Appartement Forte Do Vale

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag17°9°
Appartement Forte Do Vale

24 tips over Appartement Forte Do Vale

Wil, 5-6-2015
Fantastische restaurantjes direct in de omgeving. Zowel aan de voor als achterzijde van het complex.
fgw, 2-3-2014

Elke dag verse broodjes halen bij de zeer goede bakker op ong. 500 m

Zorg dat je geen appartement hebt met uitzicht op de parkeerplaats.

Fam. Carli, 2-9-2013

Neem het treintje dat voor Forte Do Vale stopt dagkaart is €4 pp kinderen tot 5 jaar zijn gratis daarboven betaal je €3.

Als je van een flinke wandeling houd is alles lopend goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Forte Do Vale voor je op een rij gezet:

ruud, 20-7-2013

-neem naar behoefte mee: kaasschaaf, zout/peper etc mee

-indien mogelijk: neem een kamer aan de hal en je hebt redelijk wirelessverbinding: ideaal!

Hans, 11-7-2013
Voor een echte kop koffie kun je voor een euro terecht bij lunchroom Riviera dat kun je vinden aan de voorkant van hotel Brisansol. Is loopafstand. Daar kun je ook heerlijk en goedkoop eten.
Leonie Jacobs, 15-6-2013
Huur een auto en rij via de westkust richting Lissabon. Duurt lang maar je ziet prachtige dingen. Niet aan te raden met kids, misschien een saaie lange zit.

A.C. van Goor, 13-4-2013
Ga niet in het restaurant eten behalve voor de dagschotel!!!
Nicole, 27-9-2012
Ga eens eten in het restaurant. Duurt even voordat je eten hebt maar wel lekker.
marion ebben, 17-9-2012

Je zit overal dicht bij bakker op loopafstand naar het strand 10 min. lopen,

en de taxi naar Albufeira kost maar 4 euro. Heerlijk kun je eten bij Tres Palmeras op de rotonde bij het appartement.

Robert, 19-8-2012
Auto huren is aan te bevelen om er lekker op uit te gaan (naar andere steden of dorpjes in de buurt)

We hebben een aantal aanbieders voor Forte Do Vale voor je op een rij gezet: