Appartement Cheerfulway Villa Alba

Appartement
Appartement Cheerfulway Villa Alba
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Cheerfulway Villa Alba voor je op een rij gezet:

40 reviews over Appartement Cheerfulway Villa Alba in het Nederlands

Vreselijk

S.Dernison
26-8-2017

CheerfullWay Vila Alba..Nou zo Cheerfull is het niet.

We gingen met niet al te hoge verwachtingen naar dit appartementencomplex, nadat we enige recensies hadden gelezen. Maar wat we hier aantroffen sloeg werkelijk nergens op.

Het appartement was vies en alles wat maar stuk kon was daadwerkelijk ook stuk.

Losse stopcontacten, lichtschakelaars zonder kapje, direct naast het bad een verroeste schroef in de vloer , zowel de binnen- als de buitenstoelen waren dusdanig stuk dat er niet meer op te zitten viel. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Zodra je dit meld bij de receptie krijg je een vast antwoord: "morgen gaan we het maken".

En dan nog het personeel wat alleen "dit mag niet en dat mag niet" kan zeggen, met als klap op de vuurpijl de tuinman, die onze BBQ wilde stelen!!

Kortom..Vila Alba VERMIJDEN als je een goed en leuk verblijf wil in het prachtige en gezellige Portugal. De mensen buiten Vila Alba hebben er gelukkig voor gezorgd dat we alsnog een heerlijke vakantie hebben gehad.

Oude reviews (archief)

Te ver, ongezellig en te streng

Melvin
19-11-2016

Mocht je gaan voor een jongerenvakantie zou ik verder kijken. Indrinken voor het uitgaan met muziek aan mocht niet wegens overlast voor de gezinnen met kinderen die er ook zitten. Personeel is onvriendelijk en zeker de tuinman, waarschuwingen worden overal voor gegeven en gedreigd met het innemen van de borg (€100 p.p). Ook is het een eind lopen naar de strip/supermarkt. Mocht je dit alles niet interesseren is het appartement zelf prima.

Nooit meer. Wat een verschrikking.

Jolien Vos
22-9-2016

Het appartement dat wij toegewezen hebben gekregen was verschrikkelijk. Koelkast vol met ijs en kapot, kraan drupt, fornuis werkt 1 pitje niet en is schots en scheef, wasmachine doet het helemaal niet, van de 7 stoelen waren er 4 gebroken, ligbedjes buiten kapot en te vies voor woorden, schuifdeur kon niet op slot (niet fijn op begane grond), geen peertje in de lamp, schimmel in de badkamer, douchehouder kapot, dus kon de douche niet ophangen. Er was niet schoongemaakt, geen afstandsbediening voor de tv... meerdere keren geklaagd, maar dit mocht niet baten. Schoonmakers zijn het hele verblijf niet geweest, dus ook geen nieuwe bedlinnen en handdoeken. Meerdere keren bij de receptie geweest om te klagen, maar werden niet geholpen. Dit heeft voor veel ergernis gezorgd. Ik ben zelf 9 jaar werkzaam als reisadviseuse, en al vele reizen gemaakt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

1x nooit meer

Daniek
26-8-2016

Cheerfulway Vila Alba. Wij boekten met 6 vriendinnen onze vakantie via touroperator. 1 tip geloof niks van de foto's want het is zon overrated. Mooi is het wel, maar tegelijkertijd ook vies (schimmel, gebruikte handdoeken en beddengoed etc). Elke dag hebben wij geklaagd bij de receptie omdat wij geen kussens hadden, geen toiletpapier en er werd niet schoongemaakt en we kregen geen nieuw beddengoed, elke dag werd ons gezegd ja morgen morgen ... Je raadt het al niet dus. Als je niet zoveel geeft om de netheid en service van het appartement is het verder prima en ruim! Qua locatie hadden wij ook liever wat dichter bij uitgaansgelegenheden gezeten. Elke dag werd er bij de receptie voor ons een taxi gebeld. Kortom 1x nooit meer

Appartement was drama, meisjes waren top.

René den Besten
31-7-2016

Tja laat ik het maar niet over het appartement hebben dit was in een woord "niet heel erg best". Daarentegen waren die meisjes van de schoonmaak wel heel goed. Ze konden meer dan alleen schoon maken als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Vreselijk, ga hier niet heen!

Juljaspleunirisesroes
28-7-2016

Het appartement was smerig.De receptie doet er niks aan.Er waren geen lakens en kussens voor de slaapbanken.In de badkamer en keuken zat schimmel.De douchekop viel van zn houder af als je de douche uitzette. De koelkast en vriezer deden het niet en er zat een schimmel onder de koelkast, alles in de koelkast stonk naar riool.De 4 stoelen waren kapot (we waren met 6)en het gordijn hing los toen we aankwamen.Het balkon was ook echt veel te klein voor 6 personen. De tuinman zeurde over dat we muziek aan hadden naast het zwembad en dat we in het babybadje zaten. Toen had hij het badje leeg laten lopen konden er ook geen kinderen in. Hij klaagde ook over geluidsoverlast terwijl hij zelf met de tuin snoeier keihard geluid maakte. De vrouw van de receptie was onaardig en als wij om 10 uur buiten waren omdat we net thuis waren begon ze ons uit te schelden terwijl het gewoon een nieuwe dag was. Ik zou zeker een ander appartement boeken omdat het nog pittig duur is en de kwaliteit erg slecht is.

Helemaal niks

D & Y
24-10-2015

Ik was op vakantie met 4 vriendinnen. Op de 1e avond al 7 klachten gehad over geluidsoverlast en praten met de onderbuurtjes. Paul de beveiliger was niet aardig en dreigde ons eruit te zetten. Op de 2e dag moesten we al op gesprek komen bij de receptie, gelukkig was Bruno daar. Hij redde ons want wij hadden goede late night conversations met hem. Bij de rand van het zwembad brak er van alles af in het zwembad wat niet zo hygiënisch was. Ook was de taxi helemaal ballen. Elke avond zat je minimaal een uur te wachten op een taxi die je voor 1 euro kon laten bellen bij de receptie. Gelukkig was Bruno daar vaak om ons een schouder te bieden, dit was erg fijn.

De snackbar aan het zwembad was echt toppie, maar als tip: neem geen andere slush dan aardbei, ook wel erdbei. Voor boodschappen moest je de himalaya beklimmen, dit geldt ook voor de pinautomaat waar je maar 200 euro per dag kan pinnen. Vanaf donderdag zit er ook geen geld meer in de pin dus jammer dan.

handdoeken karbonkel!

Mooi en verzorgd

Anne
27-7-2015

mooie kamers met goede voorzieningen

handelaar in borg !

min
19-7-2015

12 jongens week geweest. Heel streng borg ingenomen omdat we een waslijn wilde maken en een tafel buiten wilde zetten om aan te eten. Toen moesten we weer borg betalen! ! Wilde laatste avond klacht indienen kon niet of we moesten uit het appartement! ! Touroperator deed ook weinig om ons te helpen. Bij vertrek gelukkig een keer borg terug gehad. Op vliegveld klacht ingediend bij touroperator! ! Niet voor herhaling! !!

positieve en negatieve kanten

Lucretia
7-6-2015

Het personeel was niet altijd even vriendelijk. Ik ben hier samen met een vriendin heen geweest, 50 euro pp borg terwijl er al enkele dingen kapot waren. Gelukkig hebben wij hier niet de schuld van gekregen maar dat is met geluk geweest. De keuken was compleet met wasmachine, magnetron, oven, kaasrasp. Maar toch was er geen sprake van een schaar of afwasmiddel, wat ik eigenlijk liever heb dan een kaasrasp. Het appartement was zeer ruim en de poetsers kwamen elke dag maar handdoeken kregen we geen nieuwe. Ze zijn heel erg van de regeltjes bij Vila Alba, je mag niet langs de paden lopen, geen aardbeitjes opeten bij het zwembad want er zóu toch eens iets in het zwembad vallen. Overigens mag het wel als je het bij het zwembad heb gekocht, want dan komt het natuurlijk niet in het zwembad. Over het zwembad gesproken, het is 3x zo klein als op de foto's en ook nog eens best smerig soms. Al met al hadden wij het nog best goed getroffen, wat in het hoogseizoen niet hetzelfde was geweest.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cheerfulway Villa Alba in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cheerfulway Villa Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cheerfulway Villa Alba scoort een 5.63 uit 10 op basis van 40 reviews.