Vakantiepark Feliz Algarve

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

35 reviews over Vakantiepark Feliz Algarve

• 9sjkb26-04-2015

te mooi om waar te zijn.

Wij hadden villa 17. We komen net terug en zijn van plan weer te boeken voor het naseizoen. Wat een privacy en luxe voor een land aan de Middellandse zee. Wel wat gedateerd maar goed schoon en netjes onderhouden. Met oordopjes in is het slapen nabij de Strip goed te doen en... met het treintje ben je in 10 minuten bij de oude stad met roltrappen of lift naar het veel lager gelegen strand. Voor de prijs die wij betaald hebben bij touroperator is deze villa een topper. Chapeau!

Gereisd met partner in april 2015

• 8willem03-07-2013

hebben het reuze naar ons zin gehad

de villa is van alles voorzien en schoonmaak is ook goed wordt 5x in de week schoongemaakt

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8marion24-03-2012

prima

wij gaan dit jaar voor de vijfde keer. De ligging en het prive zwembad is geweldig. De inrichting van de woonkamer en de slaapkamers laat wel wat te wensen over maar de keuken is top. De prijs om voor 2 personen te boeken is wel wat aan de hoge kant maar we hebben het er nog voor over. Er is bij ons nog nooit ingebroken, gewoon altijd alles goed afsluiten ook al ben je maar een paar minuten weg of als je geen zicht hebt op de deur.

Gereisd met partner in september 2011

• 7steenman27-09-2011

gaat wel...

Leuk huisje maar zeer slecht onderhouden. Ongedierte en veel gebreken. Mooie ligging en voldoende ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 7steenman26-09-2011

Gaat wel...

In de avond uit de bus gezet en aan ons lot overgelaten,half uur lopen zoeken (met kind van 4)en noodnr gebeld. Villa oud en niet schoon.Veel kapot,oa tegels bij zwembad(gevaarlijk). Kleden en vies oud bankstel,acuut allergieklachten. Het stinkt overal in huis(houten meubels). Kakkerlakken zo groot als muizen, brrr Zonde, leuk huisje maar slecht onderhouden. En waarom heet het de ene keer feliz algarve en de andere keer ouravilla's???? Wel genoeg rust en ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 8Bas Wolfpack Albufeira06-07-2011

Geweldig met een nare nasmaak

Wij zaten net als Jon 2 beoordelingen lager in Villa 48. Ook bij ons is er op dag 1 ingebroken. BB weg HTC weg, geld, camera en een ipod. Gelukkig heeft de Reisverzekering onze vakantie weer goedgemaakt door 1 dag later het gemiste geld en de vergoeding voor de telefoon al op de rekening te storten. Je hoort vaak slechte berichten over de verzekering, maar Interpolis scoort bij mij een 10!!!

De villa is oud en slecht ingericht. We zijn door 1 stoel gezakt, maar door alle lijm rond het plekje waren wij niet de eerste, met kunst en vliegwerk weer in elkaar gezet. Hele oudbollige manier van beveiligen, met hangslotjes!!! Wij verdenken de Poolman of housekeeping overigens van de inbraak dus wees gewaarschuwd! Dit komt omdat wij om half 7 thuiskwamen en de inbraak dus tussen 7 en 11 heeft plaatsgevonden! Lijkt mij niet het werk van een echte dief!

De locatie was voor ons 7 jongeren ideaal en het zwembad was heerlijk! En dat voor nog geen 400 eu pp pw!!! Dus daarom een hoog cijfer!

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 7Willem24-05-2011

Geweldig zwembad!!

In mei 2011 verbleven mijn vrouw en ik in villa 16. Zoals ook in andere beoordelingen omschreven is de inrichting oubollig, behalve de keuken, die schijnbaar nog niet zo lang geleden is vernieuwd. Ook de badkamers zouden wel een renovatie kunnen gebruiken. In de badkamer beneden kon je eigenlijk niet van het bad gebruik maken, want het water liep nauwelijks weg en kwam omhoog door een rooster in het midden van de vloer. In de woonkamer hing een vreemde rioolgeur. De bedden waren voor ons heerlijk hard. Het zwembad was geweldig en werd goed onderhouden, net als de tuin. Wel was er maar één parasol. Gevraagd bij hostess en receptie, maar nooit een tweede gekregen. De villa was goed beveiligd, met een goed afsluitbare poort, traliehekken voor de ramen en tuindeur. Ook hebben we steeds het alarm gebruikt. Bij het verlaten van het huis aan het begin van de avond, de gordijnen sluiten, verlichting binnen en de buitenverlichting aan. Geen problemen gehad. Ook niet van het geluid van de strip.

Gereisd met partner in mei 2011

• 3John03-05-2011

Nooit meer

Wij zaten in bungalow 48. Deze was slecht beveiligd en er is dan ook bij ons ingebroken. Echt geen prettig idee dat er inbrekers in de slaapkamer van je kinderen hebben gestaan. Bijna alles van waarde is meegenomen. Zelfs onze paspoorten / tickets. De villa is vochtig (wij waren er in april met regen) en stinkt als een vochtige kelder. De bedden zijn keihard en oud, net als de rest van de inrichting, in 1980 waarschijnlijk voor het laatst iets aan gedaan. Verder iedere avond vanaf 9 uur tot diep in de nacht geluidsoverlast van naastgelegen club. Het zwembad was het enige pluspunt. Geen aanrader voor mensen met jonge kinderen of ouderen. Alleen leuk voor een groep jongeren. Voor ons: eens maar nooit weer! Na de inbraak kregen we villa nr. 10 die een paar straten verder ligt, die was rustiger en veiliger, beveiligd met dikke tralies, wel goed, maar ja dat wil je toch niet op je vakantie, achter tralies zitten?

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 7Fam.Valk07-10-2009

Fijne Vakantie gaan zeker terug

De villa,s liggen vlak bij de strip dus best wel lawaaierig wij konden er wel mee leven. De inrichting was verouderd alleen de keuken was nieuw. De badkamers kunnen ook wel een nieuw jasje gebruiken wat ook een goed idee zou zijn voor de bedden en matrassen. De service was prima iedere ochtend kwam er iemand om het zwembad schoon te maken. Ook kwam er iedere dag iemand om de villa op te ruimen. Behalve in het weekend. Erg vriendelijke mensen. De afstand naar het strand is best wel ver. Je moet eerst de strip aflopen en dan een helling naar beneden. Je moet echt goed ter been zijn. Je kunt ook eventueel met het treintje mee wat vlak voor de villa stopt. Een dagkaartje kostte 4 euro p.p.

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 6irene29-04-2009

villa er groot woord

de villa inrichting is erg verouderd op de keuken na het zwembad is geweldig als je niet zo nauw kijkt trapje stuk tegeltjes stuk in het laagseizoen is het wel te doen met het lawaai van de disco is het hoogseizoen beslist geen aanrader de bedden zijn superslecht en heel hard aan vervanging toe

Gereisd met partner in april 2009

0 tips over Vakantiepark Feliz Algarve