Appartement Clube Albufeira

353 reviews over Appartement Clube Albufeira in het Nederlands

Top locatie

Simone
14-8-2018

App ligt op een flinke helling

Veel zwembaden waardoor drukte niet opvalt

Wij hadden zelfs een wasmachine in het app. Top

Centrum is op loopafstand

Voor ons niet meer

E. de Jong
2-7-2018

Wij hadden geboekt op all inclusive. Zoals op de site beschreven (non)alcoholische dranken, en ontbijt, lunch en diner in bufetvorm. Wij verbleven van 20-6 tot 26-6, de week voor het hoogseizoen begon. Bij aankomst moesten wij een formulier ondertekenen dat we akkoord gingen met alleen water, fris, bier en wijn. Dit vonden wij al raar maar afijn het zal wel goed zijn dachten we. Bleek echter niet zo te zijn. Cocktails e.d. waren niet inbegrepen. Lunch en diner waren niet in buffetvorm, maar gebrekkige a la carte. Het restaurant boven op de heuvel (naam vergeten) daar was de meeste bedienig onvriendelijk, en wij voelden ons gehaast om zo snel mogelijk weer weg te moeten zijn om plaats te maken voor betalende niet all in gasten. We hebben het op de ochtend van dag twee gelijk om laten zetten naar logies+ontbijt, wat wél aan te raden valt! Schoonmaak is erg gebrekkig, hooguit worden handdoeken en wc papier vervangen/aangevuld.

Nooit weer.

Metje
29-6-2018

Prachtig resort, maar niet all inclusief waardig, heb nog nooit zo iets mee gemaakt, vanwege te weinig gasten werd er geen buffet gemaakt en moesten we eten wat er werd geserveerd. Geen groente alleen patat en rijst mini stukje vlees of vis. Toetjes die de hele dag in de koelkast stonden uit te drogen. Het eten in de snackbar maakte het een beetje goed.

Acceptabel, niet klantvriendelijk!

Corianne
25-6-2018

Ruim opgezet vakantiepark, redelijke privacy.

Zwembaden goed.

Harde bedden. Gedateerde inrichting.

Zeer onvriendelijk personeel bij receptie, niet klantgericht.

Diverse bijkomende kosten; matjes op de ligbedden. WiFi alleen bij receptie, zwembad en restaurant en prijs €17,00 p/w.

Tevens valt WiFi vaak uit.

Geen wasmachine in studio. Kosten wassen via Clube Albufeira extreem hoog!

Prima vakantie

Joyce Haazebroek
8-6-2018

Prima opgezet park met appartementen. In de avond helaas een app. Gekregen met een enorme stoet aan mieren. Van de keuken naar de badkamer liepen deze vrolijk in een lijn.. vies huisje. Kregen de volgende dag een ander app.

Prima schoon ruim balkonnetje aan tuin. Naast mensen die het hadden gekocht.

Park heeft meerdere zwembaden. Waren netjes en schoon. Mensen ontmoet die hier al jaren kwamen. Receptie oke. Winkeltje op park oke.. alles oké :)

Park ligt buiten het centrum dus een auto is echt aan te raden!

Prima, maar niet nog een keer.

Lad
3-6-2018

Mooi park, groot appartement. In de keuken was alles aanwezig.

Is wel aan renovatie toe. Bank was oud en vies. Bedden erg hard!

Airco in de slaapkamers en woonkamer, rolluiken voor de ramen (elektrisch).

Mooie wandeling naar oude stad Albufeira (ongeveer een half uur lopen)

Verder: je moet (per dag) betalen voor handdoeken en ligmatrasjes bij het zwembad. Mensen bij de receptie waren uiterst onvriendelijk.

Aanrader: ga zeker een keer naar het restaurantje vlakbij, A Cocheira.

Mooi Complex

Klompmaker
3-5-2018

23-4-18 tot 30-4-18. Mooi appartementen complex. Ligt wel in de heuvels. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Koffers werden in een busje gezet en naar het appartement gebracht. 2 Aparte slaapkamers. 2 Badkamers . De keuken is compleet. vaatwasser, magnetron, oven, koffiezetter, wasmachine en droger. Bedden zijn wel hard. Elke dag schoongemaakt. Liggen handdoeken(kleine en grote). Een 3-tal zwembaden verspreid van elkaar. Bij elk zwembad is een restaurant. Eten bij het Casa Azul is niet aan te raden. Bij het buffet was het droog en smakeloos en prijzig (18.50pp). Naar Albufeira lopen, +/-30min. Een mooi aangelegd pad. Voor de boodschappen, club rechtsaf, grotere supermarkt, 12min, locals de boodschappen doen. Pingo Doce. ook de verse broodjes. In de buurt, heerlijk eten bij A Cocheira. Auto huren in Nederland regelen. Je hebt in ieder geval een creditkaart nodig. Het weer lekker, waait wel iets. In de avond koelt het wel iets verder af

Fantastische vakantie!

Familie Dijkhuizen
14-2-2018

Twee jaar geleden zijn wij hier geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het resort is groot en mooi opgebouwd, wel wat hoogte verschillen en de supermarkt, receptie en restaurants liggen wat ver uit elkaar. Wel prima te doen om een auto te huren, auto kun je makkelijk parkeren op het park. Taxi naar Albufeira is niet duur en de bus stopt vlak voor het park. Vriendelijk personeel op het park en leuk dat er verschillende zwembaden zijn, wij komen hier zeker nog eens terug! Ook erg mooi weer gehad in september.

Rustige omgeving

Andre
25-11-2017

Appartementen liggen op `n klein half uur lopen van het oude centrum. Complex is gelegen op `n heuvel dus als je naar het restaurant moet heb je wel `n behoorlijke klim te maken. In september is het heerlijk vertoeven en het weer is dan nog tegen de 30 graden. Meerdere zwembaden en restaurants. Het blauwe restaurant waar je ontbijt en diner hebt is niet erg top. Ontbijt is elke dag hetzelfde weinig keuze. Diner is er wel elke dag iets te kiezen maar het eten is niet echt warm ook als je op tijd bent om te eten. Appartementen zijn netjes en groot met alles erop en eraan.

Beste is om tijdens het verblijf `n auto te huren en het beste is als je het huurt via het complex, als je in Albufeira gaat kijken betaal je veel meer.

Nooit meer

Johan
14-11-2017

Als je geluk hebt krijg je het geboekte apartement.

Het personeel is onvriendelijk.

Het restaurant incl. de bereikbaarheid ervan is matig tot slecht.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Clube Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Clube Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Clube Albufeira scoort een 7.69 uit 10 op basis van 353 reviews.