Appartement Clube Albufeira

Appartement
KinderhotelWeer vandaag18°14°
Appartement Clube Albufeira

Omschrijving
Voor een rustige vakantie buiten het centrum zit je bij Appartement Clube Albufeira goed. Op het vakantiepark vind je verschillende zwembaden, restaurants en een supermarkt. Het is gelegen in een mooi heuvelachtig gebied, dus niet geschikt voor mensen slecht ter been. Het is aan te raden een auto te huren, zodat je snel in de stad Albufeira bent.

359 reviews over Appartement Clube Albufeira in het Nederlands

Fantastisch, volgend jaar weer!

Van Rijn,
5-12-2018

Voor de 2e keer geweest in juni 2018!

Wederom een feestje!!!

Wij gaan hier naartoe op basis van logies.

Bijboeken kan altijd als je wilt...

We huren altijd een auto gelijk op het vliegveld, ideaal en goedkoop.

Zonder auto zit je overal wat verder vanaf, al zal het openbaar vervoer of taxi ook prima werken.

Mooie zwembaden, mooie ruimte appartement met alles erop en eraan.

Omgeving erg mooi, ook de oude stad is super om te bezoeken.

Diverse mooie stranden in de buurt.

Lidl is 5 a 10 minuten met de auto.

Wij hopen in 2019 weer te gaan!!

Eens maar nooit meer

Frans,
21-11-2018

Ten eerste moet je rekening houden met het feit dat dit zeker geen 4 sterren is.

In onze bungalow was alles zo oud en het rook zo muf dat wij geurstokjes gingen kopen om maar een beetje normale lucht te ruiken. De bedden kwamen uit stenen tijdperk, zo klein en die waren zo ongelooflijk hard. Als ze daar eens geld aan uit gingen geven.

Badkamer was smerig en alles kapot. Regelmatig sloegen de stoppen door als je elektrische koopplaat gebruikte .Heel klein buiten zit gedeelte. Geen wifi in huisjes alleen in een hoekje in de receptie.

Leuke uitvalsbasis goede prijs/kwaliteit

Roeland,
14-11-2018

Leuke uitvalsbasis om de algarve te ontdekken. Best een auto huren hier, das goedkoop en je moet met niemand rekening houden. Om Albufeira te bezoeken zijn er gratis parkings. De betalende zijn erg kostelijk. Er zijn verschillende zwembaden. Eentje is verwarmd, ideaal in de frissere maanden. Het keuzemenu is zeer beperkt maar wel verassend lekker. Het restaurant is klein en gezellig

Bebsy

Meteen weer opnieuw willen boeken, geweldig!

J. Vankan,
25-10-2018

Handig als je een huur auto hebt, je bent dan niet afhankelijk van OV en of taxie.

Ook voor de verplaatsing op het terrein, dit is lopend goed te doen maar als je zoals wij niet goed ter been bent is het een hele verademing als je gebruik kunt maken van een huur auto.

Er is ook een shutle busje aanwezig in het resort maar die rijdt slechts 1x per dag van en naar Albufeira.

Wij hadden tijdens ons verblijf geluk dat de weergoden met ons waren. Het was gemiddeld ruim boven de 20 gr. Het huisje dat we hadden toegewezen gekregen was prima, ruim, schoon en met een mooi uitzicht. De mensen achter de 24/7 receptie waren vriendelijk en behulpzaam. En voor de inwendige mens werd prima gezorgd in de restaurants en snackbars.

Dit resort is prima, de kamers werden vrijwel dagelijks gepoetst en voorzien van Schoone handdoeken. Al met al een prima locatie , mooi ingedeeld met prachtige bomen en planten, dit alles in een glooiende omgeving, gewoon top

Redelijk goed

Petra Karsenbarg,
18-10-2018

Wij hadden een 3 k.app, erg (te) groot, maar netjes en alles was er. Wij zaten boven aan de berg, een hele klim steeds naar boven. Je moet dus een redelijke conditie hebben. Het is een mooi onderhouden complex. In de beschrijving stond dat het anderhalve km van het strand ligt, dit klopt niet. Het is een half uur flink doorlopen. Het busje van het complex gaat 2 x per dag naar de old town, om 10- en 17.00 uur. Dit is veel te weinig !!

