Prachte locatie, zeer slechte hygiëne

Review geschreven door J.W. Viergever

Prachte locatie, zeer slechte hygiëne

J.W. Viergever
15-9-2018

Mooie locatie, het appartement met terrasje met uitzicht op park. Interieur is wat gedateerd, maar dat is niet zo erg op zich. Inventaris (servies/pannen/bestek) aan de magere kant. Zeer slechte hygiene. Bij aankomst (vr 31/8) zei de receptiedame dat schoonmaak op de woensdagen zou gebeuren. Er is helemaal niet schoongemaakt, ook niet nadat we dat 3x hebben gemeld/klacht ingediend bij de receptie. Ook moesten we om lakens/handdoeken vragen (niet automatisch gekregen). In een warm klimaat is het essentieel dat alles goed wordt schoongehouden, maar hier niets van dat alles. Bij vertrek nogmaals gemeld, de eigenaar bood zijn excuses aan maar gaf heel snel de schuld aan de receptiedame (echtgenote) die er op dat moment niet was. Hij wist nergens van, zei hij. Te lakse houding. Ook hebben vele andere gasten in diezelfde tijd geklaagd over de slechte hygiëne. Ook gemeld bij de touroperator dame ter plekke. Nooit meer Casa Velha voor ons.