Hotel Belver Boa Vista

Meer hotelinfo

76 reviews over Hotel Belver Boa Vista

• 2017
    6J04-10-2017

Dit hotel niet nog een keer

De locatie is super. Heel vriendelijk personeel. Maar het eten ondermaats. Geen 4 sterren waard. We zijn elke dag ergens anders gaan eten. De bedden waren slecht, je lag op de metalen veren. En de ligbedden aan het zwembad waren voor 50% kapot.

• 8p. suasso23-05-2017

geweldige ligging nabij het centrum op loopafstand

de ligging en prijs kwaliteitsverhouding met daarbij de vriendelijke mensen in en om het hotel

• 9peter suasso10-05-2017

fantastisch en schoon op een rustig gelegen plek

als ik een prijs zou winnen ga ik er zo weer heen dicht bij het strand en het oude centrum alles op loopafstand

• 8Frank Koot08-01-2017

Een relaxte, zonnige, super verzorgde vakantie

Het uitzocht was geweldig, de vriendelijkheid van het personeel, de leuke thema-kamers. Erg goede restaurants in het oude centrum.

Voor mensen met een loop - beperking is een taxi (5 euro naar het centrum) aan te raden.

• Oude reviews

6Rian29-07-2016

Niet meer voor ons!

De ligging van dit hotel is oke! 5 minuten lopen naar het strand en 10 minuten naar het oude centrum. Het is wel een hele klim dus als je slecht ter been bent is het geen aanrader. Het uitzicht is prachtig als je een kamer met sea side hebt! Wij vonden het ontbijt erg karig en weinig variatie voor die prijs. Dan kan je beter ergens anders onbijten. Het personeel was niet altijd vriendelijk. Wij vonden het meer een 3 sterren hotel. In Albufeira komen we zeker terug maar niet in dit hotel.

• 9F. Koot26-06-2016

Heerlijk hotel, prima gelegen, leuk personeel

Leuke thema-kamers met schitterend uitzicht. Uitgebreid ontbijt - alles verkrijgbaar. Lunch aan het zwembad oké.

Diner 's avond deden we in het oude gedeelte van Albufeira.

Geen echte min-punten.

• 10joke geerlings08-05-2016

een prachtig hotel waar je volop kunt genieten

vriendelijk personeel, prima kamers, goed ontbijtbuffet. heerlijk zwembad met ligstoelen. ligging hotel erg goed t.o.v. stadje en strand ik ben nergens ontevreden over. een echte aanrader voor iedereen

Met oudere kinderen

• 9Veroline Brouwer29-04-2016

Prachtig hotel

Niet voor niets draagt het hotel deze naam, het heeft een prachtig uitzicht. De locatie is dicht bij het oude centrum, het is wel een kleine klim om boven te komen. Het hotel heeft een mooi zwembad met uitzicht op de zee.

Met oudere kinderen

• 7Danielle Ligtenberg07-08-2012

middelmatig hotel

de omgeving van het hotel is prima. je bent binnen 10 min in het oude centrum. het hotel is erg rustig en niet echt geschikt voor jeugd wat een leefbaar hotel zoekt. je moet lang wachten op je eten en of drinken op het terras bij het hotel. personeel aan het zwembad is ok. personeel bij de receptie is erg onvriendelijk en doet weinig moeite voor je. onze douchekop deed het niet met als gevolg dat we in bad moesten douchen. erg lastig met lang haar. heel de week deze klacht aangegeven en 3 dagen voor we weer vertrokken werd het gemaakt.handdoeken werden vd grond gehaald en opnieuw opgehangen ipv verschoond.de kamer die wij hadden keek uit op een lelijke dode muur. kamer was erg klein. geen droogrek op het balkon.veel overlast van meeuwen. het leek wel een dierentuin. na het schoonmaken vd kamers werd de deur niet goed dichgetrokken waardoor men zo binnen kon komen.al met al zou ik hier nooit naar terug gaan. ik was hier met een vriendin.

• 8H.Wiegman03-11-2011

uitstekend hotel

vriendelijk personeel goede kamer en goede badkamer ik was alleen en dat was heel leuk en werd door het personeel niet als vreemd gezien ook de verzorging van entertainment was erg leuk

Alleenreizend

0 tips over Hotel Belver Boa Vista

0 vragen over Hotel Belver Boa Vista

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 16

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 600 m, 7 minuten lopen
      • Kleur van het strandLicht
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Portugees, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
      • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf