Appartement Clube Albufeira

Met jonge kinderen

Een heerlijke vakantie in Albufeira

Jessica
15-10-2018

Begeleidersreis: samen met een vrouw van 72 ( ikzelf ben 43) voor 6 dagen afgereisd naar Albufeira. Ons verblijf Club Albufeira. Bij reisbureau aangegeven dat we graag zo laag mogelijk wilde zitten ivm heuvelachtig gebied. We zaten prachtig in casa nr 58, dichtbij receptie, zwembad en restaurant. Het park is ziet er verzorgd uit, mooi aangelegd dus wij hebben echt genoten van deze vakantie. Ook het vervoer( taxi) naar oude centrum, strand en shoppingmall Algarve shopping is zeer de moeite waard en voor een klein bedrag ( 5 tot max 10 euro). Voor het eten kun je prima op het park blijven, wij hadden ontbijt bijgeboekt en 's avonds hebben wij heerlijk en gevarieerd gegeten in het restaurant vlakbij onze casa. Wij reisden met zijn 2en maar dit park is ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Elke is het geschikt voor alle leeftijden. Wij komen zeker nog een keer terug.

Tevreden

Corri
14-9-2018

We hadden een super mooi appartement (410) gelegen aan een mooi grasveld en zwembad en toch lekker rustig

Alles was aanwezig nette keuken, magnetron zelfs een wasmachine en een droger

Enige nadeel vond ik dat we all inclusive hadden geboekt en dat was maar bij 2 van de 4 restaurants geldig en dat was dus niet bij de poolbar aanhet zwembad waar wij zaten, gelukkig zat het restaurant wel heel dichtbij

Ideaal voor ons met een kind van 1 jaar om snel te kunnen eten

Het eten is heel eenvoudig en niet heel veel keuze maar er zat iedere avond wel iets bij dat lekker was

Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te huren omdat het hier heel heuvelachtig is en er in de omgeving van het complex niks te doen is en zelfs lopen van de receptie naar ons appartement was een hele onderneming .

Tip als je gaat boeken vraag naar app hoog gelegen anders zit je aan de snelweg en een super druk zwembad flinke klim dagelijks maar de moeite waard

Nooit meer naar dit resort

F.L. van der Drift
8-9-2018

All-inclusief geboekt. Om half 4 in de middag aangekomen op het resort, chagrijnige medewerksters, appartement nog niet gereed, ongeinteresseerde medewerker verwijst ons maar naar een van de restaurants. Eén van de 2 die wel de all-in gasten voorzien. Er zijn dus 4 restaurants. Uiteindelijk om 5 uur konden we in ons appartement. Oubollige inrichting, wel ruim. Kan maar eten in 1 restaurant. Keuze elke dag het zelfde, geldt voor ontbijt, lunch en diner. En het restaurant ligt het verste weg en ook nog hoog op een heuvel. Resort niet geschikt voor mensen geschikt die slecht ter been zijn. Zwembaden netjes schoon. Personeel van het restaurant is wel vriendelijk.

Auto huren is een vereiste, al is het alleen maar om richting stadje te rijden. Omgeving is mooi.

Ondermaats en 4 sterren onwaardig, hooguit 2

SJ Van Olffen
4-9-2018

Minder als karig buffet, geen entertainment. Enthousiasme medewerkers onder 0

Oké. Voor een weekje zon. Auto is must!

Joke
25-8-2018

Prima appartement, wat gedateerd maar oké (superior app) Goede bedden. Matig schoon. Zitcomfort minder, maar als het goed is ben je niet heel veel in je appartement.

Nadeel is dat het ontzettend gehorig is en onze buren behoorlijk luiddruchtig ‘s nachts.

Vriendelijk, behulpzame receptie medewerkers. Prima zwembaden voor als je een dagje er niet op uit wil. Voldoende ruimte rond de appartementen. Twee ligbedden per eenheid. Meubilering is karig, maar kan variëren omdat de app van verschillende eigenaren zijn.

Albufeira is te lopen maar een auto is aan te bevelen. Niet geschikt voor mensen met mobiliteitsbeperking. Veel klimmen en dalen. Omgeving is prachtig. Fantastische kustlijn. Sommige stranden zijn extreem druk. Voor ons reden om een stukje te rijden en rustiger omgeving op te zoeken.

Top locatie

Simone
14-8-2018

App ligt op een flinke helling

Veel zwembaden waardoor drukte niet opvalt

Wij hadden zelfs een wasmachine in het app. Top

Centrum is op loopafstand

Voor ons niet meer

E. de Jong
2-7-2018

Wij hadden geboekt op all inclusive. Zoals op de site beschreven (non)alcoholische dranken, en ontbijt, lunch en diner in bufetvorm. Wij verbleven van 20-6 tot 26-6, de week voor het hoogseizoen begon. Bij aankomst moesten wij een formulier ondertekenen dat we akkoord gingen met alleen water, fris, bier en wijn. Dit vonden wij al raar maar afijn het zal wel goed zijn dachten we. Bleek echter niet zo te zijn. Cocktails e.d. waren niet inbegrepen. Lunch en diner waren niet in buffetvorm, maar gebrekkige a la carte. Het restaurant boven op de heuvel (naam vergeten) daar was de meeste bedienig onvriendelijk, en wij voelden ons gehaast om zo snel mogelijk weer weg te moeten zijn om plaats te maken voor betalende niet all in gasten. We hebben het op de ochtend van dag twee gelijk om laten zetten naar logies+ontbijt, wat wél aan te raden valt! Schoonmaak is erg gebrekkig, hooguit worden handdoeken en wc papier vervangen/aangevuld.

Nooit weer.

Metje
29-6-2018

Prachtig resort, maar niet all inclusief waardig, heb nog nooit zo iets mee gemaakt, vanwege te weinig gasten werd er geen buffet gemaakt en moesten we eten wat er werd geserveerd. Geen groente alleen patat en rijst mini stukje vlees of vis. Toetjes die de hele dag in de koelkast stonden uit te drogen. Het eten in de snackbar maakte het een beetje goed.

Acceptabel, niet klantvriendelijk!

Corianne
25-6-2018

Ruim opgezet vakantiepark, redelijke privacy.

Zwembaden goed.

Harde bedden. Gedateerde inrichting.

Zeer onvriendelijk personeel bij receptie, niet klantgericht.

Diverse bijkomende kosten; matjes op de ligbedden. WiFi alleen bij receptie, zwembad en restaurant en prijs €17,00 p/w.

Tevens valt WiFi vaak uit.

Geen wasmachine in studio. Kosten wassen via Clube Albufeira extreem hoog!

Prima vakantie

Joyce Haazebroek
8-6-2018

Prima opgezet park met appartementen. In de avond helaas een app. Gekregen met een enorme stoet aan mieren. Van de keuken naar de badkamer liepen deze vrolijk in een lijn.. vies huisje. Kregen de volgende dag een ander app.

Prima schoon ruim balkonnetje aan tuin. Naast mensen die het hadden gekocht.

Park heeft meerdere zwembaden. Waren netjes en schoon. Mensen ontmoet die hier al jaren kwamen. Receptie oke. Winkeltje op park oke.. alles oké :)

Park ligt buiten het centrum dus een auto is echt aan te raden!

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Clube Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Clube Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.