Appartement Casa Velha

254 reviews over Appartement Casa Velha in het Nederlands

Nooit meer!

A.
18-9-2018

Last van kakkerlakken die waarschijnlijk via het appartement van mensen met kakkerlakken plaag ook bij ons zijn gekomen! De ligging en het weer zorgde ervoor dat het te doen was, maar slapen deed ik niet meer. Snachts en savonds zijn er kakkerlakken actief. Mijn vriend en ik sliepen voornamelijk op het strand, want geld voor een ander appartement hadden we niet aangezien we 600 euro borg moesten betalen!

Ik snap niet hoe dit appartement aan zulke positieve recensies komt. Erg commerciële man, erg onaardig en arrogant. Totaal niet hartelijk en klantvriendelijk. Je moest overal voor betalen, WiFi, kluisje, schone handdoeken etc. De ligging was prima maar als we dit achteraf hadden geweten dat het appartement zo slecht onderhouden was en de service zo slecht... dan hadden we dit niet geboekt! Nooit komen wij hier nog terug!

Boek dit niet!

Sophie
18-9-2018

Boek dit niet!

Dit is een erg grote fout geweest! Halve vakantie in het water gevallen omdat het stikt van de ongedierte door slecht onderhoud!

Touroperator schrapt dit appartement uit de catalogus omdat er niet valt samen te werken met deze eigenaren.

De eigenaren houden alleen hun hand op voor het geld maar verantwoordelijkheid nemen, ho maar!

Handdoeken moet je via touroperator bestellen tegen betaling, terwijl ze een paar meter verderop een handdoeken hok hebben.

Vragen voor jonge mensen 600 euro borg!

Eigenaren zijn zelden aanwezig op het complex. Dus heb je een vraag dan mag je tot de volgende ochtend wachten!

Daarnaast zijn de eigenaren niet gastvrij en schuiven alles op touroperator af! Bij uitchecken een half uur moeten wachten omdat uitchecken op hun manier ging( op alfabetische volgorde) dus als E als eerst was dan moet E wachten tot A,B,C etc was geweest terwijl c bv nog niet bij de receptie stond te wachten!

Nogmaals boek dit niet!!!!!

Slechte service, slecht onderhoud

Ontevreden gast
16-9-2018

Het enige positieve was de locatie.

Wij hadden een kakkerlakkenplaag al vanaf het begin hadden we babykakkerlakken in ons appartement. Wij wisten helaas niet dat het babykakkerlakken waren, maar nadat we de hele grote kakkerlak ontdekten was dat wel duidelijk. Helaas nam niemand ons echt serieus en de reisleiding kwam er ook niet uit met de eigenaar. Waarna er dus verder niks aan gedaan werd. De eigenaar gooit alles op touroperator en neemt zelf geen verantwoordelijkheid, maar wel vraagt hij overal geld voor. (Handdoeken, wifi, airco..) Wees gewaarschuwd, door slecht onderhoud ( gaten en kieren) en weinig schoonmaak ( geen 1 keer tijdens week vakantie, ook dus geen schone handdoeken) is het de ideale plek voor ongedierte. Kakkerlakken komen ook door gaten en kieren binnen. Voor zover wij weten is er niks aan gedaan verder. Zelf hebben we ander hotel geboekt, van niemand hulp en begrip gekregen alleen van de medebewoners.

Nooit meer!

D-reizen

Prachte locatie, zeer slechte hygiëne

J.W. Viergever
15-9-2018

Mooie locatie, het appartement met terrasje met uitzicht op park. Interieur is wat gedateerd, maar dat is niet zo erg op zich. Inventaris (servies/pannen/bestek) aan de magere kant. Zeer slechte hygiene. Bij aankomst (vr 31/8) zei de receptiedame dat schoonmaak op de woensdagen zou gebeuren. Er is helemaal niet schoongemaakt, ook niet nadat we dat 3x hebben gemeld/klacht ingediend bij de receptie. Ook moesten we om lakens/handdoeken vragen (niet automatisch gekregen). In een warm klimaat is het essentieel dat alles goed wordt schoongehouden, maar hier niets van dat alles. Bij vertrek nogmaals gemeld, de eigenaar bood zijn excuses aan maar gaf heel snel de schuld aan de receptiedame (echtgenote) die er op dat moment niet was. Hij wist nergens van, zei hij. Te lakse houding. Ook hebben vele andere gasten in diezelfde tijd geklaagd over de slechte hygiëne. Ook gemeld bij de touroperator dame ter plekke. Nooit meer Casa Velha voor ons.

niet meer voor zomervakantie

tim
3-9-2018

mooi schoon laagbouw appartement, ook nadelen op terrein niet roken, zwembad om 1830 uur dicht, drinken aan zwembad mag eigenlijk niet,geen schone handdoeken, extra handdoek 2.50 euro. airco 50 euro, jammer maar verder oke

Graag gisteren terug!!!!

Ineke ludema
11-8-2018

Ontzettend schoon, alles bespreekbaar.

Vriendelijk, nederlandstalig, kleinschalig maar compleet!

Hadden iets comfortabelere buitenstoelen fijn gevonden.

Veel rust in en om het appartement (geen kinderen en feestjeugd)

straatkant, gehorig bij open ramen

Keurig, ruim goed onderhouden zwembad en geen bedjes gevecht!

Heerlijke vakantie gehad.

Annemarie van Breugel
26-7-2018

Mooi kleinschalig en goed onderhouden schoon complex. Gunstig gelegen met op loopafstad het prachtige strand van Eulalia. Fijne grote appartementen.

Rustige sfeer en prima receptie waar je goede tips krijgt om optimaal van je vakantie te genieten.

Airco en wifi in het app moeten bijbetaald worden. 2 x per week handdoekenpakket en 1 x per week linnen. Meer handdoeken tegen betaling.

heerlijk....

A.M.Steenman-Wit
29-6-2018

Fijn( maar zelfvoorzienend appartamentencomplex. Kleinschalig.

Prima..alles is er...personeel behulpzaam.

Heerlijk en rustig complex.

Stolte
      28-5-2018

Een heerlijk complex. Schoon appartement en fijne sfeer. Ja veel regeltjes en borg maar dat zorgt dat alles schoon is en geen drukke nachtbrakers op complex. Receptie is alleen in de ochtend open maar stonden ons zeer vriendelijk te woord met goede tips. Op loopafstand van de Strip en nieuwe deel bol restaurantjes . Een heerlijke vakantie gehad. Niet erg geschikt voor kinderen die willen spelen.

Een aanrader!!

Max
      28-10-2017

Geweldige goede ligging, grote schone appartementen heel mooi groot zwembad en goede service , voor ons is dat heel belangrijk

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Velha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Velha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.