Appartement Elma & Oliana

69 reviews over Appartement Elma & Oliana in het Nederlands

Zeker vooor herhaling vatbaar

Fam. Van de Koolwijk
7-5-2018

Mooi keurig appartement. Goede keuken met magnetron, koffiezetapp. Grote koelkast met diepvries.

Kleine maar harde bedden die erg goed slliepen. 2 badkamers, 1 erg klein. De tewwe groot genoeg maar erg vochting door slecht afzuiging. Mooie ligging 3 minuten lopen van strand. Half uur over strand naar oude centrum. Half uur lopen naar de strip.

Het us lastig zoeken in Albufeira naar echte Portugese restaurant, cafes.

Schoon, perfecte ligging en mooie appartement!

Bart-jan
22-11-2017

wij verbleven er met een groep jongens (9 man) in het appartement. Het is een groot appartement met een grote badkamer en een kleine badkamer. Het is een heel groot appartement vergeleken met andere appartementen. Ook is het balkon aardig groot en heeft het een mooi zwembad. Het appartement is ook goed schoon alleen de koelkast en vriezer stonk als je hem opendeed. Voor de rest was ook alles aanwezig van pannen tot bestek en wc papier. Het appartement werd om de dag schoongemaakt. Er was geen last van overlast van andere en had ook een perfecte ligging. Het nieuwe uitgaansgedeelte, supermarkten en strand was makkelijk te lopen (binnen 7 min). Het oude gedeelte was ook te lopen maar deed je wel 25 min over. Overigens kost de taxi daar ook maar heel weinig. Al bij al een geweldige vakantie gehad! het enige waar je wel voor moet oppassen is dat ze in albufeira heel streng zijn met de borgen in alle appartementen en dat je dus niet te veel herrie moet maken.

Beter dan verwacht

Willemijn
23-9-2017

Mijn vrienden en ik gingen op onze eerste jongerenreis naar Albufeira naar appartementen Elma (Oliana is er geloof ik niet meer?). Tot onze verbazing hadden we twee badkamers in plaats van één en een héél ruime keuken. Het balkon was zo groot dat je hier een tafel op kon zetten en met z'n vijven om heen kon zitten. Wij zaten op de bovenste verdieping boven de receptie, wifi was aanwezig, maar niet fantastisch (in 2016 ging nog niet alles uit je bundel in Europa). Het zwembad was echt prima, temperatuur was lekker. Er was ook nog een soort babybadje waar je in kon liggen. De bar bij het zwembad had heel lekkere sangria en prima tosti's voor een klein prijsje. De ligging was iets te ver van de strip af om te lopen (enkele keren gedaan, ongeveer 25 minuten). Maar als je een taxi kan pakken voor 4/5 euro zeur je daar niet meer zo over (de receptie belt graag een taxi voor je). Je was zó bij het strand, een rustig strand met een paar ligstoelen. Al met al hebben we erg van de vakantie en van het ruime appartement genoten.

Prima

Nienke
16-5-2017

Fijn en ruim appartement! De inrichting is wat gedateerd, maar verder prima.

Om de dag werd er schoongemaakt en werden we voorzien van een stapel schonen handdoeken.

Het tweepersoonsbed vonden wij persoonlijk wat klein (ik denk 1.40 of misschien minder?), maar het was verder een prima bed met goed matras.

De medewerkers zijn ook zeer vriendelijk.

De appartementen zijn wel wat gehorig. Nu hebben wij daar geen hinder van ondervonden maar ik kan me wel zo voorstellen dat men hier (in hoogseizoen) last van zou kunnen hebben.

Het strand, het oude centrum en de strip op loopafstand.

Oude reviews (archief)

Centraal gelegen!

Annet
17-9-2016

Appartement Elma is zeer centraal gelegen. Zowel naar het oude centrum als naar nieuw centrum makkelijk te lopen. Ook het strand is in een kleine10 min.te lopen.

Eenvoudige inrichting, schoon en met 2 slaapkamers, 2 badkamers en toiletten is het ideaal. Wij hebben voor 3 dgn auto gehuurd, via receptie geregeld. Mooi om langs de kust mooie stranden te bezoeken. Ook met kleine boot mee langs de kust is zeker een aanrader.

"Kathedraal van Benagile" moet je gezien hebben. Te bereiken via naastgelegen strand, wel zwemmen. Ook het zwembad wordt netjes onderhouden. Komen zeker nog eens terug.

Prima appartement

Tim
        24-7-2015

Een prima appartement mits je er niet te veel voor hoeft te betalen, ik ging met een aantal vrienden via reisorganisatie en heb, naar mijn gevoel toch echt teveel betaald (12 nachten Incl vlucht 750€ pp, mijn advies is dan ook om rechtststreeks bij het app te boeken. Conclusie simpel maar wel schoon appartement.

zou zo nog een keer gaan

Lomros
        20-9-2014

Zeer nette appartementen. Goede ligging tussen nieuwe en oude centrum, beide ong 15 minuten lopen (taxi is +/- € 4,00). Wifi alleen als je een hoger kamer nummer hebt, boven de receptie. Zeer vriendelijke receptioniste. kamers zijn goed onderhouden en schoon. strand op 3 minuten lopen.

Ruime appartementen met strand om de hoek

Jacqueline
        23-6-2014

In juni een weekje geweest met ons gezin, 3 personen (zoontje van Kinderbedje stond klaar bij aankomst. Veel ruimte, 2 slaapkamers met beide een badkamer, een grote en een wat kleinere. Heel net appartement eigenlijk.. 5 dagen gekookt, alles is daarvoor aanwezig, de supermarkt is een wandeling van 15 min, Nederlandse prijzen. Verder zitten er wel minimarktjes om de hoek maar die zijn te duur, handig als je echt snel iets nodig hebt. Verder moet je echt rekening houden met twee honden die tegenover t appartement regelmatig ah blaffen zijn. Blijkbaar deden ze dit ook snachts, vorig jaar, nu geen last van gehad. In de avond blaffen ze vooral. De man bij het zwembad was erg aardig en de eigenaresse ook. Mochten bij vertrek tot 1600 in appartement blijven ipv 11.00 u, erg prettig. Wel ventilator aanwezig in beide slaapkamers, maar is wel warm op de kamers. Hadden geen bijzonder uitzicht maar dat boeit niet als je er vaak op uit trekt, het strand is echt fijn en zwembad ook prima.

Goed appartement

Jan
        16-10-2013

Ruim en modern appartement, wordt goed schoongehouden. In vorige reviews wordt over meerdere flatgebouwen gesproken met uiteenlopende ervaringen, maar bij navraag bleek dat er nu nog maar 1 flat bij Elma hoort (Oliana bestaan niet meer?). Deze appartementen zijn gerenoveerd. Ligging is goed, je zit zo op het strand en supermarkten zijn te lopen. Naar het centrum is iets verder lopen, maar wel een leuke strandwandeling.

Voor herhaling vatbaar!

Scheep
        26-8-2013

Een erg fijn appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Bedden liggen voor Zuid Europese begrippen erg lekker.

De keuken is voorzien van een grote koelkast en inductiekookplaat. Zelf koken kan hier dus prima. Het aantal glazen en kopjes waren voldoende voor één maaltijd/lunch maar hadden iets meer kunnen zijn.

Het zwembad is mooi en prima onderhouden. De hamburger en pizza's frites zijn een aanrader bij het zwembad!

Het zandstrand is op 200 meter lopen. Via het strand is het een kwartiertje lopen naar het oude centrum van Albufeira. Taxi is € 4,90 dus waar maak je je druk om.

Negatieve punten? De buren hebben twee blaffende honden. Die wil je na 1 dag al afschieten! dit hangt ook af van de ligging van je appartement. (kamer 306)

De Wifi is oké maar gaat er in de avond na 00:00 uit. In het appartement waar wij zaten was Wifi i.v.m. ligging boven de receptie, in de overige appartementen is waarschijnlijk geen bereik. Wel is het fijn dat er bij het zwembad overal Wifi is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elma & Oliana in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elma & Oliana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elma & Oliana scoort een 7.89 uit 10 op basis van 69 reviews.