Appartement Casa Velha

Appartement
Appartement Casa Velha
7,2

Omschrijving
Casa Velha in Albufeira is een kleinschalig en rustig complex met een fijne ligging vlakbij zee. De appartementen zijn ruim en hebben een ingerichte keuken. Ook het zwembad is groot, met genoeg plek. Wel moet je bijbetalen voor een handdoekenpakket. Casa Velha (Portugal) ligt op loopafstand van de boulevard met barretjes en uitgaansgelegenheden.

266 reviews over Appartement Casa Velha in het Nederlands

Heerlijk en rustig complex.

Stolte,
28-5-2018

Een heerlijk complex. Schoon appartement en fijne sfeer. Ja veel regeltjes en borg maar dat zorgt dat alles schoon is en geen drukke nachtbrakers op complex. Receptie is alleen in de ochtend open maar stonden ons zeer vriendelijk te woord met goede tips. Op loopafstand van de Strip en nieuwe deel bol restaurantjes . Een heerlijke vakantie gehad. Niet erg geschikt voor kinderen die willen spelen.

Een aanrader!!

Max,
28-10-2017

Geweldige goede ligging, grote schone appartementen heel mooi groot zwembad en goede service , voor ons is dat heel belangrijk

Aanrader

Richard,
24-10-2017

Een rookvrije, rustig gelegen, ruime accommodatie. In de keuken alles aanwezig, oven ,magnetron, pannen enz. Hiervan minimaal gebruik gemaakt omdat in de directe omgeving genoeg restaurants zijn te vinden. De "Strip" is op loop afstand, voor als je een avondje in het bruisende uitgangsleven wil storten. Casa Velha is een aanrader voor rustzoekers en feestbeesten die daarna behoefte hebben aan rust.

Stip Reizen

Prima locatie en mooie appartementen.

Guus,
20-10-2017

Er is alles wat je nodig hebt. Niks mis mee! Aardige mensen.

wat een heerlijke plek

harry,
12-10-2017

wij zijn hier inmiddels voor de 4e keer en genieten er nog steeds van, als of het de eerste keer is.we lezen een paar negatieve berichtjes, geloof ons dan hebben ze het er wel naar gemaakt! wat jammer is.

We hebben een paar tips van Sabina gekregen en ook daar gegeten, goed en goedkoop portugees eten, Beira naast de koffie shop Martinique, Mar e Terra vlak bij de bullfeightring, lekker kippetje bij de BP benzine station richting de Aldi en heerlijke taart bij riviera iets voorbij de modelo en spare ribs bij david carpe diem vlakbij de supermarkt om de hoek ,let op met de tuktuk! die proberen je te neppen, taxi vaak goedkoper en veel veiliger.

Hoop dat jullie net zo genieten van Casa velha als wij weer gedaan hebben.

Minimalistisch maar prima

Peter,
8-10-2017

Perfect is de ligging ten opzichte van strand,winkels en restaurant. Prima plek voor een weekje nazomeren.Verwacht niet teveel van de inrichting en spulletjes in het appartement, alles is minimalistisch ingericht.

Je wordt lekker met rust gelaten.

Mooi, knus complex op toplocatie

Danarie,
10-9-2017

Goed:

Kleinschalig appartementencomplex, oude Portugese uitstraling

Rustig gelegen (indien kamer niet aan de weg)

Dichtbij tal van restaurants (inclusief echt Portugees eten!)

Dichtbij strand (houd rekening met heuvelachtige omgeving)

Oud-Albufeira is te lopen indien goed mobiel (30 min lopen)

Om rekening mee te houden:

Zelf zorgen voor wc-papier en vuilniszakken

Tips aan eigenaars (minpuntjes):

- Voldoende ligbedden aan zwembad, echter nog maar een zeer beperkt aantal kussens voor hierop. Dit zou aangevuld moeten worden voor een optimale relaxvakantie voor het hele complex.

- Niet ieder balkon heeft verlichting. Om 's avonds nog lekker te genieten op het balkon is dit wel een must.

- Handdoeken worden a 3 dagen vervangen, bedlinnen 1 maal per week. Nieuw bedlinnen tijdens iedere handdoekenwissel is wel gewenst.

Een heerlijke oase van rust

Roland,
12-8-2017

Alles lekker in de buurt en toch rustig een heerlijk verblijf.

Mooie schone kamers

Niels,
26-7-2017

De kamers waren erg mooi en schoon. Ook is de ligging perfect, het zwembad is goed onderhouden en is ook schoon. Wel jammer dat je voor de airco moet betalen. Je zit wel ver buiten het oude centrum van de stad, maar met een taxi sta je er zo. Ook zijn er verschillende winkels en eettentjes op loopafstand. De eigenaar(en) waren ronduit vriendelijk en behulpzaam! Alles bij elkaar een top vakantie gehad!

Het appartement was ruim voor 2 kinderen en 2 volwassenen. Over de inrichting was niets aan te merken het was schoon en we hebben het heel erg naar onze zin gehad.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Velha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Velha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.