Caves and Dolphin Watching Cruise from Albufeira

Caves and Dolphin Watching Cruise from Albufeira

8.3Fantastisch

• 7Anne05-07-2017

Moeite waard

We gingen met de rubberboot de grotten en dolfijnen tocht doen. Grotten vielen tegen, je vaart meer langs de kust, er is niet echt een grot waar je in kan. Daarna de zee op op zoek naar dolfijnen. De boten staan met elkaar in contact zodat ze elkaar kunnen seinen als ze dolfijnen zien. We waren al bijna terug toen we een seintje kregen. Vol gas de zee weer op. Erg ruig, kletsnat geworden maar we hebben ze gezien! Was heel gaaf. Vond alleen wel dat ze je mogen waarschuwen voor de wind en dat je zo nat kan worden. Er lagen wel jassen in de boor die je kon gebruiken.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 1C uit A02-09-2016

Teleurstellend

Wij hadden ons erg verheugd op deze grotten en dolfijnen boottocht. Maar het was was alles behalve grotten en dolfijnen. Ten eerste werden we in een andere boot gedumpt. Ten tweede raasden we 5 km van de kust naar de eerste grot. Toen ik dacht dat we dan op de terugweg in de grotten, we hadden graag de beroemde Benagil grot willen zien en tussen de mooie rotsformaties willen doorvaren, zoals beloofd, reesden we direct, wel iets dichter bij de kust maar te ver weg om foto's te maken terug. Binnen 1,5 uur waren we terug. Terwijl de tocht 2 uur zou duren. De gids vertelde ons dat er te veel wind stond. Misschien een tip voor mensen die deze tocht ook willen boeken, let op de wind. We hadden liever gehad dat hij dit voor de trip had verteld en ons op een andere rustigere dag terug had laten komen. Dit was geld weg gegooid en twee van ons waren nog zeeziek ook van de harde klappen die de boot maakte op de golven.

augustus 2016

• 10John en Daisy06-06-2016

Algarve heeft zoveeeel te bieden!

Hele goede site voor insiders tips... (voor de hippe actieve vakantieganger tussen de 24-55 jaar)

Wij hebben dolfijnen gezien (garantie op evt volgende trip mocht je ze niet zien bij AlgarExperience) hebben bootfeestje meegemaakt (Top!!!!!!!!) en natuurlijk genoten van de prachtige stranden en heerlijke eten.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9ms7925-10-2015

Aanrader

Ondanks dat we geen dolfijnen hebben gezien zeker een aanrader.

oktober 2015

• 9yoeri26-08-2015

Super mooi

Zeker een boottocht doen, voor de dolfijnen zou ik passen want je bent niet zeker dat je er te zien krijgt.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Monique11-08-2015

Aanrader

Wij hebben geboekt bij watersport op het strand. Prima geregeld allemaal. wij hadden alleen de pech de dolfijnen niet van dichtbij te zien. Anderen de dag daarvoor wel.

juli 2015

• 10w.b. de graaf27-07-2015

Erg mooi om ter zien en te doen.

Geboekt op strand. Vanaf de oceaan erg mooi zicht op de stranden en de grotten. Men probeert echt de dolfijnen te zoeken. Wij zijn tot op 6 mijl de oceaan op gegaan. Men gaat tot ong. 12 mijl.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Martin VANKEMENADE19-07-2015

Caves

stap in de boot bij Benagil, je hebt wel GPS nodig op je gsm , want via de landkaart wordt het moeilijk , het staat niet zo goed aangegeven als in Nederland , ..zeker de moeite waard!!!

juli 2015

• 9Angela16-07-2015

Helaas geen dolfijnen gezien.

Was een erg mooie tocht. Je gaat eerst grotten bekijken en daarna opzoek naar dolfijnen. Helaas was de zee op het moment dat wij deze tocht gingen doen erg ruig, we hebben daardoor helaas ook geen dolfijnen kunnen zien.

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Mariusz05-07-2015

obledne widoki

Wiele mozliwosci zobaczenia jaskin. Male lodki. Duze lodki. Kajaki. Piekne plaze schowane wdrod skal. Cudowne widoki z kranca Europy. Piekne scenerie dla pasjonatow fotografi

juni 2015

10 van de 48 reviews gezien