Hotel aan zeeWeer vandaag19°14°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Inatel Albufeira Edificio Principal voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Inatel Albufeira Edificio Principal in het Nederlands

Prima !

Bea Kort,
2-9-2018

Het Hotel was Fantastisch !perfecte ligging op het strand! Schone kamers ,geen geluidsoverlast prima bedden! Vlakbij het oude centrum ,beetje jammer dat het personeel in de eetzaal niet iets vriendelijker was vieze koffie !

Gereisd met vrienden in mei 2018

Ronnie,
21-11-2017

Alles was perfect .Ligging 200 m van het oude centrum waar je heerlijk kunt eten . Wat een gemiep over het ontbijt..keuze genoeg vonden wij.We gaan zeker weer

Gereisd met partner in september 2017

Wat vonden we goed: Meteen aan het strand; Genoeg plekken om buiten te zitten; Prachtige kamers, zowel de standaardkamers als de familie kamers; Centrum is loopafstand.

Wat kan beter: Het ontbijt!! Echt ongelooflijk karig is het, 0,0 variatie, 1 soort vleeswaar, 1 soort kaas. Verder nog wat honing en eieren wat je op je bolletjes kan doen. Kan zijn dat we verwend zijn geweest in Griekenland altijd, maar volgens mij kan je hier veel meer mee doen!

Het personeel, echt spraakzaam zijn ze niet en ze blijven gerust doorpraten met mekaar als je iets wilt weten. Kan gebeuren maar echt vriendelijk komt het niet over.

Desondanks gaan we hier zeker nog wel eens heen, vooral de ligging is echt meer dan goed!

Gereisd met partner in oktober 2017

Tjingo

Wij waren hier voor de 3e keer, steeds zeezicht suite , groot balkon met kunstgras.Heerlijk! Geweldige badkamer, alles helder en fris. . Met een bevriend stel in de kamer naast ons en totaal geen overlast van kamers of de gang. Het meest perfecte, schone hotel dat je je voor kunt stellen. Goed ontbijt ! En ik kan me niet vinden in evt. stug personeel, juist niet. Bij ons zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Gewoon aardig zijn en je best doen voor een gezellig praatje. Wij hebben er 3 x een toptijd gehad en gaan er volgend jaar weer heen.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer onvriendelijk personeel

marcel,
30-8-2017

op het hotel zelf valt niets aan te merken, dat is allemaal dik in orde. echter het niveau van het personeel van een dergelijk hotel is zeaar ondet de maat: onvriendelijk, ongeïnteresseerd, doen totaal geen moeite om je probleem aan te horen of op te lossen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Perfecte ligging

NR,
27-8-2017

Het hotel heeft sterke pluspunten naar helaas ook minpunten. Pluspunten: Ligging Perfecte grote mooie kamers met dakterras ( suite zeezicht) Rustig Ligging net buiten centrum Mooi uitzicht

Minpunten: Chagrijnig personeel waar geen glimlach en gedag vanaf kan. Karig ontbijt Ze bieden goede lunch aan voor lage prijzen (ook het drinken) maar de keuken kan het aantal mensen niet aan! Soms 45 min.wachttijd, zelfs voor alleen drinken in de rij, erg jammer! Geen supermarkt in directe omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2017

Kamer was keurig schoon en ruim wij zaten op de hoek. Hadden een jacuzzi en appartement slaap kamer en groot dakterras. Personeel komt wat stug over . Ontbijt is eenvoudig maar goed. Een echte aanrader als je van zon,zand,enstrand hou. De zee heeft een sterke stroming hierdoor is er niet echt te zwemmen.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig! we gaan volgend jaar weer.

Nelleke,
31-5-2017

Fantastisch hotel, wat ouder publiek, voor ons geen probleem. Juist de combinatie de drukten en gezelligheid van het oude centrum en de rust in het hotel is top.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek om tot rust te komen.

nell,
14-5-2017

Het is heuvelachtig dus goed ter been zijn. Leuke omgeving waar je veel kan ontdekken en supermooie stranden.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische lokatie

Janneke
18-4-2017

Wij hadden de zeezicht suite, prachtige kamer. Ruim en super schoon met fantastisch uitzicht over zee van ons groot balkon met ligbedden. Meteen aan het strand en dichtbij het oude centrum. Ontbijt is simpel, lekkere broodjes maar verder niet veel keus. Personeel niet erg vriendelijk (niet groeten enzo) wel helpen als nodig is. Jammer dat je niet even kon douchen voor terugreis. Veel oudere mensen (lekker rustig) verder niets te doen in hotel, maar daar is het stadje voor.Wij komen zeker terug naar dit hotel.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inatel Albufeira Edificio Principal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inatel Albufeira Edificio Principal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.