Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag19°13°

67 reviews over Hotel Cerro Mar Garden in het Nederlands

Prima accomodatie

Jos van der Linden,
15-4-2019

Prima accomodatie van alle gemakken voorzien. Goed restaurant met prima prijzen. Volop zonnestoelen, goed binnenzwembad, fijne fitnessapparatuur. Ik de periode dat wij zijn geweest een aangename prijs.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Komen volgend jaar terug

Familie Blomsma,
8-11-2018

Als we nog een keer terug gaan zeker weer cerro mar garden. Super schoon en vriendelijk personeel in ėėn woord fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

niet slecht, kan beter

J Brand,
29-10-2018

Wij hebben geboekt voor Cerro mar atlantic, andere gebouwen, ieder met eigen zwembad maar voor alle faciliteiten moet je dus naar cerro mar garden, de Spa, de sport, het overdekte zwembad (dat anders is dan op de foto’s) en het restaurant. Ze hebben goed eten maar zijn wel stukken duurder dan Albufeira. En nergens is te vinden hoelaat je nou kunt eten, er ligt in de appartementen geen info. De appartementen zijn ruim met fijne keuken (vaatwasser en wasmachine) maar kaal, geen nachtlampje geen gezelligheid en hele slechte bedden, elke dag wordt er schoongemaakt. Alleen niet in de gangen, en als je klaagt over ongedierte krijg je na een dag een grote spuitbus en mag je zelf je appartement en jezelf vergassen. Er zijn veel Engelse gasten die echt aso zijn, de hele dag dronken zijn en midden in de nacht ruzie maken waar iedereen wakker van wordt want alles is zeer gehorig. Als je hier boekt zou ik altijd in het hoofdgebouw gaan.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader!

n burgers,
13-8-2018

Een aparthotel met ruime en schone kamers en een compleet ingerichte keuken. De meeste kamers hebben een geweldig uitzicht over het witte dorpje en de zee daarachter. Je zit in een rustige omgeving maar bent binnen 10 minuutjes lopen op het oude sfeervolle dorpsplein. Nadeel is de terugweg; heel veel traptreden omhoog en daarna nog een stukje steile weg omhoog....Je komt buiten adem de receptie binnen:) Maar als het echt niet lukt,zou je natuurlijk ook een taxi kunnen pakken voor de terugweg! Nadelig is dat je vanuit andere appartementen kunt horen schuiven met de stoelen ed op de tegels. En dat het zwembad in mei nog wel erg koud water had...In het binnenbad is een badmuts verplicht en dat was voor mijn dochter met haar hele lange haren niet te doen....jammer! Eten en drinken in het restaurant is goed maar ook niet meer dan dat. Maar alles bij elkaar een hele fijne plek waar we al 3 keer geweest zijn. Een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch, aanrader

Jolanda Buijnink,
12-8-2018

Super appartement, heel schoon en een zeer uitgebreide keuken. Vriendelijk personeel zowel in het restaurant als bij de receptie. (Wij waren 2 nachten naar Lissabon - hadden we ook gemeld bij de receptie - bij terugkeer vroegen ze gelijk hoe het in Lissabon was). Super klantvriendelijk Top ligging ten opzichte van het centrum van Albufeira, met de trap naar beneden en je staat op het super gezellige plein midden in het centrum. Maar absoluut een overlast van geluid vanuit het centrum. Zwembad is ook heerlijk met ligbedden.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oke maar we komen hier niet terug.

Ina,
29-7-2018

We waren hier voor de 2e keer. Mooie locatie. Mooi zwembad. Wij hadden incl. ontbijt geboekt. Beperkt aanbod en niet altijd vers . Het personeel in het restaurant was zeer onvriendelijk. Geen mogelijkheid om op vertrekdag 10 min. eerder te ontbijten. Personeel bar zwembad prima. Om 6 45 uur begon 's ochtends het handoek leggen bij het zwembad. Verder zeer harde beďden.Albufeira zelf is zeer toeristisch en druk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer

Sigrid,
2-11-2017

Wij kwamen in een dependance Monterio. Konden van de faciliteiten van het hoofdgebouw gebruik maken. Ons appartement was gedateerd. Dit zou geen probleem zijn, als de inrichting niet erg comfortabel zou zijn. Er was een mierenprobleem in de keuken. Het aanrechtblad was slecht gemonteerd: er zaten kieren en een gat in en daar kwamen de mieren uit. Ik had er maar druk mee om ze te bestrijden. Koken was niet te doen, ze bleven maar komen. Uiteindelijk hebben we met kauwgom!de gaten gedicht. In de badruimte was er iets niet goed met de riolering. Als je een wasje in de wasbak deed, kwam er water uit de vloer! En het stonk er vreselijk. Met chloor kon ik de stank enigszins bestrijden. Inrichting: we zijn maar op de balkonstoeltjes gaan zitten, want de (slaap)bank zat verschrikkelijk, de verlichting bestond uit 2 plafondlampen met fel wit licht. In het ziekenhuis is de verlichting nog warmer. En zo zijn er nog wat zaken die het al met al zeer oncomfortabel maakten. Alleen over de bedden hebben we niks te klagen. Best belangrijk natuurlijk. Anders waren we meteen vertrokken.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed!

Fien,
27-9-2017

Zeer goede ligging, trap naar beneden en je zit midden in het oude gedeelte. Appartement is alles aanwezig, wasmachine,vaatwasser, goed werkende oven, staafmixer, koffiezetapparaat en waterkoker, goed werkende koelkast en diepvries. Extra bed onder de bank is waardeloos, wij hebben het matras op de bank gelegd. Matrassen in de slaapkamer er hard, we hebben de dekbedden op het matras gelegd en daarover het laken waar we op lagen. Super mooi uitzicht op zee, we hadden kamer nummer 210. Als we de voordeur uit gingen lagen we gelijk aan het zwembad. Ligbedden moest je reserveren anders had je geen bed, maar wel na 8.30 uur anders zijn je handdoeken nat van de sproeier. Strand 10 minuten lopen maar wel heerlijk, zeewater heel erg koud! Al met al een super accommodatie!Excursie naar het westelijkste puntje van Europa, hele dag weg in een mini bus met NL reisleiding super, wel prijzig! Lidle en Aldi op loopafstand ideaal en goedkoop. Portugal niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig aparthotel

Corian,
22-7-2017

Cerromar is een goed aparthotel waar alles wat je nodig hebt in de omgeving aanwezig is. Service en personeel zijn goed en vriendelijk. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel niet de beste optie. Hotel ligt op een steile helling. Maar een taxi vanuit het centrum kost nog geen 4 euro. Dus echt een aanrader als je dicht bij het centrum wil zitten.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel mooi

A.Lok,
11-5-2017

Grote kamers ,ruimte genoeg om zelf te koken.

Gereisd met partner in maart 2016

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cerro Mar Garden in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cerro Mar Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.