Vakantiehuis Casa Flore do Vale

Vakantiehuis Casa Flore do Vale

7.8Goed

Portugal, Algarve, Albufeira

Op vakantie geweest naar Casa Flore do Vale?

7.8Goed

• 7.3Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Casa Flore do Vale

• 9E.P. Waardenburg05-05-2011

Great place to be!

In 2007 2 weken volop genoten van een strakblauwe lucht,aangename temperaturen,prachtige stranden en last but not least: Van de geweldige bungalow!

Destijds rechtstreeks bij de eigenaar geboekt,en er een warm contact aan overgehouden. Wat me altijd bij zal blijven is dat de eigenaar (en zijn vrouw) destijds belangeloos voor mijn hond hebben gezorgd terwijl wij heerlijk in Portugal waren! De bungalow zelf is onovertroffen in zijn soort. Sfeervol ingericht, en zowel binnen als buiten meer dan voldoende ruimte. Waardering voor het eigen zwembad: Een 10! Vrijwel dagelijks schoon gemaakt door de dicrete tuinman! Een nauwelijks te noemen minpuntje: De honden van de omliggende huizen die vrij regelmatig blaffen. Anderzijds geeft dat een groot gevoel van veiligheid. Waar honden blaffen is weinig of geen criminaliteit! Kortom: Een absolute aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2007

• 6H.S.F. Mulders11-02-2010

Nooit meer!!! Slechte service Portupraia!!!

Casa Flore do Vale is op zich een aardig gelegen (villawijk) bungalow met een fijne tuin met zwembad en een heel aardige hulp die 3 maal per week komt. Echter: alle buren hebben meerdere honden, die dag en nacht buiten zitten en van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een oorverdovend geblaf produceren. Dit heeft ons ook vele uren nachrust gekost, de honden begonnen vaak al om 5 uur in de ochtend te blaffen. De eigenaren van de honden treden op geen enkele manier corrigerend op naar hun "huis"dieren. Daarnaast kwam er uit de kleine badkamer een penetrante rioollucht. Toen wij daarover reclameerden bij de hulp/sleutelhoudster werd daarvan aangegeven dat dit een al jaren bestaand probleem was en dat ze de tuinman/klusjesman er nog weer eens naar zou laten kijken. Dit loste echter niets op, we hebben toen zelf maar een "noodreparatie" uitgevoerd, want de oorzaak van het probleem was zelfs voor een leek te vinden. De afwikkeling van onze klachten door de touroperator was ronduit slecht.

Willem de Boed, Gepensioneerd, 16-05-2011

Als u de moeite had genomen om even Portu praia te bellen tijdens u verblijf in de casa dan was het probleem met de stank overlast direckt en wel correct opgelost. En dan beweren dat de service ondermaats is ervaren wij als zeer onterecht, gelukkig zijn al onze andere gasten het geheel met u oneens zoals blijk uit de reacties in ons gastenboek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

0 tips over Vakantiehuis Casa Flore do Vale