Appartement Casa Velha

Appartement
Appartement Casa Velha
8,1

258 reviews over Appartement Casa Velha in het Nederlands

Super fijn appartement schoon goed verzorgd

Diny van Wel
13-3-2017

Casa Velha dicht bij winkels restaurants en strand

Plezierig

Roelenfam
6-3-2017

Voortreffelijk appartementencomplex. Vriendelijk en toegewijd personeel.Stom van me om de informatie niet beter te lezen: had niet voldoende geld om de waarborgsom en de huur van de kluis te betalen. Gelukkig kon dat ook de volgende dag. Hulde aan de beheerder. Maar waarom een kluis huren? En waarom € 100,-- voor het breken van glaswerk?? Kan dat misschien veranderen?? Vender een ruim appartement, mooi gelegen en voldoende eetgelegenheden in de omgeving. Komen zeker trurg. in 2018.

Lokatie prima. Eigenaar Guus is meer met geld bezig .. vond ik.

Bij aankomst borg 100 euro contant betalen (Studio). (Geen kwitantie)

Advies reisleiding: Bij vroege uitcheck proberen de borg een dag eerder terug te krijgen, want hij komt er niet voor terug. Sommige vorige gasten moesten hun bankrekening maar doorgeven... Je krijgt ook geen Inventarislijst.

De elektra moet betaald worden 0,30 per k watt. Meters hangen bij de ingang van het terrein. Wifi doet het zeer traag (alleen op de parkeerplaats). Wifikastje (er zijn er maar 6): 40 euro borg en 20 euro per week. Airco-afstandsbediening was volgens de eigenaar meegenomen door vorige gasten. Dat zegt hij ook tegen andere gasten. TV: je mag alleen de aan/uitknop gebruiken en er is alleen BVN. De laatste dag deed de TV het niet en moest er een pincode ingevuld worden. Dat had me bijna weer 20 euro gekost, want dan moest hij een klusjesman laten komen. Gelukkig bleek de TV het ineens weer wel te doen. U boft, zei hij. De toon waarop het allemaal is gegaan is voor mij de reden dat ik hier niet terugkom. Meneer vond mij maar negatief en dat begon hem te irriteren.

De omgeving en de natuur zelf is prachtig en de Portugezen zeer vriendelijk. Verder heb ik genoten en veel gereisd. Bij het Busstation kan je een GIRO buskaart kopen en voor 8 euro 10 ritjes opladen. De EVA bus is de regionale bus, o.a. naar FARO.

Mocht je een auto elders huren moet je ook parkeergeld betalen. En heb je een late check-out, moet je van het terrein af. Dat is nou echt gastheerschap .. en dan moet het seizoen nog beginnen ...

Ik heb ze succes gewenst.

Voor herhaling vatbaar.

Henk Boeve
21-2-2017

Ok, het appartement is voorzien van alles wat je nodig hebt. Maar...douchen kan niet lang door de kleine boiler. Maar wel warm en je kunt 10 min gewoon goed douchen. Degene die na jou is moet even wachten tot het water weer warm is. De airco/verwarming bestaat uit 1 unit. Adequaat voor februari toen wij er waren maar ik vermoed dat in de zomer die ene unit het wel eens moeilijk kan hebben en dat vertaalt zich in de rekening.

Het appartement is netjes en lekker schoon! Het terrein van Casa Velha is netjes en goed onderhouden. Wij waren er in feb 2017 en er werd die week groot onderhoud gepleegd aan het zwembad. Dat is deze zomer dus lekker badderen want het zwembad is groot en mooi en je kunt er echt in zwemmen hoor! Mooi terras met goedkoop bier en koffie. Er is mogelijkheid om een auto te huren bij Casa Velha. Een Fiat Panda. 100 euro voor 6 dagen en 60 voor 4 dagen. Verzekeringskosten weet ik niet.

Wat ik persoonlijk jammer vond was dat de tv 1 zender had. En er geen bankstel was maar 2 bedden in de woonkamer die als bank fungeerden. Verder mooi ruim appartement.

Guus en zijn vrouw kunnen je met alles helpen als je er om vraagt. Zit je iets dwars vraag het dan. Niet aan het eind van de vakantie maar aan het begin. Niet zoals onze buren die de avond voor vertrek Guus af liepen te bekken. Ze zaten er voor een appel en een ei maar verwachten schijnbaar een 5 sterren resort.

Restaurantjes zat binnen een straal van 100 meter en een supermarkt. Guus weet de beste restaurantjes. De boottocht langs de kust is erg mooi. 3 uur varen voor 26 euro pp. Bij ruwe zee kans op zeeziekte!!

Al met al is een bezoek aan Casa Velha zeker de moeite waard. Mocht u nog specifieke vragen hebben mail gerust

Fijne vakantie!

Super

Es
30-9-2016

We hebben een hele leuke vakantie gehad. De accomodatie was heel mooi.We waren met onze baby van 5,5 maand. Super fijn appartement en alles bij de hand wat je nodig hebt. In de buurt zaten veel lekkere restaurantjes en met een taxi kon je naar het oude centrum voor 5 euro. Wel hadden we gevraagd of het kinderbadje gevuld kon worden aan het begin van de week, er werd gezegd: later, later. Ik vroeg het nog een paar keer. Er werd geirriteerd op geantwoord. De dag voordat we naar huis gingen werd het kinderbadje gevuld met water. Dat vonden we heel jammer.

Uitstekend appartementencomplex

Jan Dionet
27-9-2016

Het is een OASE van rust vlak bij de bekende strip. Toen wij er waren bleken er alleen Nederlanders als gasten aanwezig te zijn. Het zwembad is uitstekend en we hadden geen last van de bekende handdoeken leggers er was plek genoeg.

Zeker voor herhaling vatbaar

Andre
25-9-2016

Een mooi gelegen kleinschalig appartementen complex met een groot zwembad in een prachtige tuin met voldoende ligbedden voor alle gasten! De medewerkers zijn erg aardig en voorkomend. In de directe omgeving zijn veel restaurantjes waar het heerlijk kunt eten; ook portugees

Fantastische locatie

Jacqueline Smit
11-9-2016

Ik was er een weekje samen met mijn zus en wij waren zeer enthousiast over de locatie. Alles was goed aan dit appartementencomplex. De studio was netjes en schoon, de ontvangst van de Nederlandse gastheer en vrouw was prima en vriendelijk, het zwembad was mooi en schoon met mooie ligbedden en het strand, supermarkt en restaurants op loopafstand van niet meer dan 10 minuten.

geweldige locatie

van Rens
21-8-2016

Prachtige locatie met goede verzorging door eigenaar en personeel. Absolute aanrader.

een top locatie alles wat je zoekt

nolte
18-7-2016

locatie is heel goed overal dicht bij, zoek je de drukte loop je in 5 mnt naar de strip restaurants; ik denk wel 50 in een straal van 250 mtr kamers zijn heerlijk ruim en schoon, vriendelijk personeel kan heerlijke koffie drinken op het terrasje gewoon een heerlijk vakantie verblijfplaats top aanrader

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Velha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Velha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.