Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion

7Goed

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Cheerfulway Bertolina Mansion voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion

• 7Zondervan13-08-2016

Portugees hotel, midden in het oude centrum

Prachtige locatie, veel hoogte verschillen. Prachtige kamer met mooi uitzicht over het plein waar s 'avonds was alles te bekijken is. Door de weinige kamers, heb je het zwembad helemaal voor jezelf😀. Geluidsoverlast viel erg mee, zodra we de terrasdeuren sloten was het lawaai zeker minder en we hebben prima geslapen.

De kamers zijn wel erg gedateerd, maar worden dagelijks schoongemaakt en wij kregen nieuwe handdoeken als de vieze op de vloer weren gelegd👍. Personeel is vriendelijk en doet erg hun best. Ontbijt, nu eet ik niet zoveel in de ochtend, is wel wat matig. Erg op de Engelse ingericht. Prima koffie😊. Dit hotel is onderdeel van hotel California, dus receptie zit 6 verdiepingen lager aan de andere kant. Dus idd veel traplopen maar dat is ook wel logisch, albufeira is absoluut niet gelijkvloers. Prima vakantie gehad.

• 7Henk22-09-2014

tevreden

de ligging van het hotel is tegelijkertijd een plus en een min : een grote touringcar kan niet dicht in de buurt komen dus bij aankomst een eind door het dorp met de koffers. Ook het lawaai m.n. 's avonds is een minpunt. Als je dit op de koop toeneemt krijg je een mooi uitzicht over de dorpskern van oud-Albufeira en een centrale ligging t.o.v .het strand (200 mtr) en het centrum (100 mtr). Het hotel is eigenlijk een deel van hotel Carlifornia waar je ook moet inchecken en ontbijten. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel geen aanrader maar dat geldt eigenlijk voor heel oud- Albufeira.De kamers zijn ruim maar gedateerd en de bedden hard. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is redelijk.

• 7koenvanweert19-09-2014

Kleinschalig, goede ligging, herrie tot 04.00u

Slechts 12 kamers, lekker rustig aan het zwembad. Ontbijt bij Hotel California, zeer matig. Kamer basic, maar netjes. Nadeel is de geluidsoverlast van de kroegen in de stad (dagelijks tot 04.00u), oordoppen gekocht om te kunnen slapen. Afstand strand en centrum erg goed.

0 tips over Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen