Appartement Clube Albufeira

345 reviews over Appartement Clube Albufeira in het Nederlands

Prima vakantie

Joyce Haazebroek
8-6-2018

Prima opgezet park met appartementen. In de avond helaas een app. Gekregen met een enorme stoet aan mieren. Van de keuken naar de badkamer liepen deze vrolijk in een lijn.. vies huisje. Kregen de volgende dag een ander app.

Prima schoon ruim balkonnetje aan tuin. Naast mensen die het hadden gekocht.

Park heeft meerdere zwembaden. Waren netjes en schoon. Mensen ontmoet die hier al jaren kwamen. Receptie oke. Winkeltje op park oke.. alles oké :)

Park ligt buiten het centrum dus een auto is echt aan te raden!

Prima, maar niet nog een keer.

Lad
3-6-2018

Mooi park, groot appartement. In de keuken was alles aanwezig.

Is wel aan renovatie toe. Bank was oud en vies. Bedden erg hard!

Airco in de slaapkamers en woonkamer, rolluiken voor de ramen (elektrisch).

Mooie wandeling naar oude stad Albufeira (ongeveer een half uur lopen)

Verder: je moet (per dag) betalen voor handdoeken en ligmatrasjes bij het zwembad. Mensen bij de receptie waren uiterst onvriendelijk.

Aanrader: ga zeker een keer naar het restaurantje vlakbij, A Cocheira.

Mooi Complex

Klompmaker
3-5-2018

23-4-18 tot 30-4-18. Mooi appartementen complex. Ligt wel in de heuvels. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Koffers werden in een busje gezet en naar het appartement gebracht. 2 Aparte slaapkamers. 2 Badkamers . De keuken is compleet. vaatwasser, magnetron, oven, koffiezetter, wasmachine en droger. Bedden zijn wel hard. Elke dag schoongemaakt. Liggen handdoeken(kleine en grote). Een 3-tal zwembaden verspreid van elkaar. Bij elk zwembad is een restaurant. Eten bij het Casa Azul is niet aan te raden. Bij het buffet was het droog en smakeloos en prijzig (18.50pp). Naar Albufeira lopen, +/-30min. Een mooi aangelegd pad. Voor de boodschappen, club rechtsaf, grotere supermarkt, 12min, locals de boodschappen doen. Pingo Doce. ook de verse broodjes. In de buurt, heerlijk eten bij A Cocheira. Auto huren in Nederland regelen. Je hebt in ieder geval een creditkaart nodig. Het weer lekker, waait wel iets. In de avond koelt het wel iets verder af

Fantastische vakantie!

Familie Dijkhuizen
14-2-2018

Twee jaar geleden zijn wij hier geweest en we hebben een heerlijke vakantie gehad. Het resort is groot en mooi opgebouwd, wel wat hoogte verschillen en de supermarkt, receptie en restaurants liggen wat ver uit elkaar. Wel prima te doen om een auto te huren, auto kun je makkelijk parkeren op het park. Taxi naar Albufeira is niet duur en de bus stopt vlak voor het park. Vriendelijk personeel op het park en leuk dat er verschillende zwembaden zijn, wij komen hier zeker nog eens terug! Ook erg mooi weer gehad in september.

Rustige omgeving

Andre
25-11-2017

Appartementen liggen op `n klein half uur lopen van het oude centrum. Complex is gelegen op `n heuvel dus als je naar het restaurant moet heb je wel `n behoorlijke klim te maken. In september is het heerlijk vertoeven en het weer is dan nog tegen de 30 graden. Meerdere zwembaden en restaurants. Het blauwe restaurant waar je ontbijt en diner hebt is niet erg top. Ontbijt is elke dag hetzelfde weinig keuze. Diner is er wel elke dag iets te kiezen maar het eten is niet echt warm ook als je op tijd bent om te eten. Appartementen zijn netjes en groot met alles erop en eraan.

Beste is om tijdens het verblijf `n auto te huren en het beste is als je het huurt via het complex, als je in Albufeira gaat kijken betaal je veel meer.

Nooit meer

Johan
14-11-2017

Als je geluk hebt krijg je het geboekte apartement.

Het personeel is onvriendelijk.

Het restaurant incl. de bereikbaarheid ervan is matig tot slecht.

Tegenvallend en nooit meer

G. Kruize
7-11-2017

Het diner was goed, maar weinig keus. Geen fruit! Ontbijt elke dag hetzelfde. De lunch was ook sober. Wij hadden voor all inclusive betaald, maar kregen geen all inclusive zoals wij gewend zijn. De bar bij het zwembad was al om 18.00 uur gesloten. Dus de drankjes moesten we nuttigen bij het restaurant gebruiken. Hier werden we letterlijk weggekeken door het personeel. De bar was hier om 21.00 uur dicht. Het personeel was erg onvriendelijk, geen handdoekservice bij het zwembad! Transfer was meer dan 1 1/2 uur. Shuttleservice ging niet op de aangegeven tijden. De enige die vriendelijk was Roberto ( beveiliging ). Zwembad was ook niet verwarmd, zoals in de brochure staat. Het complex is niet meer waard dan 2 sterren en niet zoals aangegeven wordt ( 4-sterren).

Voorlopig niet meer!

J.H.Banis
20-10-2017

Met mijn vrouw genoten van een heerlijke vakantie dankzij het mooie weer!

Had een superior appartement geboekt! Alles aanwezig! Super groot!

Bedden waren hard en meubilair was oud! Bank in de kamer hadden ze een spaanplaat onder de kussens gelegd voor het doorzakken!! Moet toch niet kunnen!

Verder had ik een appartement zo laag mogelijk geboekt maar zaten we hoog!

Wat problemen gaf voor mijn vrouw! Veel geklim! Mijn vrouw is goed ter been maar was wel erg stijl!

Andere kamer gevraagd maar kon eerst niet en later wel op vrijdag maar dan aan de andere kant van de weg! Nog hoger en dan voor 3 dagen nog verhuizen!! Geen optie!!

Onvriendelijk personeel bij de receptie op 1 meisje na! Vrouw minimarket ook heel onvriendelijk!

Alleen de man van het transferbusje was super vriendelijk!! Jongen bij zwembaden voor de matrasjes geen enkele dag gezien!!

Transfer vanaf vliegveld 1 1/2 uur geduurd!!

Perfect

Erik van der Wielen
11-10-2017

Clube Albufeira heeft veel hoogte verschilllen, daar moet de oudere reiziger, en mensen die slecht ter been zijn goed rekening mee houden. De apartementen zijn erg ruim opgezet, en ook erg compleet. Oven, 4 pits electrisch fornuis, magnetron, waterkoker, koffiezetter, koelkast, ruime badkamers, en slaapkamers. Omdat dit complex net buiten de oude stad ligt, is een auto geen slechte optie. Taxi kost naar de oude stad gemiddeld 5 Euro. Er rijden ook bussen, en het complex bied 2 x per dag een shuttle bus aan. Het complex ziet er erg goed verzorgt uit, en het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Zwembaden zijn mooi schoon. Er is een mogelijkheid voor all inclusive. Maar met de oude stad en de stripp dichtbij, is het misschien leuker om daar in 1 van de vele restaurants neer te strijken. Volgend jaar zeker weer.

Prachtig

Gea Duijm
10-10-2017

Perfect app , alles aanwezig zelfs wasmaschine . Lekker rustig . Ik wil volgend jaar weer en..... dat doe ik anders nooit, dus dit zegt wel wat.

We hebben een aantal aanbieders voor Clube Albufeira voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Clube Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Clube Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Clube Albufeira scoort een 7.72 uit 10 op basis van 349 reviews.