Appartement Clube Albufeira

Appartement Clube Albufeira

8Fantastisch

Portugal, Algarve, Albufeira

Je kunt vanaf nu meer dan 0 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 279p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• 8.8Hoeveelheid ruimte
  • 7.9Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

Voor een rustige vakantie buiten het centrum zit je bij Appartement Clube Albufeira goed. Op het vakantiepark vind je verschillende zwembaden, restaurants en een supermarkt. Het is gelegen in een mooi heuvelachtig gebied, dus niet geschikt voor mensen slecht ter been. Het is aan te raden een auto te huren, zodat je snel in de stad Albufeira bent.

388 reviews over Appartement Clube Albufeira

• 6H16-10-2020

Nooit meer

Zeer slechte bedden met kuilen en springveren. Appartement extreem gehoorig. Gesprekken van buren kan je letterlijk verstaan. Veel last gehad van dronken tuig wat met scooter rond scheurt. Keuken oud

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 8Helma Hammer30-09-2020

Erg mooi vakantiepark

Erg mooi en schoon vakantie park met zeer goed uitgeruste huisjes. Het is al vaker genoemd, maar ga er niet heen als je slecht ter been bent. Ook met een kinderwagen of buggy adviseer ik voorafgaand aan de reis een intensieve workout aan. Meerdere keren per week. Een paar maanden lang. Omgeving is ook mooi met diverse leuke stadjes om naar toe te gaan. Een auto is dus wel wenselijk. De 1500 meter naar zee zoals genoemd in de omschrijvingen is een ietwat utopische voorstelling van zaken. Beter ga je naar een ander strand dan Albufeira, want parkeren is lastig en ook niet gratis. In bijv. Loulé een paar kilometer verderop kun je gratis en dichtbij het strand parkeren. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat de huisjes echt erg gehorig zijn. Maar ach, zo hoor je nog eens wat...

Gereisd met vrienden in september 2020

• 7Ad Verbunt15-09-2020

Goed appartement en eten, slechte housekeeping

Mooi complex van verschillende privé-appartementen dus de inrichting varieert per appartement. je moet wel goed ter been zijn want het is veel traplopen. de ligging op 2 km van Albufeira is goed te lopen via het park. De zwembaden zijn goed onderhouden en het eten en service in restaurant O Pavilhao is super. Het personeel van de receptie is niet vriendelijk of behulpzaam en de housekeeping is ronduit slecht. Handdoeken worden gewoon van het rekje gehaald en geen nieuwe neergelegd. Ook krijg je maar 2 X per week nieuwe handdoeken. Zou eigenlijk zo terug gaan als de housekeeping wel oké was.

Gereisd met partner in september 2020

• 8MvB10-07-2020

Exclusief mooi Portugal in deze Corona tijd

Mooi park, 4 zwembaden dus genoeg afwisseling. Het restaurant bij het kleinere zwembad is echt fantastisch. Zwembad ligt vlak bij de receptie. In Corona tijd is het hier goed geregeld met verschonen handdoeken en bedlinnen, je zet het buiten en er wordt weer voor de deur een schoon pakket afgeleverd. Wel zelf bed weer opmaken maar is geen probleem. Bij afwezigheid wordt de vloer schoongemaakt en de vlakke oppervlakten gereinigd. Helaas rijd de shuttle (s’ochtends heen eind v d middag terug) niet naar albufeire i.v.m. Corona maatregelen. Taxi’ zijn gelukkig niet heel duur. Portugal is heel mooi en rustig in deze tijd en we voelen ons veilig. In restaurant, winkels en taxi’s (overal waar je binnen komt) is een mondkapje verplicht. Maar dat is prima. In de gaven van albufeire kun je een trip in speedboot naar dolfijnen en langs de mooie kustlijn met caves boeken. Portugal is prachtig wel heuvelachtig allemaal maar zo mooi hier. Vooral nu

Hélder Bacalhau, CA, 13-07-2020

Thank you very much for your very nice comments on your recent stay at our resort. Due to the current pandemic situation and the limitations imposed by the general health management, we have been forced to restrict transport services to and from Albufeira. Our main purpose is to ensure all our clients enjoy a pleasant and relaxing holiday with us. We look forward to welcoming you back in the very near future.
    Kind regards,

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Linda21-02-2020

Schoon en netjes

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad. Brandschoon, en elke dag werd er gepoetst, schone handdoeken, prullenbakken geleegd etc.

Verwarmd zwembad was heerlijk.

In de zomer zal het hier ws wel overvol zijn, maar in het voorseizoen is het er prima.

Het terrein wordt goed onderhouden.

Hélder Bacalhau, CA, 13-07-2020

Dear Guest, Thank you very much for your very nice comments on your recent stay at our resort. Our main purpose is to ensure all our clients enjoy a pleasant and relaxing holiday with us. We look forward to welcoming you back in the very near future.
    Kind regards, The Management

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7joyce04-01-2020

nooit meer

Geen vriendelijk ontvangst bij de receptie, als eerst werd ons gevraagd als we naar het restaurant willen gaan eten, we willen ons koffer eerst naar het appartement brengen en hadden geen honger. We werden opgehaald door een busje die ons naar het appartement bracht. Tja het zag er smerig uit water op de gang vieze muren, bij het openen van de deur werden we misselijk van een muffe lucht in het huis het was ook niet schoon, de balkon vloer en muur waren vies en er zat overal schimmel, we werden helemaal achterin geplaatst het was stil en je zag niemand, alleen de schoonmakers af en toe, we hadden gevraagd voor een wake up call we werden helemaal niet gebeld gelukkig waren we wakker, we gingen de sleutels inleveren bij de receptie niemand was aanwezig we gingen buiten kijken ook niemand, we gingen weer naar binnen toen kwam er een man van de beveiliging uit een kamer volgens ons was hij in slaap gevallen wat een service

Hélder Bacalhau, CA, 13-07-2020

Dear Guest, Thank you very much for your comments concerning your recent stay at our resort. We apologise for the inconvenience this situation has caused and inform that we have already taken the necessary steps to ensure that it does not happen again. We hope to be able to welcome you back in the near future. Kind regards, The Management

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2019
    9Johan13-11-2019

Heel aangenaam verblijf in appartement

Heel fijne appartementen. Mooi verzorgd. Er was met service dan we verwachten. Zo werden dagelijks de handdoeken ververst. Echt de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Geertje10-11-2019

Mooie vakantie bestemming.

Ruim opgezet park met veel groen. Veel hoogteverschil dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ruime appartementen die netjes ingericht zijn, wel gehorig. Op loopafstand van Albufeira.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Alexandra jimenez. S...09-11-2019

Super!!

Heerlijk vakantie gehad... Leuke hotel, super schoon. Wij komen zeker terug...

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Cindy04-11-2019

Genoten

Mooi park met ruime keuze aan zwembaden (helaas niet verwarmd). Schoonmaak en onderhoud is uitstekend. Minpunten: gehorig en geen WiFi

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

Appartement Clube Albufeira info