Appartement Bemvindo

48 reviews over Appartement Bemvindo in het Nederlands

Prachtige vakantiebestemminggen

Paula ladage
9-5-2018

Ik vond het een eenvoudige maar nette appartement, goede service, vriendelijk personeel en 5 minuten lopen naar het strand en korte afstand naar het oude centrum wat erg leuk is, en voor de jeugd is er de strip, straat met veel barretjes. Gezellig druk. Kortom een prachtig bestemming om heen te gaan, albufeira Portugal. Misschien gaan we dit jaar weer

Wat een mooi appartement!

Marianne en Theresia
9-6-2017

De werkelijke naam van het complex is Ben Vindo! Wij, moeder en dochter, hebben nog nooit zo'n groot 3-kamerappartement gehad, met twee badkamers. De ligging is heel rustig, en dat is erg prettig, maar ook lastig omdat de stoepen in het zeer heuvelachtige Albufeira echt heel slecht zijn, zodat het lopen naar b.v. het oude centrum en de strip behoorlijk vervelend is. Daardoor hebben we veel gebruik moeten maken van taxi's. In Ben Vindo was de schoonmaak goed, nadat we geklaagd hadden dat het niet zo goed was (overigens was het appartement bij aankomst spik en span). Het zwembad is niet aantrekkelijk, zo waren er b.v. geen parasols; ook niet op het balkon van ons appartement. De strip vonden wij, 's avonds om een uur of 9, bijzonder onprettig vanwege grote groepen dronken mannen. We zijn gauw weggegaan. Het oude centrum was wel leuk, maar we vragen ons af of dat in het hoogseizoen ook zo is. (Wij verbleven 3 weken in mei en het werd al steeds drukker). Het is af te raden om naar de nieuwe haven van Albufeira te gaan, want daar is niets te doen, behalve als je een boottocht hebt geboekt. Levensmiddelen zijn zeer goedkoop en ook uit eten gaan of ergens iets drinken is zeer betaalbaar. Op een kwartier lopen afstand van het appartement was er een grote supermarkt Continent, waar alles te krijgen was.

Wij zijn met vier dames op vakantie geweest in Bemvindo. 21-9-2016

Mijn moeder en mijn man en ik zijn hier al vaker geweest < dus voor mij logisch om daar weer te boeken en ik moet zeggen niets veranderd alles is perfect schoon en aller vriendelijkst .Voor ouderen is het 4 trapjes omhoog naar het 3 kamer appartement met een groot dakterras maar voor mijn moeder van 85 was het goed te doen Als wij weer gaan boeken wij zeker daar weer , wij gaan nergens anders meer heen. winkel strand en bus zeer dichtbij , maar geen last van de strip Praya da oura en Albufeira , omdat het precies in het midden ligt Top locatie

Tjingo

Leuke vakantie gehad in de Villa

Nicole Hendriks
15-9-2016

Heerlijke vakantie gehad in de villa van Bemvindo, vooraf hebben we weinig er over kunnen terug vinden via internet (wel over de arpartementen) dus waren een beetje huiverig voor wat we zouden aan treffen. Toen we binnen kwamen gelijk een goed gevoel, rondleiding van de eigenaresse gehad (vriendeljk vrouwtje). We waren met 6personen, ieder z'n eigen kamer met badkamer, boven nog een balkom en beneden hele grote ruimtes. Een min puntje is toch wel dat er geen airco in de slaapkamers zitten en er erg harde bedden zijn. De locatie is goed gelegen (oud en nieuwe centrum). Met de taxi naar de lidle en Aldi deze liggen tegen over elkaar en een taxi ritje kost tussen de 4 en 5euro.

mooi en netjes appartement,zeer ruim.

wiersum
18-8-2016

mooie schone en nette appartement.

alles is op loop afstand prima te doen.

eigenaresse super aardig en behulpzaam.

een min punt is dat er geen airco was en dat het erg heet is binnen,daardoor moet je klein raampje open zetten,en helaas vinden inbrekers ondanks we 1 hoog zaten dat geweldig en hebben in onze slaap de boel leeg geroofd,dus 1 tip hou alles dicht!!!!

