Appartement Casa Velha

Appartement Casa Velha
7,2

19 tips over Appartement Casa Velha

G.van Nus, 29-6-2015
wil je meer zien en het binnenland in: huur wel een auto!
P, 1-6-2015
Boottocht met speedboot langs de kust op zoek naar dolfijnen! was heel mooi, helaas geen dolfijnen gezien. desondanks ook aan te raden. Neem wel vest mee. Ik werd alleen wel zee ziek. Het was zo mooi dat ik dat zo weer vergeten was.
Rene, 28-5-2015
Huur een auto ! verken de omgeving het is prachtig. Uitstapje naar Lissabon, Sevilla, Sagres zijn aanraders. Boek bij de "Ticket Shop" goedkope en goede excursie mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Velha voor je op een rij gezet:

Laurie van Urk, 5-5-2015
Omgeving is geweldig, met eigen auto rijd je zo overal naartoe. Mooie stranden, veel activiteiten!
Gea, 9-2-2015
boottocht .. oude stad Albufeira .. ook een topper.. en een dagje na Villa Moura met de stadsbus was ook heel goed te doen.. een beetje vergapen aan de luxe van de haven..
M. Martens, 11-10-2014

Naar Albufeira-oudstad is een leuke wandeling, goed te doen.

Bij gelegenheid: huur eens een auto ( of met openbaar vervoer, bushalte voor de deur) en verken de prachtige kuststreek van de Algarve met zijn prachtige lange wandelstranden of juist de kleine romantische strandjes omgeven door mooie rotspartijen. Met tal van eet - en drinkgelegenheden, voor ieder wat wils.

dr roode, 20-9-2014
de ligging is gewoon perfect met een heleboel restuarantjes binnen een straal van 300 mtr en maar augustus is wel erg druk
Frederique, Henk & Floris, 16-9-2014

* 2 dagen naar Lissabon (voor < 50 euro heb je een overnachting)

* Zoomarine (druk, maar leuk voor kinderen)

* Albufeira stad

* Faro

* Ga niet naar de Gipsy Market, tenzij je van nep-merk kleding houdt

van klooster, 19-8-2014
als je wat langer blijft is het een goeie deal om een taxi te nemen naar de lidl scheelt echt een hoop als je een grote voorraad gaat inslaan en het restaurant van de buurtjes heet ook casa velha blijft goed en niet duur
Wendy, 27-6-2014
Oura ligt iets verderop maar is te doen op loopafstand. Hou met de wandeling naar de strandjes in de gaten dat het best steil verloopt. Maar wel te doen. Je kunt van PLaya Oura strand naar het strand nabij het appartement lopen. Leuke route, mooie stranden. Albufeira ben je met de bus voor 1,50 binnen een paar minuten. Of met de taxi voor 6,75. De rode hop on bus is niet echt spannend. ZooMarine erg leuk met kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Velha voor je op een rij gezet: