Hotel Cerro Mar Garden

Meer hotelinfo

71 reviews over Hotel Cerro Mar Garden

• 7Sarkis31-08-2019

Was goed

Fantastisch en heel mooi eten en drinken was ook goed

• 9maikel05-08-2019

Echt een topper, een 9 !

Echt een fijn hotel/appartement, mooie grote en nette kamers en een fijn zwembad. alleen jammer dat je handdoeken op de bedjes bij het zwembad moest leggen :(

• 10Wim en Hennie Romkes12-06-2019

Fantastisch Goed Hotel

Dat het hotel tegen een helling is gebouwd. Geweldig goed hotel met ruime schone appartementen met wasmachine en afwasmachine erin en groot ruim balkon met uitzicht op de oude stad en de oceaan. vriendelijk personeel waar je ook heerlijk eten kan. Echt een aanrader

• 8Freie11-05-2019

Schoon net Apartotel

2e week mei hier 10 dagen verbleven incl. Ontbijt. We hadden geluk met het weer. Hele week 25/26gr.

Het Apartotel is schoon, personeel vriendelijk. Kamers schoon en ruim. Aparte slaapkamer met grote bedden. Matrassen met spiralen, maar lagen prima. Babybedje is een campingbedje, helaas niet met dikmatras en bedje was doorgezakt. Kinderstoel aanwezig.

1 ruim zwembad en in kinderbadje van ik denk 70cm diep, dus het is geen Pierebadje. Water (zoet)wel wat iets koud, maar was te doen doordat we veel zon hadden.

Ontbijt goed, eenvoudig en beetje Engels. Verschillende broodjes.

De trap naar oude centrum (10 min lopen) is prima te doen, tip met klein kind, neem een draagzak mee. Dat is ideaal hier in Portugal. Met buggy een heel gesleep. Strand ook 10min.

Ook deze week overal Engelsen te vinden, ook in het hotel. Waren vooral luidruchtig bij het zwembad. In albufeira veel Engelsen.

• 9Jos van der Linden15-04-2019

Prima accomodatie

Prima accomodatie van alle gemakken voorzien. Goed restaurant met prima prijzen. Volop zonnestoelen, goed binnenzwembad, fijne fitnessapparatuur. Ik de periode dat wij zijn geweest een aangename prijs.

• 2018
    9Familie Blomsma08-11-2018

Komen volgend jaar terug

Als we nog een keer terug gaan zeker weer cerro mar garden. Super schoon en vriendelijk personeel in ėėn woord fantastisch.

• 6J Brand29-10-2018

niet slecht, kan beter

Wij hebben geboekt voor Cerro mar atlantic, andere gebouwen, ieder met eigen zwembad maar voor alle faciliteiten moet je dus naar cerro mar garden, de Spa, de sport, het overdekte zwembad (dat anders is dan op de foto’s) en het restaurant. Ze hebben goed eten maar zijn wel stukken duurder dan Albufeira. En nergens is te vinden hoelaat je nou kunt eten, er ligt in de appartementen geen info. De appartementen zijn ruim met fijne keuken (vaatwasser en wasmachine) maar kaal, geen nachtlampje geen gezelligheid en hele slechte bedden, elke dag wordt er schoongemaakt. Alleen niet in de gangen, en als je klaagt over ongedierte krijg je na een dag een grote spuitbus en mag je zelf je appartement en jezelf vergassen. Er zijn veel Engelse gasten die echt aso zijn, de hele dag dronken zijn en midden in de nacht ruzie maken waar iedereen wakker van wordt want alles is zeer gehorig. Als je hier boekt zou ik altijd in het hoofdgebouw gaan.

• 8n burgers13-08-2018

Een aanrader!

Een aparthotel met ruime en schone kamers en een compleet ingerichte keuken. De meeste kamers hebben een geweldig uitzicht over het witte dorpje en de zee daarachter. Je zit in een rustige omgeving maar bent binnen 10 minuutjes lopen op het oude sfeervolle dorpsplein. Nadeel is de terugweg; heel veel traptreden omhoog en daarna nog een stukje steile weg omhoog....Je komt buiten adem de receptie binnen:) Maar als het echt niet lukt,zou je natuurlijk ook een taxi kunnen pakken voor de terugweg! Nadelig is dat je vanuit andere appartementen kunt horen schuiven met de stoelen ed op de tegels. En dat het zwembad in mei nog wel erg koud water had...In het binnenbad is een badmuts verplicht en dat was voor mijn dochter met haar hele lange haren niet te doen....jammer! Eten en drinken in het restaurant is goed maar ook niet meer dan dat. Maar alles bij elkaar een hele fijne plek waar we al 3 keer geweest zijn. Een aanrader!!!

• 10Jolanda Buijnink12-08-2018

Fantastisch, aanrader

Super appartement, heel schoon en een zeer uitgebreide keuken. Vriendelijk personeel zowel in het restaurant als bij de receptie. (Wij waren 2 nachten naar Lissabon - hadden we ook gemeld bij de receptie - bij terugkeer vroegen ze gelijk hoe het in Lissabon was). Super klantvriendelijk Top ligging ten opzichte van het centrum van Albufeira, met de trap naar beneden en je staat op het super gezellige plein midden in het centrum. Maar absoluut een overlast van geluid vanuit het centrum. Zwembad is ook heerlijk met ligbedden.

• 7Ina29-07-2018

Oke maar we komen hier niet terug.

We waren hier voor de 2e keer. Mooie locatie. Mooi zwembad. Wij hadden incl. ontbijt geboekt. Beperkt aanbod en niet altijd vers . Het personeel in het restaurant was zeer onvriendelijk. Geen mogelijkheid om op vertrekdag 10 min. eerder te ontbijten. Personeel bar zwembad prima. Om 6 45 uur begon 's ochtends het handoek leggen bij het zwembad. Verder zeer harde beďden.Albufeira zelf is zeer toeristisch en druk.

24 tips over Hotel Cerro Mar Garden

• schaefers, 04-04-2012

Een leuk restaurant om gezellig te zitten en te eten was BUDDYS op het centrale plein, ook hebben wij heerlijk gegeten bij Ageda dom Pipas

• Jan, 29-10-2013

Onderweg naar het oude centrum kom je langs één van de toprestaurants: O Zuca (Travessa do Malpique 6). Vooral de vis en kip piri piri zijn hier goed. Een anderr uitstekend restaurant ligt vlakbij de taxistandplaatsen: Rei dos Frangos, vooral de kip piri piri is erg lekker (Travessa dos Telheiros 4). De alleerlekkerste vis vind je o.m. in Ferragudo bij Portimao. Hier kun je op de kaden later op de middag of in de avond de vers gevangen vis eten, die door vissers zelf wordt bereid.

• Claudia6666, 10-07-2014

Blackrunner, Treintje in Albufeira

23 vragen over Hotel Cerro Mar Garden

• Peter, 06-04-2017

Zout of zoet water buitenzwembad? Kamernr. advies?

Heeft het hotel een zout of zoet water in het buiten zwembad?

En welke etage en kamer nummer kunnen we het beste aanvragen? (een 2 pers. kamer met extra slaapkamer en keuken)

• Carola, 07-08-2016

balkon uitzicht stadshart?

Weet ook iemand of er een balkon uitkijkt op het stadsplein/centrum? welke kamernrs zijn dit?

Cerro Mar Garden

• Inge, 19-07-2016

Animatie/lawaai

Wij gaan in augustus naar dit hotel. We zouden wel graag een kamer op de hoogste verdieping met zeezicht, maar wel rustig gelegen. Dus niet boven of dichtbij de animatie. Weet iemand of er animatie is en welk appartement we dan moeten hebben? Alvast hartelijk dank!

Peter, 06-04-2017

Welke kamernummer had u toen? Was dit een kamer incl. extra slaapkamer en keuken?

Had het hotel een zout of zoet water zwembad?

Swart01, 01-08-2016

Er was/is geen animatie aanwezig. Wij zaten op de 5e etage in het hoofdgebouw (Cerro Mar Garden) met zeezicht.

• VerzorgingHalfpension

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages