Appartement
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Club Borda d'Agua voor je op een rij gezet:

204 reviews over Appartement Club Borda d'Agua in het Nederlands

Geweldige plek!

Ingemar Scheper
4-10-2014

Het appartementen complex ligt mooi dichtbij het strand. Kies wel zeezicht e/o zwembad zijde en je hebt smorgens prachtig uitzicht als je wakker bent en je hoort de zee als je gaat slapen. Er zijn aan het strand diverse terrasjes waar je kunt zitten en bij restaurant Borda d'agua krijg je 15% korting. Bij de gele ligbedden met parasol betaal je t/m september 7,50 p.d. p.p. incl. de wifi code van die dag. Even een steile helling op lopen en je bent op de strip met bars/restaurants en winkeltjes. Het bakkertje in het hofje heeft heerlijke broodjes en je kunt er o.a. ontbijten (baquette gezond en een kop koffie erbij kost maar 3,50!!) Aan zee is Eb & Vloed en toen wij er waren was dit elke dag verschillend. Goede toezicht op het strand en je kunt er hele mooie stenen en schelpen vinden.Wij gaan zeker terug! Vriendelijke Receptie!

Gereisd Met partner in september 2014

Fantastische plek!

Armon Veeneman
14-7-2014

Geweest met 4 jongeren. Geweldige ligging: pal aan het strand en dicht bij de Strip (uitgaan). Voor jongeren ideaal, appartement is prima. Misten wel aantal zaken zoals meer borden, drinkbekers etc. Zaten op de 2e verdieping, geen zeezicht, wel groot balkon, met zeezicht heb je een kleiner balkon!! Avondklok om 22.00 uur, wisten wij niets vanaf. Hadden muziek aan en kregen de eerste avond direct een dreigement dat ze ons eruit zouden zetten... Personeel was niet heel vriendelijk!! terwijl ze dat over het algemeen wel zijn in heel Albufeira. Bij het zwembad laten veel mensen hun handdoek liggen, erg irritant. Taxi naar oude centrum is €5,- Goedkoop dus. Naast het complex een erg leuk, vriendelijk café waar ze Nederlands kunnen en je lekker en betaalbaar kunt eten (BJ's Café). Voor volwassenen wat minder aangezien er veel jongeren zijn in het hoogseizoen en het appartement toch wel belangrijke zaken mist. Airco deed het niet, bedden zijn wat aan de harde kant.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Prima!

Suussss
25-1-2014

Het is een prima appartement. Het ligt er volgens mij wel aan waar je zit. Wij zaten in een deel met alleen maar jongeren. De appartementen zijn simpel ingericht, wel luidruchtig. Wij hadden bovenburen waarvan we het idee hadden dat ze elke avond en ochtend het hele appartement aan het verbouwen waren. Het is wel ruim, ook een ruim balkon waar je (meestal) uitkijkt op de zee. Je zit overigens maximaal 50 meter van de zee. Als je de berg oploopt kom je op de strip terecht. Met de taxi is het naar oud-Albufeira ongeveer 4/5 euro. Heerlijk naar mijn zin gehad in dit appartement.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie gehad

brittarezelman
26-10-2013

Leuk appartement en ook 3* waardig. We zaten bovenin en we hadden prachtig uitzicht over de zee. We kwamen om 8.45 aan en konden direct in het appartement! (we hadden ook mazzel dat het complex niet vol zat) Beneden zit een warme bakker waar je elke ochtend lekker verse broodjes kon halen en aan het strand zit Vivaldo's. Een heerlijk restaurant waar je via touroperator met 20% korting kon eten. De kamer vond ik redelijk. De badkamer vond ik alleen niet zo fris. In de wasbak zat geen gootsteentje, was 1 groot gat. Als je je ring oid op de wasbak legt en je stoot m weg, ben je hem kwijt. Handdoeken werden dagelijks vervangen ipv 2x in de week. Het is wel een beste klim om naar het centrum de strip te gaan. Wel heeft Albufeira een leuke uitkomst om voor 4 euro de hele dag gebruik te maken van een toeristentrein. Hier kom je ook in het oude centrum. Dit sprak ons wat meer aan.

