Appartement Forte Do Vale

138 reviews over Appartement Forte Do Vale in het Nederlands

Voor ons niet weer

Fp,
19-8-2018

Het appartement is ruim en voorzien van afwasmachine en wasmachine, magnetron, grote koelkast met grote diepvriesruimte, koffiezetapparaat en waterkoker. Dat is goed geregeld! Badkamer is ook voldoende groot Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

De twee slaapbanken voor de kinderen vond ik een drama, deze waren enorm hard en stug.

Ons uitzicht was niet geweldig. Op een tennis baan die niet meer werd onderhouden en niet meer in gebruik was Leek erg haveloos.

Ligging op zich wel goed je zit overal plm 15 minuten vandaan tw de strip, nIeuwe stad en het strand.

Ik vind het zeker geen vijf sterren hotel waardig; ontbijt vond ik erg karig voor vijf sterren; bij het zwembad vond ik het verouderd, er om heen maar in het zwembad lagen ontzettend veel losse tegeltjes waar je je lelijk pijn aan kan doen. Koud zwembad en de bar bij het zwembad die erg vroeg dicht gaat Kortom miste in het hele hotel de sfeer/gezelligh

Een aanrader!

De Rudder Viktor,
7-7-2018

Hotel Resort Forte Do vale is een zeer mooi resort. De appartementen hebben alle comfort met o.a. keuken met vaatwas, wasmachine, microgolfoven, grote ijskast en ruime diepvries. Ook de badkamer is ruim en functioneel. De slaapkamer en de living zijn ook heel ruim - en hebben beide een televisie met groot scherm. Op het terras heb je een mooi zicht over de oude stad. De ligging is ook wel goed: dicht bij het nieuwe gedeelte van Albufeira en ook op wandelafstand van de oude stad. Het resort beschikt over een heel volledige welness/fitness - binnenzwembad, jacuzzi, sauna. In de bar is er iedere avond een activiteit. Het restaurant biedt een uitgebreid ontbijtbuffet en snacks voor 's middags en dan 's avonds à la carte / of buffet. Zeker te vermelden is de vriendelijke ontvangst aan de receptie. Trouwens, de hele staff, van poetsvrouw, techniekers, obers, receptie verdienen een pluim! Er is ook een ruime parking.

Gewoon een super fantastische Hotel!

Fam. Nathan,
29-6-2018

Hotel gelegen tussen de nieuwe stad(10 minuten lopen) en de oude stad (15 minuten lopen).

Kamers heel goed ingericht met alle faciliteiten, zelfs een vaatwasser en wasmachine.

Fantastische atmosphere.

Zeer vriendelijke personeel, er is zelfs een vriendelijke goedlachse dame die nederlands spreekt die alle informatie en suggesties gewoon in ons eigen taal geeft, heel handig!

Kamers worden goed schoongemaakt. Helaas niet op zondag maar dat was geen probleem.

Mooi groot buiten zwembad en ook een Spa met binnen zwembad, Jacuzzi, Stoombad en Gymzalen.

Goede amusementsprograma en heel gezellig in de Bar.

In de Receptie is er van alles te boeken.

Lopend afstand van de dichtsbijzijnde strand.

Over het algemeen, super tevreden met onze fantastiche vakantie!

Wij komen zeer zeker terug.

Tjingo

Prachtig complex met goede verzorging/faciliteiten

P. Waterham,
18-3-2018

Al jaren bekend met dit mooie complex. Is alleen maar beter geworden.

Nog steeds zeer vriendelijk personeel en een geweldige verzorging!

Voor ons jammer dat het in de maanden januari en februari gesloten is.

De negatieve kritiek is niet juist. Alles is prima in orde.

Heel ruime appartementen en met alle comfort

Mit Windey,
28-10-2017

De appartementen zijn heel ruim en met alle comfort. Het hele complex is zeer goed onderhouden. Het personeel is super vriendelijk, van de receptionisten, tot poetsvrouwen, klusjesdiensten en obers.

Ideale ligging: dicht bij het nieuwe gedeelte van de stad, maar ook op wandelafstand van de oude stad.

Appartement is ruim en schoon. Bedden beetje hard

Jenneke,
23-6-2017

Ontbijt is prima maar het diner is koud!

Perfecte locatie

Bas Riemers,
23-6-2017

Het hotel ligt op loopafstand van stranden, Strip en oude centrum

Fijn verblijf

Familie,
20-4-2017

Mooi groot appartement met leuke eetgelegenheden er om heen

Fijne plek. Grote kamers en prima eten.

Annet en Herm
20-10-2016

Restaurant i.t.t. andere berichten prima voor een all-inn hotel met een fijne service. (Hazmul) Grote appartementen die volledig zijn ingericht en een fijne rustige ligging. Alleen de fitness en vooral sauna is aan een update toe.

Mooie appartementen

De Rudder Viktor en Mit
1-5-2016

Voor ons verblijf van 7 weken was dit ideaal: ruim appartement met goed ingerichte keuken: vaatwas, wasmachine, microgolfoven, grote ijskast en aparte diepvries met 3 schuiven

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Forte Do Vale in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Forte Do Vale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.