Appartement Clube Albufeira

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

Voor een rustige vakantie buiten het centrum zit je bij Appartement Clube Albufeira goed. Op het vakantiepark vind je verschillende zwembaden, restaurants en een supermarkt. Het is gelegen in een mooi heuvelachtig gebied, dus niet geschikt voor mensen slecht ter been. Het is aan te raden een auto te huren, zodat je snel in de stad Albufeira bent.

384 reviews over Appartement Clube Albufeira

• 9Linda21-02-2020

Schoon en netjes

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad. Brandschoon, en elke dag werd er gepoetst, schone handdoeken, prullenbakken geleegd etc.

Verwarmd zwembad was heerlijk.

In de zomer zal het hier ws wel overvol zijn, maar in het voorseizoen is het er prima.

Het terrein wordt goed onderhouden.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 7joyce04-01-2020

nooit meer

Geen vriendelijk ontvangst bij de receptie, als eerst werd ons gevraagd als we naar het restaurant willen gaan eten, we willen ons koffer eerst naar het appartement brengen en hadden geen honger. We werden opgehaald door een busje die ons naar het appartement bracht. Tja het zag er smerig uit water op de gang vieze muren, bij het openen van de deur werden we misselijk van een muffe lucht in het huis het was ook niet schoon, de balkon vloer en muur waren vies en er zat overal schimmel, we werden helemaal achterin geplaatst het was stil en je zag niemand, alleen de schoonmakers af en toe, we hadden gevraagd voor een wake up call we werden helemaal niet gebeld gelukkig waren we wakker, we gingen de sleutels inleveren bij de receptie niemand was aanwezig we gingen buiten kijken ook niemand, we gingen weer naar binnen toen kwam er een man van de beveiliging uit een kamer volgens ons was hij in slaap gevallen wat een service

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2019
    9Johan13-11-2019

Heel aangenaam verblijf in appartement

Heel fijne appartementen. Mooi verzorgd. Er was met service dan we verwachten. Zo werden dagelijks de handdoeken ververst. Echt de moeite waard.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Geertje10-11-2019

Mooie vakantie bestemming.

Ruim opgezet park met veel groen. Veel hoogteverschil dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Ruime appartementen die netjes ingericht zijn, wel gehorig. Op loopafstand van Albufeira.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Alexandra jimenez. S...09-11-2019

Super!!

Heerlijk vakantie gehad... Leuke hotel, super schoon. Wij komen zeker terug...

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Cindy04-11-2019

Genoten

Mooi park met ruime keuze aan zwembaden (helaas niet verwarmd). Schoonmaak en onderhoud is uitstekend. Minpunten: gehorig en geen WiFi

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Sandra30-08-2019

Leuk!

Het appartement was groter dan verwacht dat was fijn, er was ook airco aanwezig het was nog onzeker toen we boekte of dat er zou zijn, wel mocht t wat schoner er lagen haren in de badkamer en op de vloer van andere mensen dat was een minpunt. We hebben ondanks t minpunt een leuke tijd gehad in Albufeira.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9SR14-08-2019

Een echte aanrader

Wij verbleven in een superior appartement. Echt een aanrader, groot, schoon en mooi onderhouden. Huur een auto erbij en ga toeren langs de kust. Ik zou hier zo weer terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ingrid05-08-2019

Aanrader

Wij hadden geboekt met all incusive. Dat viel best tegen. Niet bij alle zwembaden of restaurants kon je terecht wat betreft eten en drinken. Verder is het een mooi resort met mooie appartementen. Je zit wel wat verder van het centrum en de zee, maar bij de receptie kon je vragen om een taxi te bellen en voor een paar euro ben je er zo. Het is wel erg heuvelachtig op het park en dat was niet altijd prettig. Het water in de zwembaden was best koud, maar wij waren er ook al begin juli. Ik zou het resort zeker aanraden maar dan niet all inclusive, gewoon zelf alles in het appartement en 's avonds het centrum in om heerlijk te eten bij 1 van de vele gezellige restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Mandy15-07-2019

Een super vakantie met gezin gehad.

We zijn net terug van een week in club albufeira. Bij aankomst laat , werden we naar een prachtig ruim appartement gebracht. Alleen 2 hoog ,en met 3 kids waarvan 2 jongens graag spiderman spelen was 2 hoog geen succes en te gevaarlijk. De volgende dag kregen we een ander app. Op de begane grond. Met werkelijk alles erop en aan. Geboekt voor een standaard kamer maar kregen superiour. Kinderen vermaakten zich prima in het zwembad. Personeel vriendelijk. En alles is super schoon. Bedden werden elke dag opgemaakt en om de dag verschoont. Voldoende handdoeken. Wij hadden een auto gehuurd om de omgeving te verkennen. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

38 tips over Appartement Clube Albufeira

• Ron Loonen, 20-07-2012

Als je een dokter nodig mocht hebben voor je kind : ga NOOIT naar dr van Dijk . Die man weet niet met kinderen om te gaan en is ruw en onvriendelijk tegen kinderen .

• Jan, 26-10-2013

Huur een auto !!! makkelijk op het complex, maar ga zeker de omgeving verkennen

• m & m, 28-09-2013

Doordat het resort afgelegen ligt en het op het resort heuvelachtig is, is het erg fijn als je een huurauto hebt. Een huurauto kun je dichtbij je appartement parkeren. En je hoeft dan dus niet in de warmte helemaal over alle heuvels heen richting de uitgang voor een taxi. Het gratis shuttlebusje rijdt wel over het resort richting centrum/strand. Maar alleen 's ochtends eenmaal heen en 's avonds eenmaal terug. Met de taxi kun je wel gemakkelijk teruggebracht worden.

61 vragen over Appartement Clube Albufeira

• linda Middleton, 10-06-2018

transfer vliegveld appartement

wij moeten nog een transfer regelen om naar het appartementencomplex te komen vanaf het vliegveld. Wie heeft er goede tips om voordelig daarnaar toe te komen

• Shannon , 26-06-2017

Baby bedje

Hoi! In september gaan wij met onze dochter (dan 9 maanden) naar club albufeira. Weet iemand hoe dik het matrasje is in het ledikantje? Wij waren namelijk 2 weken geleden in een landal huisje en daar lag een matrasje in het bedje van 2cm dik en mega hard. Mocht dat hier ook zijn dan overweeg ik een eigen camping matrasje mee te nemen. Ik hoor het graag :)

• Arie Schoester, 26-03-2017

wifi/

hoe is het internetmogelijkheden en wifi

Appartement Clube Albufeira info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk