Aparthotel Balaia Plaza

Meer aparthotel info

61 reviews over Aparthotel Balaia Plaza

• 10Elena Nikonorova03-07-2017

We hebben genoten!!

Ik weet niet waar die slechte recensie vandaan komen maar wij hebben het super gehad! Er schijnen wel wat problemen te zijn geweest aan het begin van het seizoen maar met het nieuwe management is het echt top! Zelfs de eigenaar deed mee met de muziek 's avonds! We gaan volgende maand weer! Super kamers, mooi zwembad, eten prima!, 's avonds volop gezelligheid op het terras naast de bar met live muziek. Kortom top!

• 7Kimberly02-07-2017

Prima vakantie gehad

Na een vroege ochtend vlucht in het hotel aangekomen, maar dan mag je nog geen gebruik maken van all-in en moet je lang wachten op je kamer. Niet ideaal met een peuter. Kamer was prima, wat gedateerd maar lekker ruim! Zo konden we savonds nog rustig zitten als de kleine op bed lag. Eten vonden wij niet zo lekker en veel het zelfde, dus om de dag uit eten. Is ook nier duur in de omgeving of in het oude centrum en met een taxi goed te doen! Jammer dat er maar 1 kinderstoel was in de eetzaal, ontbijt was wel prima. Zwembad ook goed, alleen is het kinderbad echt te diep met 60/70cm voor kleintjes. Strand is wel goed, maar voor mensen slecht ter been lastig te bereiken. Al met al een prima vakantie gehad, en omdat we het eten en het zwembad tegen vonden vallen er zelf voor gekozen om dit elders te doen, jammer maar je moet het zelf leuk maken, wel jammer dat je dan all-in zit.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Innoooo30-06-2017

met een baby wel oke

Wij hebben genoten van ons verblijf. lekker ruime kamer waar ons kindje alle ruimte had om te kruipen. schoon en goed onderhouden. wij zijn niet van het resort afgeweest en lekker uitgerust. eten was ook goed, niet zoveel keus maar wel lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8meneer Spijkemaar28-06-2017

eten werd met de dag beter

Portugal is echt mooi, je kan er veel doen. raad aan om gewoon op stap te gaan en ook buiten te eten. genoeg leuke plekken. simpel hotel met vriendelijke personeel. wij hebben genoten van ons verblijf. voor wij weg gingen hadden wij veel over het eten gelezen maar dat werd echt met de dag beter. ze zijn in startfase dat was wel te merken maar met onze input word het elke dag beter. gun ze de tijd. lokatie en kamers zijn echt top. wij gaan er terug

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Jolien27-06-2017

alles was goed geregeld

Wij waren een weekje met vrienden op vakantie en wij hebben genoten van ons verblijf. voor de prijs wat we hebben betaald was het goed geregeld. kamers lekker ruim en genoeg bedden aan zwembad. eten was niet top maar wel lekker. zeker een aanrader als je op zoek ben naar een simpel hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 7Monique26-06-2017

Dubbel gevoel

Locatie is redelijk als je van lopen en klimmen houd vooral naar het strand elke dag een opgave maar ben je er eenmaal via een super mooi uitzicht dan genieten. Zwembad te weinig bedjes en bijna geen matrasjes moet hoogseizoen nog beginnen! Eten is eenvoudig maar te doen. Airconditioning is slecht en s'avonds bij de muziek binnen zitten zonder airco is gemiste kans. Bij vroege aankomst geen ontbijt mogen nuttigen terwijl ontbijt bezig is blijft in mijn optiek niet klantvriendelijk werden naar supermarkt gestuurd maar geen spijt heerlijke broodjes e.d lagen daar. Dit alles heeft toch betekent dat wij een super leuke vakantie hebben gehad en merkten nu dat ze van alles aan het veranderen zijn en dit gun ik ze van harte want azijnpissers heb je altijd en met een goeie verbouwing en management kunnen ze nog jaren voort! Fijne vakantie die nog moeten gaan en maak je niet te druk eet af en toe buiten de deur gezellig en pak een TukTuk hartstikke leuk!

• 1Geert26-06-2017

Slecht hotel zeker geen 4* waard

Meeste personeel is klant onvriendelijk, geen terras buiten s,avonds buiten zitten op een muurtje,eens in de twee dagen schone handdoeken ,slecht werkende airco,afstanden kloppen niet volgens beschrijving touroperator dus alles met taxi of openbaar vervoer dus extra kosten ,zeer eentonig eten,ontbijt is goed, bij zwembad veel te weinig boven bedjes voor op de ligbedden,drankjes dus ook bier in witte plastic koffie bekertjes. Al met al een veel te dure vakantie vakantie je moet er zelf wat van maken het hotel werk daar zeker niet aan mee.

• 2Hans Otto24-06-2017

Falwty Towers ervaring

Ongemotiveerd en onbehouwen personeel. Schoonmaak apartement matig. Laatste week maar buiten de deur gegeten. Onbekende substantie in de voedselbakken. Bedrijfskantine doet het beter. Slechte wifi ontvangst alleen in de hal met een kleine bandbreedte. Dus 5 ingelogd de 6e kan het vergeten. Niet geschikt voor 50+ en slecht ter been zjjnde. Je hebt een huurauto nodig of taxi om ergens te komen. Voor zwembad 6 trappen op. Poolbar menu wordt niet gehanteerd. Pas na 2 dagen zeuren en ruzie kon een tosti gemaakt worden. Airco kamer werkt wel maar dan wel met 1 liter condens op de vloer. Monteur had geen oplossing. Zwembad vaak troebel. Geen controleur voor zwemwater gezien. Touroperator zal de komende maanden zeker reclame maken met uitverkoopprijzen.

• 8Oudman23-06-2017

een aanrader

Wow, de recensie gelezen,oei.. maar wij zijn heel erg tevreden,kamer op 4 hoog met enorme balkon en prachtige grote kamer, eten is gewoon prima, niet koud.genoeg variatie. en in alles merk je dat ze luisteren naar de wensen van de gasten, iedere avond een optreden van een muzikant,of karaoke..allemaal gezelligheid,sinds gisteren optimaal wifi, ligging even buiten albufeira,lopend te doen of voor een paar euros mer de bus of taxi,schitterende omgeving,en als je een auto huurt is het helemaal geweldig, heerlijk zwembad met heerlijke ligbedden en parasols en bar met schaduw zitjes, wij zijn enthousiast en genieten nog even 3 dagen, vanavond bbq bij zwembad met live muziek..wat een gezelligheid

• 9Harmen berber23-06-2017

Wat probleempjes maar viel echt mee

Ze hadden wat opstart problemen. Was wel duidelijk alleen deden ze wel erg hun best om alle probleempjes weg te werken. Eten valt wel mee masr je kan ook een auto huren en op stap gaan en buite van alles eten. Kamers zijn lekker ruim. Schoon. Strand is echt mooi. Wij hebben genoten van ons verblijf

Gereisd met partner in mei 2017

Aparthotel Balaia Plaza info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages