Villa Casa Leros

Villa Casa Leros
8,7

2 tips over Villa Casa Leros

sandraenmark, 14-8-2014

Check vooraf bij Jiba wie er boven (of onder) je zit in de villa en laat je niet afpoeieren met dat ze dat niet weten, dat weten ze namelijk wel! De vriendelijke eigenaar Luis doet louter en alleen zaken met Jiba.

Huur een auto en bezoek de vele mooie stranden in de buurt!

Marc, 31-5-2014

De omgeving is ok; Strip is zeer nabij, maar heb je snel gezien. Strand is niet heel uitgebreid. Lopen naar Oude Stad is goed te doen, half uurtje. Op de Strip eten is ons tegengevallen, beter wat verder uit te wijken. Wij zijn 3x bij Italiaans familierestaurant Da Enzo geweest, onze favoriet van 5 jr eerder, een aanrader!!! (10 min lopen vanaf de villa)

Wat handig is om mee te nemen: koffie+filters, theedoek, handzeep, afwasmiddel.

Voor vragen, altijd welkom om een bericht te sturen!