De Strip is uitgaansgebied voor de Engelse jeugd en is 10 minuten lopen van het appartement, het oude centrum is voor alle leeftijden en is 15 minuten lopen via een dalende weg, terugweg namen we een taxi voor 5 euro.De straat waaraan Vegas bar ligt is heel druk met diverse bars en restaurants.Het appartement is voor zien van een ruime keuken en een ruim balkon. De appartementen zijn te bereiken via een aantal trappen.Er zijn een aantal supermarkten op een aantal minuten lopen.De grootste supermarkt Continente ligt aan de hoofdstraat.

Geweldige ligging

Maaike
4-6-2016

Wij hadden het grootste appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Er was een prachtig terras aanwezig met een mooi uitzicht. Het appartement was schoon, maar je moet niet vergeten om keukenbenodigdheden mee te nemen, zoals afwasmiddel en een afwasborstel. Alle uitgaansgelegenheden waren op loopafstand en ook was er een bakkertje en een spar heel dichtbij. De borg was niet helemaal hetzelfde als op de site, maar na onderhandelen toch het goede bedrag betaald. We hebben hier echt een top vakantie gehad.

Geweldig!

Ria
30-4-2016

Wat een prachtig appartement is dit, wij hadden een 3 kamer appartement, wat een ruimte en erg schoon. Alles is best dichtbij, Oude stad, de Strip maar ook supermarkt en vele restaurantjes. Het appartement zelf ligt in een rustige buurt. Met taxi naar de oude stad is maar 4 euro. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad. Bijna vergeten, heerlijke bedden.

Perfect voor een groep

Henk van der Renst
22-10-2015

We zijn met 3 vrienden/oud collega's 1 week naar Albufeira geweest.

De keuze viel op Bemvindo vanwege de mogelijkheid om onze eigen kamer te hebben.

Het appartement ligt tussen de strip en de oude stad in aan de parallel weg van het strand.

We zaten op de top etage nummer 3A met een groot terras.Het appartement is schoon en ziet er goed uit.Heeft een koffiezet apparaat en een elektrische oven.Ook is er op de BG een behoorlijk zwembad van een goed formaat.Met de vlucht waren we 430 euro pp kwijt.

Het is het overwegen waard om dit appartement te huren ook vanwege zijn rustige ligging.

Top appartement

aml17955
1-6-2015

Met vrienden in dit app. complex gezeten. Kleinschalig maar prima!! appartementen. Ik had zelf voor mijn eentje een 3 kamerappartement. Zeer ruim opgezet, met 2 slaapkamers en 2 badkamers met toilet, een grote woonkamer en een redelijk grote keuken.

Alles was erg schoon! (zie toegevoegde foto's). Er was zelfs een strijkijzer en koffiezetapparaat. Kluisje in het app. aanwezig tegen 1,50 euro p.d. Appartementen zijn wel wat gehorig omdat overal tegels liggen maar ook daar hadden we minimaal last van.

Zwembad is echt klein. Bij het tweede complex(je) ook een zwembad waar je gebruik van kan maken.

Strand is ong. 7 minuten lopen. Bedje op het strand incl. parasol is 5 euro p.d.

Naar het oude uitgaansgedeelte ong. 15 min rustig lopen (terug namen we altijd een taxi voor 5 euro) naar de strip ook ongeveer 15 min lopen.

De beheerster is wel streng en een beetje een zeur maar goed, er viel mee te handelen. Zou zo weer daar verblijven.

We zaten in een rustige wijk (was nog wel voorseizoen)

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bemvindo in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bemvindo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bemvindo scoort een 8.55 uit 10 op basis van 48 reviews.