartementen zijn vrij goed gelegen. De uitgaansbuurt en strand liggen op een kwartiertje wandelen, een supermarkt vind je op 5 minuutjes wandelen en er zijn tal van restaurants, die niet veel kosten! Een echte aanrader is Paulo's pasta club waar er zeer lekkere pasta's te verkrijgen zijn en je kan genieten van gratis shotjes. De uitgaansbuurt is geweldig! Overal word je binnen gelokt met gratis shotjes of 2 voor de prijs van 1. Je vindt er ook veel nederlandstalige toeristen.

Het appartement was enorm! Twee badkamers, een goed ingerichte keuken, goede bedden, voldoende opbergplaats, balkon... Het balkon is niet groot, maar net groot genoeg om met 6 te kunnen eten. Het zwembad is groot en omringd door gras waar je op kan liggen. Deze appartementen zijn zeker een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

Aanrader

Claud
9-1-2012

Een erg ruim en verzorgd appartement! Goed onderhouden. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. In het naseizoen (september) geweest dus het was redelijk rustig. Het appartement is geschikt voor zowel ouderen, jongeren en kinderen. Het appartement ligt op 7 minuten lopen vanaf de strip (nieuwe centrum)! Het oude (leukere) centrum is wat verder weg (35 minuten lopen) maar met een taxi ben je hier zo. Het appartement ligt dicht bij een mooi strand, mooier dan het toeristische lange strand bij het oude centrum. Zeker een aanrader om naar toe te gaan!

Gereisd met vrienden in september 2011

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardins De Santa Eulalia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardins De Santa Eulalia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.