Appartement
Appartement Casa Velha

Casa Velha in Albufeira is een kleinschalig en rustig complex met een fijne ligging vlakbij zee. De appartementen zijn ruim en hebben een ingerichte keuken. Ook het zwembad is groot, met genoeg plek. Wel moet je bijbetalen voor een handdoekenpakket. Casa Velha (Portugal) ligt op loopafstand van de boulevard met barretjes en uitgaansgelegenheden.

269 reviews over Appartement Casa Velha in het Nederlands

Uitstekend

Piet Vilt
15-5-2019

Mooi complex, no kids. Rustig in levendige buurt. Een heerlijke plek voor een fijne vakantie.

Gereisd met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij vonden het om weer terug te komen

Rietvelt
16-4-2019

Mooie kamer en voorzieningen, Rust en alles in de omgeving op loopafstand.

Gereisd met partner in april 2019

Casa Velha: een aanrader

Langbroek
14-4-2019

Prachtige locatie en schoon!!!!!!!! en een zeer netjes en onderhouden aangelegde tuin Ontzettend vriendelijk gastvrouw/-heer. Niets is voor hen te veel!!!! Mooi zwembad met veel ligstoelen. 's Avonds in april wel fris op de kamers. Tegen betaling kon de vloerverwarming aan. Een lekkere luie stoel/bank was niet aanwezig, maar voor elk appartement of studio is een terras aanwezig met tafel en stoelen. Een aanrader. Zeer redelijk geprijsde restaurants in de onmiddellijke omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2019

Stip Reizen

Leuke vakantie gehad maar Albufeira niet meer.

J.K. Lammerse
3-12-2018

Schoon appartement met goede keuken, het was alleen niet mogelijk om meerdere elektrische apparaten te gebruiken want dan sloegen de zekeringen door. Ook was het appartement s'avonds niet warm te krijgen. De bedden waren redelijk, alleen waren de dekens aan de dunne kant, dat gold ook voor de kussens ( we hebben bij een woonwinkel 2 extra kussens gekocht) In Albufeira zijn genoeg goede en betaalbare eetgelegenheden. Zijn met een huurauto veel het schitterende binnenland in geweest want in Albufeira zelf was er voor ons niet veel te doen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

anoniem
15-11-2018

Geen afwasmiddel voorzien, wat wel handig geweest was als je zoals ons vliegt met enkel handbagage en dus beperkt wordt in vloeistoffen. Ook maar 1 rol wc-papier gekregen. Niet voldoende voor 2 mensen voor 3 dagen, en zeker niet voor een zwangere vrouw. Maar 's avonds niemand gezien aan de receptie om bij te vragen. Ook dit past niet direct in handbagage.

Uitstekend appartement!

Koos Slingerland
15-11-2018

We troffen een keurig groot en schoon appartement aan. In de omgeving is er volop gelegenheid om te ontbijten, lunchen en dineren. Kies je er voor om zelf te koken, dan tref je compleet ingerichte keuken en een supermarkt op 100 meter afstand. Het strand is op een paar minuten lopen en ook het oude dorp ligt op loopafstand en is erg gezellig. Wij vinden het een echte aanrader. De receptie is elke dag een paar uur geopend, maar telefonisch altijd bereikbaar.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk voor echt volwassen mensen

Gerard
9-11-2018

Normaal ben ik niet van revieuws schrijven maar toen ik dat verhaal van die jonge lui las ben ik toch maar ff in de pen geklommen , wij zijn in die zelfde periode ook daar geweest en hebben een hele fijne week gehad, de eigenaren waren zeer behulpzaam en gast vrij maar dat groep jongelui waren zeer iritant hadden op alles commentaar vonden zichzelf erg belangrijk en liepen alleen maar te zoeken ik heb ook een kakkerlak gezien maar je bent in Zuid-Europa en het was erg warm maar ze zaten de boel op te hitsen en ja er staat 1 x in de week handdoeken maar dat staat ook vermeld net zoals de hoge borg voor onder de25 jaar staat er ook, wat mij betreft mag het onder de 30 jaar worden,eind conclusie het is een perfect complex met hele gastvrije mensen zeker een aanrader als je boven de 25 bent.

Gereisd met partner in september 2018

Volgend jaar weer

Harry
6-11-2018

Wat een lekker intiem park,

Gereisd met vrienden in september 2018

Super

Ellen
22-10-2018

Prima schoon en nette appartement complex, ook het appartement was niets op aan te merken. Bedden lagen heerlijk. De negatieve klanken over de borg was niet gegrond wij kregen deze netjes contant retour bij vertrek. Wij kwamen in de nacht aan en de eigenaar bracht ons nog een fles water om even te overbruggen. Wij komen hier zeker nog eens terug. Enige nadeel vond ik wel dat je maar 1 maal handdoeken kreeg, en je voor extra moest bijbetalen.

Gereisd met partner in oktober 2018

Prima vakantie

FvR
21-10-2018

Wij hebben hier in juni een prima verblijf gehad. Wegens omstandigheden moesten wij na twee dagen terug naar nederland. Aangezien het ons zo beviel hadden wij voor een paar weekjes later nog een weekje geboekt. Met hulp van de nederlandse receptioniste gelukkig snel kunnen handelen voor een taxi in de vroege ochtend voor terugvlucht. Al onze spulletjes die we op schiphol hadden gekocht mochten we achterlaten. Wat een vriendelijkheid toen we een paar weekjes later terug kwamen. Met een kaart en flesje wijn stonden al onze spulletjes al in ons prachtige appartement. We hebben er een heerlijke week gehad, en wij vonden de eigenaren in het geheel niet onvriendelijk, het tegendeel zelfs

Gereisd met partner in juni 2018

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Velha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Velha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.