Ondanks het wat matige weer (veel bewolking en enkele regenbuien) hebben we het hier prima naar ons zin gehad!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Goede vakantie gehad

syl
27-9-2013

De inrichting is wat gedateerd maar wat ben je er nou? Je kan douchen, ontbijten en slapen en verder ben je toch de hele dag buiten. ons stoorde het niet. We hadden een studio en het uitzicht was mooi op zee. De bedbanken waren wel een beetje "flintstone" en een beetje hard dus mensen met rugpijn... Geen studiootje boeken! ( dikke deken op matras leggen scheelt een stuk) verder was de schoonmaak redelijk en kregen we elke dag schone handdoeken ( vroegen er niet eens om) personeel was ook vriendelijk. Zowel schoonmaaksters als receptie. Zwembad bij clube was ook fijn, maar voor kleine kindjes te diep. voldoende zonnebedden maar weinig parasols ( sunweb gooi er maar weer een paar bij haha). Bij vertrek kon je nog douchen bij t binnenzwembad in de kelder.. Prima geregeld maar die douchekoppen daar zijn wel aan vervanging toe. Paar puntjes van kritiek, maar absoluut goede vakantie gehad!

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastische ligging, iets ouder complex

Peter
18-9-2013

Bij aankomst prima ontvangen door de eigenaar, man van weinig woorden maar beantwoord alle vragen netjes! Het appartement/studio is aan de oude kant, oude meubels, oude (wat harde) bedden. Echter is de studio ontzettend ruim, heeft een goede airco en wanneer je wat hoger zit heb je een fantastisch uitzicht over zee. Het complex ligt binnen 50 meter van het strand (golden beach, prima strand!), voorzieningen zijn allemaal in de buurt. Naar de strip is een goede helling van een paar honderd meter, maar dit valt op zich mee. Schoonmaak is prima, zeker voor appartementen. Iedere dag bedden opgemaakt, handdoeken verschoond en geveegd. Om de ca. 2 dagen dweilen de schoonmakers. Geef de dames aan het begin wat extra geld en ze doen alles tip-top! Prijs-kwaliteit is ondanks een ietwat gedateerd complex prima, mensen die negatief zijn in de overige beoordelingen verwachten blijkbaar teveel voor weinig geld! Verwacht bij dit complex geen 5 sterren, maar wel een complex op een A-locatie.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk complex...

steenman
18-6-2013

Net terug hiervandaan en een heerlijk verblijf gehad. Enige minpuntje(voor ons) was dat we aan het zwembad zaten (meer zwembadzicht dan zeezicht) waardoor je geen prive had... Bedden zijn prima hoor (alleen kraken ze.). Verder alles keurig schoon! En van alle gemakken voorzien. Receptie zeer aardige mensen(in tegenstelling wat anderen hier zeggen) Supermarktje om de hoek(niet duur). Heerlijk eten bij Costa Rica (halverwege de strip)!!! Zeeduivel mmmm.... En bij restaurant Tamarinz meteen boven aan die akelige heuvel ... Albufeira is niet meer wat het was jammer, we zijn er maar een x geweest..

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Genieten

Kim
21-2-2013

In mei 2012 ben ik samen met mijn vriend 8 dagen verbleven in Club Borda d'Agua. De ligging voldeed perfect aan onze eisen, aan het strand, maar ook dichtbij het centrum (ongeveer 15 minuten lopen). Het personeel is zeer behulpzaam, staan altijd voor je klaar. De inrichting van de kamers was prima, niet bijzonder maar wel goed. Ook over het keukengerei heb ik niks aan te merken, je kon makkelijk zelf dingen bereiden met de spullen die er waren. Zowel het appartement als het balkon zijn zeer ruim. Al met al heb ik een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in januari 2012

Ligging prachtig, jammer van achterstallig onderh.

Jan
24-12-2012

Complex heeft veel achterstallig onderhoud en maakt een beetje een vervallen indruk. Het uitzicht vanaf balkon is schitterend. Schoonmaak minimaal, echter schone handdoeken om de dag.

Gereisd Met partner in november 2012

Dit nooit meer

i v/d spek
22-11-2012

De indruk is slecht,onderhoud is al jarenlang niet meer gedaan. Omgeving en uitzicht zijn prima. Wij hadden erg slechte bedden,na thuiskomst nog rugklachten. Toiletbril kapot en vies,kookplaat deed het niet,plastic kast deurtje valt er zo van af,gordijn rails valt op de grond,kluisje in de kast kapot,beschimmelde stoelen op het balkon,slechte schoonmaak en personeel niet vriendelijk

Gereisd Met partner in november 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Borda d'Agua in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Borda d'Agua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.