Een heerlijke vakantie in Albufeira

Jessica,
15-10-2018

Begeleidersreis: samen met een vrouw van 72 ( ikzelf ben 43) voor 6 dagen afgereisd naar Albufeira. Ons verblijf Club Albufeira. Bij reisbureau aangegeven dat we graag zo laag mogelijk wilde zitten ivm heuvelachtig gebied. We zaten prachtig in casa nr 58, dichtbij receptie, zwembad en restaurant. Het park is ziet er verzorgd uit, mooi aangelegd dus wij hebben echt genoten van deze vakantie. Ook het vervoer( taxi) naar oude centrum, strand en shoppingmall Algarve shopping is zeer de moeite waard en voor een klein bedrag ( 5 tot max 10 euro). Voor het eten kun je prima op het park blijven, wij hadden ontbijt bijgeboekt en 's avonds hebben wij heerlijk en gevarieerd gegeten in het restaurant vlakbij onze casa. Wij reisden met zijn 2en maar dit park is ook zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Elke is het geschikt voor alle leeftijden. Wij komen zeker nog een keer terug.

Tevreden

Corri,
14-9-2018

We hadden een super mooi appartement (410) gelegen aan een mooi grasveld en zwembad en toch lekker rustig

Alles was aanwezig nette keuken, magnetron zelfs een wasmachine en een droger

Enige nadeel vond ik dat we all inclusive hadden geboekt en dat was maar bij 2 van de 4 restaurants geldig en dat was dus niet bij de poolbar aanhet zwembad waar wij zaten, gelukkig zat het restaurant wel heel dichtbij

Ideaal voor ons met een kind van 1 jaar om snel te kunnen eten

Het eten is heel eenvoudig en niet heel veel keuze maar er zat iedere avond wel iets bij dat lekker was

Ik zou iedereen aanraden om hier een auto te huren omdat het hier heel heuvelachtig is en er in de omgeving van het complex niks te doen is en zelfs lopen van de receptie naar ons appartement was een hele onderneming .

Tip als je gaat boeken vraag naar app hoog gelegen anders zit je aan de snelweg en een super druk zwembad flinke klim dagelijks maar de moeite waard

Nooit meer naar dit resort

F.L. van der Drift,
8-9-2018

All-inclusief geboekt. Om half 4 in de middag aangekomen op het resort, chagrijnige medewerksters, appartement nog niet gereed, ongeinteresseerde medewerker verwijst ons maar naar een van de restaurants. Eén van de 2 die wel de all-in gasten voorzien. Er zijn dus 4 restaurants. Uiteindelijk om 5 uur konden we in ons appartement. Oubollige inrichting, wel ruim. Kan maar eten in 1 restaurant. Keuze elke dag het zelfde, geldt voor ontbijt, lunch en diner. En het restaurant ligt het verste weg en ook nog hoog op een heuvel. Resort niet geschikt voor mensen geschikt die slecht ter been zijn. Zwembaden netjes schoon. Personeel van het restaurant is wel vriendelijk.

Auto huren is een vereiste, al is het alleen maar om richting stadje te rijden. Omgeving is mooi.

Ondermaats en 4 sterren onwaardig, hooguit 2

SJ Van Olffen,
4-9-2018

Minder als karig buffet, geen entertainment. Enthousiasme medewerkers onder 0

Oké. Voor een weekje zon. Auto is must!

Joke,
25-8-2018

Prima appartement, wat gedateerd maar oké (superior app) Goede bedden. Matig schoon. Zitcomfort minder, maar als het goed is ben je niet heel veel in je appartement.

Nadeel is dat het ontzettend gehorig is en onze buren behoorlijk luiddruchtig ‘s nachts.

Vriendelijk, behulpzame receptie medewerkers. Prima zwembaden voor als je een dagje er niet op uit wil. Voldoende ruimte rond de appartementen. Twee ligbedden per eenheid. Meubilering is karig, maar kan variëren omdat de app van verschillende eigenaren zijn.

Albufeira is te lopen maar een auto is aan te bevelen. Niet geschikt voor mensen met mobiliteitsbeperking. Veel klimmen en dalen. Omgeving is prachtig. Fantastische kustlijn. Sommige stranden zijn extreem druk. Voor ons reden om een stukje te rijden en rustiger omgeving op te zoeken.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Clube Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Clube Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.