Appartement Casa Velha

Appartement
Appartement Casa Velha
8,1

259 reviews over Appartement Casa Velha in het Nederlands

Een heerlijke oase van rust

Roland
12-8-2017

Alles lekker in de buurt en toch rustig een heerlijk verblijf.

Mooie schone kamers

Niels
26-7-2017

De kamers waren erg mooi en schoon. Ook is de ligging perfect, het zwembad is goed onderhouden en is ook schoon. Wel jammer dat je voor de airco moet betalen. Je zit wel ver buiten het oude centrum van de stad, maar met een taxi sta je er zo. Ook zijn er verschillende winkels en eettentjes op loopafstand. De eigenaar(en) waren ronduit vriendelijk en behulpzaam! Alles bij elkaar een top vakantie gehad!

Het appartement was ruim voor 2 kinderen en 2 volwassenen. Over de inrichting was niets aan te merken het was schoon en we hebben het heel erg naar onze zin gehad.

kleinschalig, prima zwembad

Johanna
23-7-2017

De ligging was prima echter wel aan de doorgaande weg. Wij hadden daar niet zoveel last van maar de verwachting wordt gewekt dat de accommodatie "rustig" gelegen is. Wij hadden een 2 kamer appartement wat zeer ruim was met zijn drieën. Nadeel is dat er bij verblijf van 1 week niet schoongemaakt wordt. Moet je allemaal zelf doen. 2 x in de week handdoeken wissel is ook niet heel veel maar te doen. Het appartement vonden wij zeer centraal gelegen. Leuk om te doen is naar oud Albufeira met taxi of bus en daar heerlijk slenteren door de straatjes.

Mooi, maar houdt rekening met..

M
21-7-2017

Goed:

- Ruime en schone appartementen

- Ruime keuken

- Mooie ligging: rustig maar dicht bij leuke restaurantjes en strip (oud Albufeira met taxi voor +/- 5 euro)

- Schoon, net en rustig zwembad met ligbedden

- Netjes onderhouden tuin

- Mooie omgeving

- Pinautomaat en supermarkt tegenover het appartementencomplex

Minder goed:

- Borg betalen, jongeren onder 25 jaar 200 p.p extra (OOK als je met b.v. partner/gezin bent)

- Geen airco aanwezig in totaal 3 appartementen aan tuinzijde

- Extra kosten voor: huren kluisje (10 euro), stroom en airco. Als je een huurauto hebt gehuurd wat niet via de receptie is gedaan kost het je 10 euro aan parkeerkosten.

- Geen schoonmaak van bedlinnen en appartement (bij verblijf van een week)

- Om de dag schone handdoeken, maar worden gewoon op de eettafel gedropt

- Eigen toiletpapier en afvalzakken kopen en naar afvalcontainer brengen.

- Bedden zijn te hard

- Inboedel is matig, schoon maar oud. Weinig servies aanwezig.

- Receptie heeft beperkte openingstijden

- Kinderbadje niet gevuld met water, geen toezicht

Heerlijke vakantie gehad, maar let bij het boeken op bovenstaande punten. De ontvangst was hartelijk, maar tijdens ons verblijf was er erg weinig klantvriendelijkheid en service. Vrouw van eigenaar was een aardige behulpzame vrouw.

Prachtig appartementencomplex, kleinschalig

Brigitte Vreeburg
20-7-2017

Een mooi aangelegde tuin, keurig onderhouden. Ons appartement was zeer compleet, groot en schoon. Ook aanwezig een heerlijk zwembad.

Enig minpuntje was het feit dat de receptie niet vaak open was.

Geweldig !

Josj
8-7-2017

Mooie ruime appartementen erg schoon en zeer goed onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk,kortom een mooie plek !

Fantastisch, zeer net, kleinschalig complex, ruim!

Brigitte V.
29-6-2017

De ruimte, compleet appartement. Prachtig onderhouden tuin en alles in de nabijheid. Perfect!!

Minpuntje de aanwezigheid van de eigenaars c,q, openingstijden receptie.

geweldig

fam Kleiker
18-5-2017

de ontvangst, de begeleiding en de ontmoetingen.

Minder dat je direct borg moest betalen.

Prachtige lokatie, service minder

Wim Assink
6-5-2017

De ontvangst was hartelijk (met een kopje koffie) en het appartement (1ste etage) uitstekend. Het complex ligt prachtig en de kamers zijn zeer fraai. We hadden met z'n tweeen een driekamer appartement en ruimte te over.

Er is een schitterend zwembad met voldoende ruimte voor alle gasten.

Jammer is dat het ontbreekt aan informatie vooraf over waar je wel en niet zelf voor moet zorgen. Daar kom je in het verloop van het verblijf pas achter. Zo wordt er niet schoongemaakt, dat moet je kennelijk zelf doen. Er staan echter geen schoonmaakspullen. Het afval moet je zelf afvoeren naar de container aan de straat voor het complex, op zich geen probleem natuurlijk. Wel kregen we regelmatig schone handdoeken voor keuken en badkamer. Het bed werd na 1,5 week pas verschoond.

Op het balkon stond een grote witte tuintafel die zijn beste tijd had gehad. De tuinstoelen waren goed..

De borgsom van € 200 vind ik begrijpelijk en daar hadden we geen problemen mee. Wel ontbrak een inventarislijst. Voordat je de waarborgsom terugkrijgt wordt er nauwkeurig gecontroleerd of er niets stuk is. Maar zo hoort het ook. We hadden meteen al een verstopte wasbak, maar die werd direct gerepareerd.

De TV gaf alleen een Engelstalige zender. Het zou BVN moeten zijn maar die kwam niet door.

Van de eigenaar begreep ik dat de meeste gasten maar één week komen en daarop is duidelijk de service gebaseerd.

Maar we hebben daar een fijne vakantie gehad ondanks de wat mindere puntjes.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Velha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Velha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.