Aparthotel Balaia Plaza

• Sauna
Meer aparthotel info

61 reviews over Aparthotel Balaia Plaza

• 9Margaretha05-10-2017

we hebben ons zeer welkom en speciaal gevoeld

voor de 1e x hotel all incl in Portugal.we zijn zeer tevreden goed vers eten leuk personeel schoon en elke dag worden dekamers schoongemaakt bed goed en een leuke feestelijkbijeenkomst gehad met hapjes en drankjes waar we samen met front Office en management onze bevindingen hebben doorgenomen

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Michael03-10-2017

Geweldige vakantie!!

Prima Hotel,

Erg vriendelijk personeel en altijd erg behulpzaam.

De ligging is zeer goed. Dichtbij een prachtig strand. 5 minuten met de taxi en je bent in het drukste uitgaansgebied van albufeira.

Het eten was altijd lekker vooral als je meteen met openingstijd gaat.

Erg grote appartementen. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en de handoeken vervangen. De hotelbar was niet zo onze smaak ook al hebben wij ons hier een avondje prima vermaakt. Maar voor de jongere onder ons zou ik toch het uitgaan aanraden. Een goede gym zit ook in het hotel al betaal je hier wel 7 euro voor per keer.

Al met al waren mijn vriendin en ik zeer tevreden. En zouden we zeker nog eens hier heen gaan!!

Gereisd met partner in september 2017

• 4Mirjam28-09-2017

Zon zee koud eten niet lekker norse barman.

Zee zon gellige Nederlandse mensen. Niet goed kakkerlakken in sommige kamers. Eten vaak koud. En de mensen in het restaurant vallen mee. Maar achter de bar bij het zwembad en in de avond niet leuk.

Gereisd met partner in september 2017

• 5Johnny van beek08-09-2017

Hotel en omgeving goed, eten erg slecht

De omgeving is prachtig. Hotelkamers erg ruim maar wel wat verouderd. Eten is erg slecht, heel weinig keus en wat er is is lauw. iedere dag 1 soort vlees en 1 soort vis. Ontbijt is iedere dag hetzelfde. Bij de poolbar kan je de hele dag eten maar alles wat je daar wilt bestellen is op, heb je dus niet veel aan.

Personeel is verdeeld, een deel vriendelijk en een deel heeft er echt geen zin in.

Zwembaden zijn oke.

Al met al geen aanrader, in de omgeving veel betere hotels gezien, als je veel buiten de deur eet dan kan je hier goed terecht maar anders echt niet aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 5Mar04-09-2017

Nooit meer

Eten is koud soep vlees en kip koud en rood van binnen Toiletten worden bij zwembad niet schoongemaakt vieze boel . Kamers zijn mooi groot .als je in de ochtend aankomt mag je niet ontbijten ookal heb je all in, geld pas bij de lunch.Eten is beneden alle pijl .

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 3H Flooren02-09-2017

Erg vies!..Niet doen!...😭

Grote maar wel oude kamers met een gigantisch balkon die niet al te schoon zijn..matrassen van de slaapbank heel erg vies kapotte kranen vieze sprei op het bed deurgrepen en koelkastdeur erg vies servies en pannen niet schoon.. De airco doet het gelukkig prima.. Verder is het hele gebouw . toiletten, deuren, lift , vloeren, trappenhuis zwaar vervuild ..Het binnenzwembad is niet alleen vuil maar ook gevaarlijk. er staat een stroomhaspel vlak bij de rand... Het buiten zwembad en omgeving is de hele week niet schoongemaakt en de poolbar plakt en is goor!..toiletten bij het zwembad is zeken geen aanrader😬😬 Eten is vaak koud en weinig keuze .. voor een vegetariër is er allen groente en wat koude friet. Alles gaat in plastiekbeker ( een voordeel die zijn wel schoon😐) Wij hebben alle klachten doorgeven maar de dame bij de receptie zei der nooit klachten waren.🤥 Oud hoeft per definitie niet vuil te zijn!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 3Char11-08-2017

Nooit meer! (Een gewaarschuwd mens...)

Ik kan niet geloven dat iemand hier nog terug naar toe zou gaan en de andere mensen uit Nederland die er tijdens ons verblijf waren, gingen dat ook zeker niet doen. Ik heb de ligging een 8 gegeven, omdat je binnen 5 min. lopen op het strand bent en voor een prikkie met de taxi naar het oude/nieuwe centrum kan gaan. Dat was dan ook de enige meevaller. De service viel meteen tegen, want wij moesten € 6,50 p.p. voor het ontbijt betalen daar wij onze kamer officieel nog niet hadden (het was voor 14:00 uur). Eenmaal aangekomen in de kamers zag alles er oubollig uit, vb; de waterkoker, magnetron (die het tevens niet deed) en de kastjes in de keuken waren gelig van de oudheid. Er hing een oud-verkleurd douchegordijn, de voegen in de douche waren bruin en er werd niet iedere dag schoongemaakt. De banken in de woonkamer zagen er ook niet fris uit (heel stoffig) en op het balkon liep je ook niet graag op je blote voeten. Wat het eten betreft was er een beperkte keuze en was het vrijwel smaakloos. Ontbijt iedere dag exact hetzelfde, bij de lunch als je geluk had een lekkere snack, maar avondeten (zoals vele andere) deed je buiten de deur.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9BRK03-08-2017

Voor deze prijs TOP

niet veel verwachten, je betaalt er ook niet voor. super simpel 4* hotel met alles erop eraan maar dan lekker simpel. eten weinig keus maar wel lekker. kinderbad was voldoende voor mij dochter van 2 jaar. kamers zijn super ruim en schoon. personeel doet onwijs zijn best.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 3Loui02-08-2017

vreselijk, nooit meer!

Ontbijt redelijk, ruime kamers. De rest een drama: vuile wc's, enorm slecht onderhoud hotel, geen airco restaurant, geen handdoeken en zeep, eten heel beperkt.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Colijn01-08-2017

kinderen hebben zich zeker vermaakt

zwembad was al voldoende. mijn kinderen hebben genoten en wij natuurlijk ook. kamers waren groot, wij hadden alle ruimte met de kinderen. eten was voldoende. niet veel keus maar honger had je niet aan het einde van de avond. wij zijn niet van het hotel weg geweest omdat wij hier geen behoefte aan hadden. de ligging was wel erg goed. voor deze prijs is het zeker aan te raden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aparthotel Balaia Plaza info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages