Appartement Casa Velha

Appartement
Appartement Casa Velha
7,2

Omschrijving
Casa Velha in Albufeira is een kleinschalig en rustig complex met een fijne ligging vlakbij zee. De appartementen zijn ruim en hebben een ingerichte keuken. Ook het zwembad is groot, met genoeg plek. Wel moet je bijbetalen voor een handdoekenpakket. Casa Velha (Portugal) ligt op loopafstand van de boulevard met barretjes en uitgaansgelegenheden.

266 reviews over Appartement Casa Velha in het Nederlands

Leuke vakantie gehad maar Albufeira niet meer.

J.K. Lammerse,
3-12-2018

Schoon appartement met goede keuken, het was alleen niet mogelijk om meerdere elektrische apparaten te gebruiken want dan sloegen de zekeringen door. Ook was het appartement s'avonds niet warm te krijgen.

De bedden waren redelijk, alleen waren de dekens aan de dunne kant, dat gold ook voor de kussens ( we hebben bij een woonwinkel 2 extra kussens gekocht)

In Albufeira zijn genoeg goede en betaalbare eetgelegenheden.

Zijn met een huurauto veel het schitterende binnenland in geweest want in Albufeira zelf was er voor ons niet veel te doen.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

anoniem,
15-11-2018

Geen afwasmiddel voorzien, wat wel handig geweest was als je zoals ons vliegt met enkel handbagage en dus beperkt wordt in vloeistoffen.

Ook maar 1 rol wc-papier gekregen. Niet voldoende voor 2 mensen voor 3 dagen, en zeker niet voor een zwangere vrouw. Maar 's avonds niemand gezien aan de receptie om bij te vragen. Ook dit past niet direct in handbagage.

Uitstekend appartement!

Koos Slingerland,
15-11-2018

We troffen een keurig groot en schoon appartement aan. In de omgeving is er volop gelegenheid om te ontbijten, lunchen en dineren. Kies je er voor om zelf te koken, dan tref je compleet ingerichte keuken en een supermarkt op 100 meter afstand.

Het strand is op een paar minuten lopen en ook het oude dorp ligt op loopafstand en is erg gezellig. Wij vinden het een echte aanrader.

De receptie is elke dag een paar uur geopend, maar telefonisch altijd bereikbaar.

Stip Reizen

Heerlijk voor echt volwassen mensen

Gerard,
9-11-2018

Normaal ben ik niet van revieuws schrijven maar toen ik dat verhaal van die jonge lui las ben ik toch maar ff in de pen geklommen , wij zijn in die zelfde periode ook daar geweest en hebben een hele fijne week gehad, de eigenaren waren zeer behulpzaam en gast vrij maar dat groep jongelui waren zeer iritant hadden op alles commentaar vonden zichzelf erg belangrijk en liepen alleen maar te zoeken ik heb ook een kakkerlak gezien maar je bent in Zuid-Europa en het was erg warm maar ze zaten de boel op te hitsen en ja er staat 1 x in de week handdoeken maar dat staat ook vermeld net zoals de hoge borg voor onder de25 jaar staat er ook, wat mij betreft mag het onder de 30 jaar worden,eind conclusie het is een perfect complex met hele gastvrije mensen zeker een aanrader als je boven de 25 bent.

Volgend jaar weer

Harry,
6-11-2018

Wat een lekker intiem park,

Super

Ellen,
22-10-2018

Prima schoon en nette appartement complex, ook het appartement was niets op aan te merken. Bedden lagen heerlijk. De negatieve klanken over de borg was niet gegrond wij kregen deze netjes contant retour bij vertrek. Wij kwamen in de nacht aan en de eigenaar bracht ons nog een fles water om even te overbruggen. Wij komen hier zeker nog eens terug. Enige nadeel vond ik wel dat je maar 1 maal handdoeken kreeg, en je voor extra moest bijbetalen.

Prima vakantie

FvR,
21-10-2018

Wij hebben hier in juni een prima verblijf gehad.

Wegens omstandigheden moesten wij na twee dagen terug naar nederland.

Aangezien het ons zo beviel hadden wij voor een paar weekjes later nog een weekje geboekt.

Met hulp van de nederlandse receptioniste gelukkig snel kunnen handelen voor een taxi in de vroege ochtend voor terugvlucht.

Al onze spulletjes die we op schiphol hadden gekocht mochten we achterlaten.

Wat een vriendelijkheid toen we een paar weekjes later terug kwamen.

Met een kaart en flesje wijn stonden

al onze spulletjes al in ons prachtige appartement.

We hebben er een heerlijke week gehad, en wij vonden de eigenaren in het geheel niet onvriendelijk, het tegendeel zelfs

Nooit meer

MN,
18-10-2018

Boek dit complex niet! De eigenaar is zeer onvriendelijk en arrogant, de Nederlandse medewerkster is wel erg vriendelijk. Bij aankomst waren wij met een grote groep, iedereen moest buiten formulieren invullen en je werd naar binnen geroepen. Wij hadden het idee dat jongeren niet erg welkom zijn en werden in een “ vrijstaand” appartement gezet. Dit was los van het complex maar wel op hetzelfde terrein. Het appartement was niet erg schoon, veel ongedierte tijdens het verblijf en de keuken was minimaal ingericht. De matrassen waren smoezelig. Op de site van touroperator staat dat er 1 keer schoongemaakt wordt, 1 keer schone handdoeken en 1 keer schoon beddengoed per week, dit is allemaal niet gebeurt. Uit onze keuken waren er opeens spullen verdwenen. De receptie is zeer beperkt open. Als 1 iemand gedoucht had, had de volgende geen warm water meer. Er was maar 1 tv zender en de pick up tijd was 1 dag van te voren bekend.

Wij komen niet weer

Ali Wapstra,
13-10-2018

Het appartementencomplex is kleinschalig en ligt vlakbij alles wat je nodig hebt tijdens je vakantie. Zee, supermarkt en restaurants. Toch gaan we hier niet meer naar toe. De eigenaren waren absoluut niet gastvrij en wilden voor iedere service extra geld hebben. Ons appartement is niet 1 keer schoongemaakt en schone lakens hebben we niet gekregen en in 12 dagen 1 keer schone handdoeken nadat we er om gevraagd hadden. Hele slechte sevices.

Een nadenkertje

B oosting,
8-10-2018

We zaten de eerste 3 dagen onder de kakkerlak ken en stinkende mottenballen

Maar de laatste 4 dagen super mooi appartement maar het hele terrein rook vrij

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Velha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Velha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.