Appartement Forte Do Vale

Appartement
Appartement Forte Do Vale
8,7

135 reviews over Appartement Forte Do Vale in het Nederlands

Prachtig complex met goede verzorging/faciliteiten

P. Waterham
18-3-2018

Al jaren bekend met dit mooie complex. Is alleen maar beter geworden.

Nog steeds zeer vriendelijk personeel en een geweldige verzorging!

Voor ons jammer dat het in de maanden januari en februari gesloten is.

De negatieve kritiek is niet juist. Alles is prima in orde.

Heel ruime appartementen en met alle comfort

Mit Windey
28-10-2017

De appartementen zijn heel ruim en met alle comfort. Het hele complex is zeer goed onderhouden. Het personeel is super vriendelijk, van de receptionisten, tot poetsvrouwen, klusjesdiensten en obers.

Ideale ligging: dicht bij het nieuwe gedeelte van de stad, maar ook op wandelafstand van de oude stad.

Ontbijt is prima maar het diner is koud!

Perfecte locatie

Bas Riemers
23-6-2017

Het hotel ligt op loopafstand van stranden, Strip en oude centrum

Fijn verblijf

Familie
20-4-2017

Mooi groot appartement met leuke eetgelegenheden er om heen

Oude reviews (archief)

Fijne plek. Grote kamers en prima eten.

Annet en Herm
20-10-2016

Restaurant i.t.t. andere berichten prima voor een all-inn hotel met een fijne service. (Hazmul) Grote appartementen die volledig zijn ingericht en een fijne rustige ligging. Alleen de fitness en vooral sauna is aan een update toe.

Mooie appartementen

De Rudder Viktor en Mit
1-5-2016

Voor ons verblijf van 7 weken was dit ideaal: ruim appartement met goed ingerichte keuken: vaatwas, wasmachine, microgolfoven, grote ijskast en aparte diepvries met 3 schuiven

Groot en net appartement, ideale ligging!

Lotte en Nicolette
11-4-2016

Ook wij kregen een appartement aan de achterkant (kamer 227)

Voordeel: ontbijten in het zonnetje en ligging aan rustige kant

Nadeel: iets minder qua uitzicht.

Maar na hier wat reviews te hebben gelezen was het inderdaad een fijne plek. Ik denk vooral als je in de zomer met de drukte aan de voorkant ligt (weg en zwembad) het nogal gehorig kan zijn.

Nu in het voorjaar was het prima, niet erg druk bij het zwembad en parasols nog niet echt nodig. Maar in de zomer kom je er zeker te kort.

De ligging is prima. Via het strand loop in een kwartiertje naar de oude stad. Spar, pinautomaat, bakker en reisbureau waar je een auto kunt huren in dezelfde straat als het complex! Top. Ook zit er ergens een grote Lidl en Supermarché in Albufeira.

Altijd handig als je een auto huurt.

Eten in het restaurant van het complex is niet echt geweldig.

Appartement is prima. Groot en netjes. Misschien dat ik een klein steelpannetje miste..maar of dat nou echt een probleem was ;-)

Ja en als je wat te zeuren hebt over de bedden, kun je, denk ik, beter thuis blijven..

Wij zijn erg tevrden over forte do vale en raden dit appartement zeker aan.

Appartement ligt ongeveer 5 minuten lopen van de strip en 15 minuten naar het oude centrum in een rustige buurt.. In de buurt zitten 2 restaurants Palacete en les tres palmeires waar wij goed gegeten hebben. In de buurt zijn diversen supermarkten. De appartementen zijn erg groot met een volledige keuken waar zelfs een wasmachine aanwezig is ( best handig met kleine kinderen). Waterkoker is op verzoek ook beschikbaar. zwembad heeft voldoende ligbedden, het water zou iets warmer mogen. Personeel ook zeer vriendelijk. Alleen eten bij het hotel kan ik niet aanraden.Logies boeken is beter. Wij hebben 1x ontbeten en 1x gedineerd in het hotel, maar is niet heel bijzonder. All- inclusive stelt niet veel voor. Zonde van het geld. In albuifera zijn zoveel leuke restaurants waar je kunt eten. Er rijdt meerder keren per dag een gratis pendelbus naar het oude centrum en albuifera shopping.

Top hotel!

L. Smits
17-8-2015

Op 3 aug 2015 kwamen wij (stelletje van 26 jaar) om 09.00 uur aan bij hotel Forte do Vale. De check-in is normaal gezien vanaf 16.00 uur, maar wij konden gelukkig al een kamer krijgen. Wij hadden als voorkeur zwembadzijde aangegeven maar deze kamer bleek juist aan de achterkant van het hotel gelegen. De zeer aardige man bij de receptie vroeg ons waarom we gevraagd hebben naar zwembadzijde, want deze kant is juist het meest luidruchtig aangezien daar van 's ochtends vroeg tot 's avonds mensen bij het zwembad liggen. Wij gaven aan dat ons het uitzicht het beste leek (zoals veel bij de recensies gezegd wordt). Uiteindelijk zijn we blij dat we geen appartement aan de zwembadzijde hadden aangezien iedereen die aan het zwembad ligt, zicht heeft op jouw balkon + erg lawaaierig met o.a. spelende kinderen. Ons appartement aan parkeerzijde was ons in ieder geval goed bevallen omdat we van niemand last hadden en het zeer stil was. Goede nachtrust dus (zie vervolg)

(vervolg zie volgende recensie)

We hebben een aantal aanbieders voor Forte Do Vale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Forte Do Vale in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Forte Do Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Forte Do Vale scoort een 8.72 uit 10 op basis van 138 reviews.