Appartement Cerro Mar Atlântico

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°10°
Appartement Cerro Mar Atlântico
7,9

Omschrijving
Uitzicht op het oude stadscentrum van Albufeira in Cerro Mar Atlântico. Dit appartementencomplex ligt namelijk op een heuvel. Op je balkon heb je alle ruimte. Cerro Mar Atlântico heeft een zwembad en animatie voor volwassenen. Daal via de trappen bij het appartementencomplex in 5 minuten naar beneden en sta in het oude centrum van Albufeira.

We hebben een aantal aanbieders voor Cerro Mar Atlântico voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima verblijf !!

Annoniem,
4-12-2018

Cerro mar Atlantico is opzich een prima verblijf. Als je dit wilt boeken voor een jongeren vakantie zou ik het wel afraden. Er staat dat je 500m naar het strand moet lopen. Dit is misschien wel waar, maar de weg er naartoe duurt veel langer. Omdat dit appartement/hotel richting het oude centrum ligt moet je een enorme trap op en aflopen om überhaupt ergens te komen. Dit was een grote tegenvaller.

Als je richting de uitgaansgelegenheden wilt is dit lopend niet te doen. Ik moet wel zeggen dat je er met de taxi zo bent en dat is ook helemaal niet duur. Het appartement en de bedden zijn verder prima.

1 tip: als je met een groep vrienden hier na toe gaat moet je 250,- euro aan borg neerleggen. Bij het uitchecken geven ze dit niet automatisch terug en toen ik er over begon werd er ook nog eens moeilijk over gedaan. Cerro mar atlantico is een prima verblijf alleen is het voor jongeren een behoorlijk eind richting de strip!

Kenmerken

287 reviews over Appartement Cerro Mar Atlântico in het Nederlands

Prima verblijf !!

Annoniem,
4-12-2018

Fijne complex voor een goede prijs

Richard Reumer,
14-10-2018

Het is een wat verouderd complex, wat hoger gelegen. De kamers zijn ruim bemeten en de keuken is van alle gemakken voorzien. De binnentuin met daarin een zwembad is mooi en je kan van het zwembad en overige faciliteiten aan de overzijde van de straat ook gebruikmaken. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd, echter bij grote drukte kan men het niet op tijd aangevuld krijgen. Als er iets kapot is in je appartement wordt dit binnen enkele minuten opgelost. Het personeel doet er alles aan om het de gasten zo fijn mogelijk te laten hebben. Via trappen kom je in het gezellige uitgaanscentrum van oud Albufeira. De weg terug omhoog was voor mij niet te doen. Echter een taxi is spotgoedkoop.

Super vakantie! Top appartement!

Sylvana,
14-9-2018

Super appartement, erg luxe met een wasmachine en vaatwasser. Schoonmaak is ook erg goed, elke dag schone handdoeken en een kleine beurt om de paar dagen schone bedden. Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Vlakbij het appartementencomplex zit een Lidl en Aldi wat erg fijn is. Albufeira is een leuke plek en erg gezellig. Strand zit op loopafstand en het complex heeft meerdere zwembaden waar je gebruik van kan maken als gast. Enige nadeel was dat het water van de zwembaden voor onze zoon van 6 maanden te koud was. Maar dat hebben we opgelost met een klein baby zwembadje gekocht bij de supermarkt van het appartementen complex. Mocht je een late check out willen dan worden er wel belachelijke prijzen voor gevraagd. €122,- voor 4 uur extra met zijn 3e. Voor de rest echt top en zeker aan te raden. Wij komen nog een x terug!

Fantastische familievakantie gehad.

fam de Jong,
13-8-2018

Wij waren hier met ons hele gezin 6 volwassenen en 2 kinderen van 2 en 7 jaar.

Ons appartement was super mooi en groot. 3 slaapkamers , 2 badkamers mooie grote keuken en woonkamer supergroot balkon .Er waren 4 verschillende zwembaden waar je allemaal gebruik van kon maken. Wij gingen vaak naar het het hoofdgebouw, daar was het iets drukker , voor de gezelligheid. Kortom een prachtig appartement, en keurig schoon . Op 10 minuten lopen van aldi en lidl, wat heel goed te doen is.

Zo ook het gezellige oude centrum , weliswaar met trap van 100 treden maar was zelfs met de kids nog te doen, en er staan altijd taxi s beneden(4,00) om je eventueel terug te brengen.

Wat je zeker een keer moet doen , wandelend over het stand via de rotsen naar praia da oura . Het is een klein rotspad waarbij je lang de rotsen en de zee loopt. Je komt er mooie natuur tegen , bloeiende rotsplantjes ed.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Niet meer

familie,
5-8-2018

Mooi appartementencomplex wat bestaat uit meerdere gebouwen met zwembad en 1 gebouw zonder zwembad. Goed onderhouden en vriendelijk personeel. Bij boeking bij touroperator nagevraagd of de slaapbanken geschikt zijn voor oudere kinderen/volwassenen. Er werd verteld dat er 2 aparte slaapbanken zijn, ook geschikt voor volwassenen. Bij boeking als voorkeur opgegeven zo hoog mogelijk/zeezicht maar niet gekregen. Het complex bestaat uit meerder gebouwen met verschillende inrichting. vtv weet je niet welk gebouw je komt. Wij vonden het 2 kamerapp waar wij zaten niet geschikt voor 4 personen. Slaapbank erg hard en onderschuifbed aan de kleine kant. Wij zijn 1 keer verhuisd naar ander app vanwege de ligging maar slaapbank bleef erg slecht. Er is weinig te doen voor (oudere) kinderen. Wifi slecht in algemene ruimte (receptie hoofdgebouw)

Goed hotel, slechte bedden.

Lonneke Tap,
26-5-2018

Hotel is netjes, kamers zijn voorzien van voldoende faciliteiten (Airconditioning, wasmachine, vaatwasmachine, oven, koel- en vriescombi, 4-pit kookplaat). Groot balkon. Hotel gedeelte heeft groot (koud) zwembad en appartement gedeelte heeft een kleiner zwembad. Centrum van Albufeira te bereiken via een trap van 103 treden.

Een groot minpunt waren de bedden. De matrassen waren veel te hard en doorgezakt.

Prima schoon appartement, groot balkon en ruime keuken. Mooie schone zwembaden, oude centrum op loopafstand. Lidl en Aldi in de buurt. Zee op loopafstand. Gezellige terrasjes en eettentjes. Klein supermarktje op 1 minuut lopen voor drinken, zonnebrand e.d. Goede bedden, prima sanitair.

Jammer dat de bedbank niet voor volwassenen geschikt is, deze is echt te klein daarvoor. Sowiezo een crime om deze uit te klappen. Jammer dat er alleen wifi tegen betaling is. Wifi bij Cerro Mar Garden is wel gratis bij de receptie maar erg traag.

Jammer dat er 3 dagen lang Engelsen waren ivm een vrijgezellenfeest, deze konden alleen maar zuipen en schreeuwen helaas. Ook hadden we ineens 2 Engelse vrouwen in ons appartement staan die blijkbaar een (verkeerde) sleutel hadden gekregen vd receptie. Hierop is wel netjes het slot vervangen.

Ook erg goed eten in het Restaurant Verde van Cerro Mar Garden.

Wat een verassing toen we in de vroege avond in ons appartement aankwamen. Een groot dakterras en een uitzicht over het oude centrum van Albufeira en de zee. Een appartement met een keuken waar alles in zat, zelfs een was en afwasmachine. Verder ook een waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster en oven. Onze bedden waren prima. We hadden ook airco en de huiskamer en slaapkamer. Het enige wat minder was dat je moest betalen voor Wifi (wat we niet gedaan hebben). Ze zijn zeer behulpzaam bij de receptie, bellen een taxi voor je en hebben voor ons ook een onverwachtte transfer naar Faro geregeld. Het zwembad hebben we geen gebruik van gemaakt maar zag er netjes en schoon uit. De trap naar het oude centrum is inderdaad minder, naar beneden is goed te doen, naar boven een stuk minder maar voor € 3,25 ga je met de taxi terug naar het appartement. Het oude centrum is gezellig met veel winkeltjes en restaurantjes.

Wij gaan zeker nog een keer terug om de rest van de omgeving te verkennen.

Plussen en minnen

Draw
19-8-2016

Een resort met plussen en minnen. Zo is er de mooie hoge ligging met uitzicht over zee voor iedereen vlakbij het knusse centrum. Daarvoor moet je wel stevig klimmen en dalen. Ook naar de supermarkten (Lidl en/of Aldi) en het strand is dat het geval. De appartementen zijn ruim maar in het Cerro Montario gedeelte oud. Hier bezoek gehad van diverse kakkerlakken en de bedden zijn erg slecht, geen zwembad daar. Na een week een ander appartement gekregen in een nieuwer pand (overigens prima geregeld door de receptie). Hier ook een wasmachine. De balkons zijn ruim en hebben maar 2 stoelen. Rond 8.00 uur moet je bij de grote zwembaden zijn, anders geen plek vanwege de handdoeken. Mocht je een bedje krijgen dan zorgen de vele Engelsen voor het vermaak (van hunzelf). De barvrouw snapt niet dat vriendelijkheid op prijs wordt gesteld. In het centrum vele bars en restaurants. Het echte shoppen doe je 10 km. verderop in Guia. Bij het matige Nederlandse restaurant Shalom kun je ook een frikandel scoren. Al met al zijn we niet overtuigd. Daarom komen we niet terug.

Heerlijke plek

J. Vs
25-6-2016

Wij zijn 10 dagen in cerro mar verbleven. Hebben echt een super vakantie gehad. Uitzicht over de hele stad en zee. Personeel bij de bar erg behulpzaam.

Iedere dag werd het appartement gepoetst.

Bedden zijn wel erg hard. Op sommige plekken drukken de veren in je rug.

Binnen 5 minuten sta je midden in het oude centrum van Albufeira. Dit door de trappen af te lopen. Overdag is dit wel erg warm. 's Avonds is dit goed te doen.

Mooie zwembaden bij het appartement.

Al met al een top vakantie.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cerro Mar Atlântico in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cerro Mar Atlântico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.