Appartement Elma & Oliana

Appartement Elma & Oliana
7,9

4 tips over Appartement Elma & Oliana

Jacqueline, 23-6-2014
Panache, lekker eten, en de drie Palmeras, heerlijke vis
Jan, 16-10-2013
In het centrum aan de strandkant zit een restaurant genaamd 'Flavours'. Hier hebben wij heerlijk gegeten voor een redelijke prijs en de bediening is erg goed.
Hendrika, 5-10-2012
De oude stad is te bereiken met een wandeling van ongeveer een kwartier. Maar voor de terugweg neem dan maar de taxi ivm met de lange steile weg terug. Tip neem een short cut naar de grote supermarkt door het park (zandpaadje, door het hek, over het muurtje en dan de onverharde weg volgen) scheelt een flinke loopafstand.

Cindy, 13-9-2012

Een wandeling over het strand naar het oude centrum is leuk. Vooral in de avond is het centrum gezellig met veel straatartiesten.

De restaurantjes aan de strip hebben vriendelijk personeel en lekker eten.

Een uitstapje naar Sagres is een aanrader. Hier is het meest zuidwestelijk punt van Europa. Een fenomenaal uitzicht.