Appartement Cerro Mar Atlântico

Appartement Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartementinfo

Uitzicht op het oude stadscentrum van Albufeira in Cerro Mar Atlântico. Dit appartementencomplex ligt namelijk op een heuvel. Op je balkon heb je alle ruimte. Cerro Mar Atlântico heeft een zwembad en animatie voor volwassenen. Daal via de trappen bij het appartementencomplex in 5 minuten naar beneden en sta in het oude centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Cerro Mar Atlântico voor je op een rij gezet:

294 reviews over Appartement Cerro Mar Atlântico

• 8Chris04-10-2019

Fijne vakantie gehad

Redelijk hotel, wij zaten echter in gebouw 3 en daar was geen WiFi, zelfs niet tegen betaling. Erg jammer.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Marc30-06-2019

Mooi appartement in ietwat luidruchtig stadje

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

• 8Marina03-05-2019

Voor herhaling vatbaar

Erg gezellig gehad in Albufeira. Prachtig appartement, met groot dakterras en ligbedden. Heerlijk weer eind april, begin mei.

Met oudere kinderen

• 10Raymond Oomens16-04-2019

Ongelofelijk dat dit kan voor deze prijs

Ik heb heel de wereld rondgereisd met mijn kinderen, nu ben ik ouder en ga ik met mijn vriendin op vakantie binnen Europa. Ik wil meerdere keren per jaar op vakantie, en heb maar een beperkt vakantie budget. Bij touroperator heb ik dit gevonden. Voor een lage prijs naar de mooiste bestemmingen binnen Europa. Mijn laatste reis is naar Albufeira, appartementencomplex Cerro Mar Atlético, in 2018. Geweldig complex boven het centrum van Albufeira, met een trap naar beneden prima te bereiken. En wil je niet met de trap omhoog, kost een taxi, een paar losse euros. Prijs kwaliteits- verhouding was ongelofelijk, een, jawel, 3 kamer appartement, met 2 balkons, (uitzicht op de zee), met heel veel privacy, zwembad bij de voordeur, en tegenover het appartementencomplex het hotel, met veel faciliteiten, goed snack restaurant, prima a la carte restaurant en vriendelijke bediening. Mooi hoog terras met zicht op zee. Dit voor n top prijs.

• 8Anne de Groot16-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie ruime appartementen, hoger gelegen dus een mooi uitzicht op Albufeira. Via een lange trap kom je in het dorp dus je moet wel goed ter been zijn....

• 9Fenna06-04-2019

Geweldig goed verzorgd

Superleuk goed en lux onderhouden appartement elke dag schone handdoeken en keurig schoon

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Emmy28-02-2019

Een verblijf met plussen en minnen...

Het appartement in Cerro Mar Atlantic is ruim en prima voor een gezin met jonge kinderen. De slaapbank is, zoals veel mensen hier al aangeven, niet geschikt voor oudere kinderen of volwassenen en het tweepersoonsbed heeft inderdaad harde matrassen. De vaatwasser en/ of wasmachine waarover in sommige reviews wordt gesproken, bleken in ons appartement niet aanwezig en het interieur is verouderd. Voor februari zijn de aanwezige dekbedden erg dun en het appartement is niet te verwarmen. Er zijn wel dekens aanwezig. De schoonmaak is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk. Het ontbijtbuffet is veelzijdig, voor elk wat wils. De weg naar het centrum vonden wij prima te doen. Supermarkten zijn dichtbij, erg handig. Omdat het nog koud was, hebben we alleen gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Niet groot, maar prima. Badmutsen verplicht! De wifi in de lobby is erg slecht.

Met jonge kinderen

• 2018
    8Annoniem04-12-2018

Prima verblijf !!

Cerro mar Atlantico is opzich een prima verblijf. Als je dit wilt boeken voor een jongeren vakantie zou ik het wel afraden. Er staat dat je 500m naar het strand moet lopen. Dit is misschien wel waar, maar de weg er naartoe duurt veel langer. Omdat dit appartement/hotel richting het oude centrum ligt moet je een enorme trap op en aflopen om überhaupt ergens te komen. Dit was een grote tegenvaller. Als je richting de uitgaansgelegenheden wilt is dit lopend niet te doen. Ik moet wel zeggen dat je er met de taxi zo bent en dat is ook helemaal niet duur. Het appartement en de bedden zijn verder prima. 1 tip: als je met een groep vrienden hier na toe gaat moet je 250,- euro aan borg neerleggen. Bij het uitchecken geven ze dit niet automatisch terug en toen ik er over begon werd er ook nog eens moeilijk over gedaan. Cerro mar atlantico is een prima verblijf alleen is het voor jongeren een behoorlijk eind richting de strip!

Met vrienden

• 7Richard Reumer14-10-2018

Fijne complex voor een goede prijs

Het is een wat verouderd complex, wat hoger gelegen. De kamers zijn ruim bemeten en de keuken is van alle gemakken voorzien. De binnentuin met daarin een zwembad is mooi en je kan van het zwembad en overige faciliteiten aan de overzijde van de straat ook gebruikmaken. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd, echter bij grote drukte kan men het niet op tijd aangevuld krijgen. Als er iets kapot is in je appartement wordt dit binnen enkele minuten opgelost. Het personeel doet er alles aan om het de gasten zo fijn mogelijk te laten hebben. Via trappen kom je in het gezellige uitgaanscentrum van oud Albufeira. De weg terug omhoog was voor mij niet te doen. Echter een taxi is spotgoedkoop.

Met vrienden

• 10Sylvana14-09-2018

Super vakantie! Top appartement!

Super appartement, erg luxe met een wasmachine en vaatwasser. Schoonmaak is ook erg goed, elke dag schone handdoeken en een kleine beurt om de paar dagen schone bedden. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Vlakbij het appartementencomplex zit een Lidl en Aldi wat erg fijn is. Albufeira is een leuke plek en erg gezellig. Strand zit op loopafstand en het complex heeft meerdere zwembaden waar je gebruik van kan maken als gast. Enige nadeel was dat het water van de zwembaden voor onze zoon van 6 maanden te koud was. Maar dat hebben we opgelost met een klein baby zwembadje gekocht bij de supermarkt van het appartementen complex. Mocht je een late check out willen dan worden er wel belachelijke prijzen voor gevraagd. €122,- voor 4 uur extra met zijn 3e. Voor de rest echt top en zeker aan te raden. Wij komen nog een x terug!

Met jonge kinderen

19 tips over Appartement Cerro Mar Atlântico

• Lilliane Roks, 23-06-2012

je moet ook echt eens gaan eten bij de" Bachatelle" heerlijk eten en beslist niet duur!!

• ifthecrownfits70, 01-09-2013

Wij hebben deelgenomen aan de bbq op woensdag. Was niet slecht maar ook niet geweldig. In het oude centrum heb je genoeg keuze om elke dag iets anders te eten. En als je van de patat met kip of spare-ribs bent kan dit al voor ongeveer 6 euro. De mexicaan bij het strand met de roltrappen vonden wij erg lekker, Is wel iets prijziger.

• mikkidepoes, 03-09-2013

Indisch restaurant Minar; Thais restaurant The Thai Orchid; Bistro Restaurant.

op woensdag en zondag is er een Engelse zanger buiten te vinden op de t-splitsing van de Twist, Dominos en Fastnet bar (20.00 - 23.00).

de bbq op woensdag op het dakterras is best leuk (met live muziek).

als je van cultuur /historie houdt; bezoek aan Sevilla zeker doen!

huur een auto om wat andere stranden te bezoeken (Tavira schiereiland; Playa de Luz en bij Cabo Vicente).

31 vragen over Appartement Cerro Mar Atlântico

• Mariska, 19-10-2018

Handdoekservice?

Is er een handdoekservice bij het hotel (badlakens voor aan het zwembad of zee)?

• C. Nijdam, 11-01-2017

wifi

Wat kost wifi op je kamer en is er een goede ontvangst?

Charlotte, 24-01-2017

Wifi is duur, ik weet zo niet de prijzen meer. ook is er geen goed ontvangst en hebben wij het niet gedaan.

• Fien, 17-10-2016

ontbijt

weet iemand of het de moeite is om ontbijt bij te boeken in dit hotel? Waar bestaat het ontbijt uit?

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages