Slechte service, slecht onderhoud

Review geschreven door Ontevreden gast

Slechte service, slecht onderhoud

Ontevreden gast
16-9-2018

Het enige positieve was de locatie.

Wij hadden een kakkerlakkenplaag al vanaf het begin hadden we babykakkerlakken in ons appartement. Wij wisten helaas niet dat het babykakkerlakken waren, maar nadat we de hele grote kakkerlak ontdekten was dat wel duidelijk. Helaas nam niemand ons echt serieus en de reisleiding kwam er ook niet uit met de eigenaar. Waarna er dus verder niks aan gedaan werd. De eigenaar gooit alles op touroperator en neemt zelf geen verantwoordelijkheid, maar wel vraagt hij overal geld voor. (Handdoeken, wifi, airco..) Wees gewaarschuwd, door slecht onderhoud ( gaten en kieren) en weinig schoonmaak ( geen 1 keer tijdens week vakantie, ook dus geen schone handdoeken) is het de ideale plek voor ongedierte. Kakkerlakken komen ook door gaten en kieren binnen. Voor zover wij weten is er niks aan gedaan verder. Zelf hebben we ander hotel geboekt, van niemand hulp en begrip gekregen alleen van de medebewoners.

Nooit meer!