Aparthotel Balaia Golf Village

Aparthotel Balaia Golf Villagesterstersterster

7.7Goed

Portugal, Algarve, Albufeira

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Balaia Golf Village voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Balaia Golf Village Resort is ideaal voor golfliefhebbers. Je kunt namelijk op Balaia Golf Village in Portugal gebruik maken van de golfbanen. Daarnaast vind je hier ook mooie zwembaden en kun je te voet naar het strand (1 kilometer). Albufeira is 4 kilometer rijden vanuit Balaia Golf Village en zeker een bezoekje waard.

133 reviews over Aparthotel Balaia Golf Village

• 2019
    8Teresa04-11-2019

Rustig en van alle gemakken voorzien

Ligt wat afgelegen. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Huurauto is wenselijk. Superior appartement heeft uitstekende voorzieningen en de wifi is prima en gratis.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Van 't Wout03-11-2019

Kust is prachtig kleurenpalet

Wandelschoenen, zonnebrand (ook in oktober), auto huur via de receptie, 23 euro p dag vanaf 3 dagen!Loopafstand van strand. Prima ontbijt, prachtig complex, superschoon en veel natuur, stilte. ^zwembaden over 't hele terrein. Huisjes goed verzorgd, uitgebreide keukeninventaris en vaatwasser.In oktober koelt het 's avonds snel af 15 -17 graden. 's Morgens snel warm. 7 km van Albufeira centrum.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Martin20-10-2019

Prima!

We bleken een appartement te hebben aan de (behoorlijk drukke) doorgaande weg. We vroegen om een rustiger appartement, en twee receptionistes hebben duidelijk hun best gedaan om er een te vinden, en de schoonmaakster te bewegen om dit nog even door te lopen en desnodig schoon te maken. Het lukte, en ons werd gevraagd ons een uurtje of wat op het strand op te houden. Resultaat: een zeer rustig appartement. Over de faciliteiten kan ik weinig zeggen: we hebben ons eigen potje gekookt. Het cijfer voor "eten" zegt dan ook uitsluitend iets over onze eigen keuken. ;)

• 7Rob Kaldenbach01-10-2019

goed voor de consument

ons appartement was goed met veel authentieke versieringen, maar helaas bleek bij aankomst dat wij tot 16.00 uur moesten wachten hierop ( AANKOMST 09.30 UUR )na enige strijd over het inleveren van ons paspoort mochten wij de koffers in een afgesloten ruimte zetten, uiteindelijk hebben wij een goed verblijf gehad.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Leen24-04-2019

Mooi en voordelig

Een ruim opgezet park met bungalows en lage appartement-gebouwen, veel groen

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9L. Versteeg15-04-2019

Wij voelen ons hier helemaal thuis.

Dit Resort heeft meerdere zwembaden incl binnenbad. De tuinen tussen de appartementen en bungalows zijn prachtig en worden zeer goed onderhouden . De appartementen met 2 slaapkamers superieur zijn ook voorzien van een wasmachine en droger. (Dit voor de langere verblijven) wij komen hier al 10 jaar achter elkaar in Maart en genieten nog steeds van de Algarve.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    8Joyce Haazebroek30-10-2018

Super!

Ons verblijf was heerlijk. Derde jaar op rij naar Portugal en voor het eerst een kamer geboekt bij Balaia Golf Village. Centraal gelegen, huurauto is voor ons een pre omdat we graag eropuit gaan. Parkeerplaats voor appartement. Appartement supérieur 3 pers. was gelegen op 2 hoog. Prachtige balkon(s) met Portugese salamanders :) uitzicht over zwembad en veel groen. Schone kamer, ruim, vaatwasser, wasmachine en droger. Geen geluidsoverlast ervaren. Minpunt was toch wel de handdoeken service.. 2x per week. Dat vind ik echt ronduit smerig. Baliemedewerker zijn niet geïnteresseerd en bot maar hey, ik kom daar alleen mijn sleutel ophalen en uitchecken. Je betaald borg voor de kamer wat nergens is aangegeven!!

Park is prachtig en mooi onderhouden. Tennisbanen, golfbaan.. wij aten buiten de deur dus geen gebruik gemaakt van eet faciliteiten op het park.

Wij gaan hier zeker nog een keer terug! Volgend jaar met baby :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 5martin van der hulst09-10-2018

Nooit meer!

Park goed onderhouden de meeste appartementen liggen dicht bij zwembaden.Wij echtpaar 65 jaar werden geplaatst boven kapper op 483 in een verder geheel verlaten blok. Wij hadden in maart geboekt voor een lux appartement dat was het wel.Echter met uitzicht voor op parkeerplaats achter klein balkon uitzicht op de drukke autoweg en de stank van uitlaatgassen.Dat op drie hoog telkens met 24 trappen. De laatste 2 dagen kwam er zelfs geen schoonmaakster waren ons vergeten.In 9 dagen een keer een nieuwe handdoek.Commentaar bij niet vriendelijke receptie alle andere appartementen zijn bezet wij kwamen hier voor de tweede keer in 2017 alles perfect. Nu Nooit meer .

Gereisd met partner in september 2018

• 6fam.Beckers31-05-2018

helaas voor ons geen optie voor terug tegaan.

Hier 8 dagen geweest, dd 21 mei.t/m 28 mei.Onvriendelijk niet geinteresseerd personeel in receptie en restaurant,het half pension clausule is zeer eentonig, weinig variatie en vrijwel het zelfde,drinken ook erg duur.We moesten lang wachten of een ober vragen voor consumpties. we hadden het wel getroffen met onze superior appartement op de begane grond.Ze zijn wel erg geluidsruchtig. er werd borg gevraagd wat niet vermeld was. OOk geen check-out controle, dus waarom deze borg???? Helaas viel het weer tegen, te koud voor het zwembad. Schoonmaken was in 10 min gebeurd!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 8Gerard25-05-2018

Fantastisch vakantieverblijf

Zijn 11 dagen in Portugal geweest op Balaia Golf Village en herkennen de kritiek helemaal niet. Dat de appartementen wat gedateerd zijn is logisch omdat het veelal eigendom is van particulieren die het als vakantieverblijf en beleggingsobject in bezit hebben en dus niet alles nieuw hebben. Kan mij voorstellen dat als je ziet wat er af en toe inde appartementen zit je daar niet de nieuwste snufjes voor aan gaat schaffen. Ons appartement was voorzien van een nieuwe keuken waar niets op aan te merken viel. Werkelijke elke dag werd er schoon gemaakt en de handdoeken die door op de grond werden gelegd vervangen door nieuwe handdoeken maar als je de regels niet kent, ligt dat wellicht aan je zelf. Vragen staat vrij. Thuis pakt ook niemand elke dag overal schone handdoeken voor. Wij zijn er inmiddels voor de derde keer geweest en altijd prima verzorgt geweest. En ja als je bij prijsvrij voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten=

Gereisd met partner in mei 2018

12 tips over Aparthotel Balaia Golf Village

• stephan evertsen, 07-08-2013

Als je boodschappen gaat doen kan je beter een kilometer lopen dan bij de hotelsupermarkt te shoppen. Dit scheelt al snel de helft!

• fam-van-Gerven, 10-07-2013

Taxi het oude centrum 7,50 - Strip 5,- Strandtent van het strand bij Balaia Golf Village. Kids vonden de Hotdog super!

• Wessel, 27-08-2012

Geen winkels in de buurt, dus een auto huren is eigenlijk een must. Voor uitgaan is taxi prima optie, in de directe omgeving alleen een Hollands Eetcafe lopend bereikbaar (zijn we niet geweest).

6 vragen over Aparthotel Balaia Golf Village

• Yolan , 02-10-2017

Handdoeken en beddengoed

Kan iemand mij vertellen of je zelf handdoeken en beddengoed moet meenemen?

• co, 29-09-2017

fietsen huren

Kun je bij het resort zelf fietsen huren of moet je daarvoor naar dichtbijzijnde stadje?

Pranger

Hoe is het restaurant? Zijn er restaurantjes op loopafstand (we gaan twee weken en willen ca 1 week een auto huren)

is het ook geschikt voor een 15- 18-jarige?

Aparthotel Balaia Golf Village info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Portugees

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats