Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°14°
8,2

Uitzicht op het oude stadscentrum van Albufeira in Cerro Mar Atlântico. Dit appartementencomplex ligt namelijk op een heuvel. Op je balkon heb je alle ruimte. Cerro Mar Atlântico heeft een zwembad en animatie voor volwassenen. Daal via de trappen bij het appartementencomplex in 5 minuten naar beneden en sta in het oude centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Cerro Mar Atlântico voor je op een rij gezet:

292 reviews over Appartement Cerro Mar Atlântico in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Marina
3-5-2019

Erg gezellig gehad in Albufeira. Prachtig appartement, met groot dakterras en ligbedden. Heerlijk weer eind april, begin mei.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Ongelofelijk dat dit kan voor deze prijs

Raymond Oomens
16-4-2019

Ik heb heel de wereld rondgereisd met mijn kinderen, nu ben ik ouder en ga ik met mijn vriendin op vakantie binnen Europa. Ik wil meerdere keren per jaar op vakantie, en heb maar een beperkt vakantie budget. Bij touroperator heb ik dit gevonden. Voor een lage prijs naar de mooiste bestemmingen binnen Europa. Mijn laatste reis is naar Albufeira, appartementencomplex Cerro Mar Atlético, in 2018. Geweldig complex boven het centrum van Albufeira, met een trap naar beneden prima te bereiken. En wil je niet met de trap omhoog, kost een taxi, een paar losse euros. Prijs kwaliteits- verhouding was ongelofelijk, een, jawel, 3 kamer appartement, met 2 balkons, (uitzicht op de zee), met heel veel privacy, zwembad bij de voordeur, en tegenover het appartementencomplex het hotel, met veel faciliteiten, goed snack restaurant, prima a la carte restaurant en vriendelijke bediening. Mooi hoog terras met zicht op zee. Dit voor n top prijs.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar!

Anne de Groot
16-4-2019

Mooie ruime appartementen, hoger gelegen dus een mooi uitzicht op Albufeira. Via een lange trap kom je in het dorp dus je moet wel goed ter been zijn....

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig goed verzorgd

Fenna
6-4-2019

Superleuk goed en lux onderhouden appartement elke dag schone handdoeken en keurig schoon

Gereisd met partner in maart 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een verblijf met plussen en minnen...

Emmy
28-2-2019

Het appartement in Cerro Mar Atlantic is ruim en prima voor een gezin met jonge kinderen. De slaapbank is, zoals veel mensen hier al aangeven, niet geschikt voor oudere kinderen of volwassenen en het tweepersoonsbed heeft inderdaad harde matrassen. De vaatwasser en/ of wasmachine waarover in sommige reviews wordt gesproken, bleken in ons appartement niet aanwezig en het interieur is verouderd. Voor februari zijn de aanwezige dekbedden erg dun en het appartement is niet te verwarmen. Er zijn wel dekens aanwezig. De schoonmaak is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het ontbijtbuffet is veelzijdig, voor elk wat wils. De weg naar het centrum vonden wij prima te doen. Supermarkten zijn dichtbij, erg handig. Omdat het nog koud was, hebben we alleen gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Niet groot, maar prima. Badmutsen verplicht! De wifi in de lobby is erg slecht.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Prima verblijf !!

Annoniem
4-12-2018

Cerro mar Atlantico is opzich een prima verblijf. Als je dit wilt boeken voor een jongeren vakantie zou ik het wel afraden. Er staat dat je 500m naar het strand moet lopen. Dit is misschien wel waar, maar de weg er naartoe duurt veel langer. Omdat dit appartement/hotel richting het oude centrum ligt moet je een enorme trap op en aflopen om überhaupt ergens te komen. Dit was een grote tegenvaller. Als je richting de uitgaansgelegenheden wilt is dit lopend niet te doen. Ik moet wel zeggen dat je er met de taxi zo bent en dat is ook helemaal niet duur. Het appartement en de bedden zijn verder prima. 1 tip: als je met een groep vrienden hier na toe gaat moet je 250,- euro aan borg neerleggen. Bij het uitchecken geven ze dit niet automatisch terug en toen ik er over begon werd er ook nog eens moeilijk over gedaan. Cerro mar atlantico is een prima verblijf alleen is het voor jongeren een behoorlijk eind richting de strip!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fijne complex voor een goede prijs

Richard Reumer
14-10-2018

Het is een wat verouderd complex, wat hoger gelegen. De kamers zijn ruim bemeten en de keuken is van alle gemakken voorzien. De binnentuin met daarin een zwembad is mooi en je kan van het zwembad en overige faciliteiten aan de overzijde van de straat ook gebruikmaken. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd, echter bij grote drukte kan men het niet op tijd aangevuld krijgen. Als er iets kapot is in je appartement wordt dit binnen enkele minuten opgelost. Het personeel doet er alles aan om het de gasten zo fijn mogelijk te laten hebben. Via trappen kom je in het gezellige uitgaanscentrum van oud Albufeira. De weg terug omhoog was voor mij niet te doen. Echter een taxi is spotgoedkoop.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Super vakantie! Top appartement!

Sylvana
14-9-2018

Super appartement, erg luxe met een wasmachine en vaatwasser. Schoonmaak is ook erg goed, elke dag schone handdoeken en een kleine beurt om de paar dagen schone bedden. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Vlakbij het appartementencomplex zit een Lidl en Aldi wat erg fijn is. Albufeira is een leuke plek en erg gezellig. Strand zit op loopafstand en het complex heeft meerdere zwembaden waar je gebruik van kan maken als gast. Enige nadeel was dat het water van de zwembaden voor onze zoon van 6 maanden te koud was. Maar dat hebben we opgelost met een klein baby zwembadje gekocht bij de supermarkt van het appartementen complex. Mocht je een late check out willen dan worden er wel belachelijke prijzen voor gevraagd. €122,- voor 4 uur extra met zijn 3e. Voor de rest echt top en zeker aan te raden. Wij komen nog een x terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Fantastische familievakantie gehad.

fam de Jong
13-8-2018

Wij waren hier met ons hele gezin 6 volwassenen en 2 kinderen van 2 en 7 jaar. Ons appartement was super mooi en groot. 3 slaapkamers , 2 badkamers mooie grote keuken en woonkamer supergroot balkon .Er waren 4 verschillende zwembaden waar je allemaal gebruik van kon maken. Wij gingen vaak naar het het hoofdgebouw, daar was het iets drukker , voor de gezelligheid. Kortom een prachtig appartement, en keurig schoon . Op 10 minuten lopen van aldi en lidl, wat heel goed te doen is. Zo ook het gezellige oude centrum , weliswaar met trap van 100 treden maar was zelfs met de kids nog te doen, en er staan altijd taxi s beneden(4,00) om je eventueel terug te brengen. Wat je zeker een keer moet doen , wandelend over het stand via de rotsen naar praia da oura . Het is een klein rotspad waarbij je lang de rotsen en de zee loopt. Je komt er mooie natuur tegen , bloeiende rotsplantjes ed. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet meer

familie
5-8-2018

Mooi appartementencomplex wat bestaat uit meerdere gebouwen met zwembad en 1 gebouw zonder zwembad. Goed onderhouden en vriendelijk personeel. Bij boeking bij touroperator nagevraagd of de slaapbanken geschikt zijn voor oudere kinderen/volwassenen. Er werd verteld dat er 2 aparte slaapbanken zijn, ook geschikt voor volwassenen. Bij boeking als voorkeur opgegeven zo hoog mogelijk/zeezicht maar niet gekregen. Het complex bestaat uit meerder gebouwen met verschillende inrichting. vtv weet je niet welk gebouw je komt. Wij vonden het 2 kamerapp waar wij zaten niet geschikt voor 4 personen. Slaapbank erg hard en onderschuifbed aan de kleine kant. Wij zijn 1 keer verhuisd naar ander app vanwege de ligging maar slaapbank bleef erg slecht. Er is weinig te doen voor (oudere) kinderen. Wifi slecht in algemene ruimte (receptie hoofdgebouw)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cerro Mar Atlântico in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cerro Mar Atlântico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.