Appartement Casa Velha

• 6.8Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Casa Velha in Albufeira is een kleinschalig en rustig complex met een fijne ligging vlakbij zee. De appartementen zijn ruim en hebben een ingerichte keuken. Ook het zwembad is groot, met genoeg plek. Wel moet je bijbetalen voor een handdoekenpakket. Casa Velha (Portugal) ligt op loopafstand van de boulevard met barretjes en uitgaansgelegenheden.

288 reviews over Appartement Casa Velha

• 7M. Kashi14-03-2020

Mooie plek

Mooie plek, prima appartement, alles dichtbij. Tijdens een verblijf van een week zou een dweilbeurt halverwege de week geen overbodige luxe zijn. Absoluut minpunt is dat de duitse dame die de boel regeert haar carrière als kampbewaarster is misgelopen 😐!

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    10Sara22-11-2019

Wij komen weer terug

We hebben weer een ​​heerlijke vakantie gehad. Ook dit jaar was er niets om over te klagen. Ons appartement met extra slaapkamer is wel eenvoudig ingericht, maar heeft alles wat je nodig hebt voor een relaxte fijne vakantie. Het is ruim en vooral heel, heel schoon! Alle medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Sabina van de receptie had dit jaar een leuk welkoms geschenkje voor ons klaar gezet daar wij er voor de derde keer weer kwamen. Het is ook altijd leuk om tips en ideeën voor de echte Portugese restaurants te krijgen, mooie wandelingen en excursies... we komen het volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Maarten Zijdel27-10-2019

Volledige rust, mooie, goed onderhouden appartementen, mooi zwembad met ligbedden. Lekkere bedden. Schoon! Aan de rand (loopafstand 100 meter) naar een straat met vele restaurantjes. Lopen naar het strand, dichtbij een winkel. Vriendelijke mensen, met goede adviezen voor activiteiten en eetgelegenheden. Twee keer nieuwe handdoeken ontvangen.

• 10Casa velha16-10-2019

Huren van een appartement

Hartelijk Dank aan hr Harry en hr. Bas over hun positieve ervaringen over ons te schrijven altijd fijn. Echter wat wij hiervan leren is, indien men een appartement huurt en alleen de plaatjes bekijkt er misverstanden kunnen ontstaan Lees s.v.p. wat u gaat boeken,b.v.b is het rookvrij,is er een oven ,het parkeren, De borg ,wanneer wordt het bed verschoont en handdoeken gewisseld , is er een receptie? Alles staat op internet. Bij het huren van een accommodatie is het belangrijk dat u weet wat u huurt,is het een apartmenthotel of een self-catering villa of een appartement ,zoals in ons geval bij Casa Velha . Dit houd in dat u een appartement huurt en daar zelf verantwoordelijk voor bent tijdens uw verblijf. Wij mogen 2x /week de handdoeken wisselen dus3 schone handdoeken/week en bij een verblijf van 7 nachten of meer wordt iedere week het beddengoed gewisseld en een kleine schoonmaak gegeven Misschien handig om te weten, Casa Velha

Zakelijk gereisd in oktober 2019

• 8Fam.Slieker16-10-2019

Fantatisch

We hebben een heerlijke week gehad in Casa Velha! We werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen door Guus en Sabina. Ze staan voor je klaar als je vragen hebt of tips nodig hebt. Het appartement was zeer schoon en ruim. Ook is het erg rustig, ligt wel langs een weg, maar daar heb je geen last van. Je bent in 10 -15 minuten op het strand of in 10 minuten in een gezellig uitgaancentrum. Gewoon top!

• 10Bas13-10-2019

Geweldig verblijf gehad op dit appartementencomplex. Gekregen wat we geboekt hebben. Jawel mensen met slechte reviews als je goed gelezen had wat je ging boeken wist je dat je borg moest betalen was je op de hoogte van de handdoekwissel had je kunnen lezen dat het afults online was en roken wordt ook inderdaad niet toegestaan. Kortom lezen is een vak en als je meer wilt moet je dus ook meer betalen en ergens anders boeken.

• 4Klaas13-10-2019

Nooit Meer

Ik heb de review van Harry gelezen en ben echt verbaasd hoe hij andere mensen beoordeeld , dit is toch een mening van degene die de review schrijft ? Dat jij alles geweldig vindt zegt wel iets over de persoon. En ik moet bekennen dat ik 2 x verse handdoeken in een week wel erg weinig vindt ,of dat er geen receptie is waar je een bak koffie of iets dergelijks kan krijgen. Dus ja ,ik vindt het soberste complex wat ik in al die jaren dat in Portugal tegengekomen ben.

• 10Harry09-10-2019

Top appartement met goede service

Ik heb met grote verbazing de commentaren gelezen van corrie, sjaak, en truus. Ik kom al jaren en ik weet dat er heel veel gasten graag terug komen, dus weet hoe het er gaat. Maar als je die commentaren van deze mensen leest vraag je af hoe dom zijn zij, jehuurt een appartement en vraag je af waarom het vuil niet wordt opgehaald , hallo, Je handdoeken worden maar 1 nieuw set bij aankomst en daarna 2 x vervangen lees eerst wat je boekt. Geen oven ? Lees dan!! Het zijn ook naamloze figuren, als er ruim 260 van de 275 allemaal positief zijn, dan zal het toch wel een beetje aan die mensen liggen denk ik, Mensen die een goede ervaring hebben laten die dat meer melden op dit soort sites dat geeft een eerlijker beeld i.p.v. dit soort gasten die in alles de boventoon willen voeren. Casa Velha trek je niet te veel aan van dit soort mensen !!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 4Corrie08-10-2019

1x is genoeg

Ik ben verbaasd door de reviews die schrijven het is hier fantastisch ?. Ik kom er net vandaan en een "inrichting" lijkt het wel ,alles bij de receptie is volgeplakt met regeltjes. Handdoeken maar 2 x p wk en geen bed opmaken of schoonmaak, het is een sober complex en de weg die er langs loopt drukker kan niet !! Hier moet het nodige veranderen om er wat gezelligs van te maken.

• 4Sjaak04-10-2019

Een beetje leven mag wel , maar zo doods als dit !

Handdoeken worden alleen op maandag en vrijdag vervangen,verder wordt er niet naar het appartement gekeken . Receptie open 10:00 tot 10:30. Nog geen flesje water verkrijgbaar. Alleen het hoognodige in het appartement, voorzien van inductie met oven die niet gebruikt kan worden Aan zeer drukke weg. Inrichting zoals een klooster alleen het hoognodige

Appartement Casa Velha info

• Aantal personen5 tot 6