Aparthotel
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°
6,9

Balaia Golf Village Resort is ideaal voor golfliefhebbers. Je kunt namelijk op Balaia Golf Village in Portugal gebruik maken van de golfbanen. Daarnaast vind je hier ook mooie zwembaden en kun je te voet naar het strand (1 kilometer). Albufeira is 4 kilometer rijden vanuit Balaia Golf Village en zeker een bezoekje waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Balaia Golf Village voor je op een rij gezet:

126 reviews over Aparthotel Balaia Golf Village in het Nederlands

Wij voelen ons hier helemaal thuis.

L. Versteeg,
15-4-2019

Dit Resort heeft meerdere zwembaden incl binnenbad. De tuinen tussen de appartementen en bungalows zijn prachtig en worden zeer goed onderhouden . De appartementen met 2 slaapkamers superieur zijn ook voorzien van een wasmachine en droger. (Dit voor de langere verblijven) wij komen hier al 10 jaar achter elkaar in Maart en genieten nog steeds van de Algarve.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Joyce Haazebroek,
30-10-2018

Ons verblijf was heerlijk. Derde jaar op rij naar Portugal en voor het eerst een kamer geboekt bij Balaia Golf Village. Centraal gelegen, huurauto is voor ons een pre omdat we graag eropuit gaan. Parkeerplaats voor appartement. Appartement supérieur 3 pers. was gelegen op 2 hoog. Prachtige balkon(s) met Portugese salamanders :) uitzicht over zwembad en veel groen. Schone kamer, ruim, vaatwasser, wasmachine en droger. Geen geluidsoverlast ervaren. Minpunt was toch wel de handdoeken service.. 2x per week. Dat vind ik echt ronduit smerig. Baliemedewerker zijn niet geïnteresseerd en bot maar hey, ik kom daar alleen mijn sleutel ophalen en uitchecken. Je betaald borg voor de kamer wat nergens is aangegeven!!

Park is prachtig en mooi onderhouden. Tennisbanen, golfbaan.. wij aten buiten de deur dus geen gebruik gemaakt van eet faciliteiten op het park.

Wij gaan hier zeker nog een keer terug! Volgend jaar met baby :)

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Nooit meer!

martin van der hulst,
9-10-2018

Park goed onderhouden de meeste appartementen liggen dicht bij zwembaden.Wij echtpaar 65 jaar werden geplaatst boven kapper op 483 in een verder geheel verlaten blok. Wij hadden in maart geboekt voor een lux appartement dat was het wel.Echter met uitzicht voor op parkeerplaats achter klein balkon uitzicht op de drukke autoweg en de stank van uitlaatgassen.Dat op drie hoog telkens met 24 trappen. De laatste 2 dagen kwam er zelfs geen schoonmaakster waren ons vergeten.In 9 dagen een keer een nieuwe handdoek.Commentaar bij niet vriendelijke receptie alle andere appartementen zijn bezet wij kwamen hier voor de tweede keer in 2017 alles perfect. Nu Nooit meer .

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bebsy

helaas voor ons geen optie voor terug tegaan.

fam.Beckers,
31-5-2018

Hier 8 dagen geweest, dd 21 mei.t/m 28 mei.Onvriendelijk niet geinteresseerd personeel in receptie en restaurant,het half pension clausule is zeer eentonig, weinig variatie en vrijwel het zelfde,drinken ook erg duur.We moesten lang wachten of een ober vragen voor consumpties. we hadden het wel getroffen met onze superior appartement op de begane grond.Ze zijn wel erg geluidsruchtig. er werd borg gevraagd wat niet vermeld was. OOk geen check-out controle, dus waarom deze borg???? Helaas viel het weer tegen, te koud voor het zwembad. Schoonmaken was in 10 min gebeurd!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Fantastisch vakantieverblijf

Gerard,
25-5-2018

Zijn 11 dagen in Portugal geweest op Balaia Golf Village en herkennen de kritiek helemaal niet. Dat de appartementen wat gedateerd zijn is logisch omdat het veelal eigendom is van particulieren die het als vakantieverblijf en beleggingsobject in bezit hebben en dus niet alles nieuw hebben. Kan mij voorstellen dat als je ziet wat er af en toe inde appartementen zit je daar niet de nieuwste snufjes voor aan gaat schaffen. Ons appartement was voorzien van een nieuwe keuken waar niets op aan te merken viel. Werkelijke elke dag werd er schoon gemaakt en de handdoeken die door op de grond werden gelegd vervangen door nieuwe handdoeken maar als je de regels niet kent, ligt dat wellicht aan je zelf. Vragen staat vrij. Thuis pakt ook niemand elke dag overal schone handdoeken voor. Wij zijn er inmiddels voor de derde keer geweest en altijd prima verzorgt geweest. En ja als je bij prijsvrij voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten=

Gereisd met partner in mei 2018

Nooit meer

ELLES,
28-4-2018

Mooie omgeving. Maar nooit meer balaia golf village. Niks te doen voor kinderen. Even koffie drinken in het enige restaurant, wordt je weg gestuurd omdat er.andere mensen moesten zitten terwijl het pas halfvol zat. Binnenzwembad enzo moet je extra voor betalen. Wordt ergens heel ver weg achteraan neer gezet. Prachtig appartement maar zo ver weg. 3 dagen geen nieuwe handdoeken gehad.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

perfecte vakantie

Michiel,
23-10-2017

erg mooi complex, met een leuke rustige opzet. het appartement was wat gedateerd, maar het was schoon en alles was aanwezig, ook TV en internet werkte prima, alle dagen schoonmaak (m.u. van zondag) en regelmatig schone handdoeken. Zwembad voor de deur, leuk voor de kinderen. auto is wel erg handig voor als je wat verder wilt gaan, want de leuke restaurantjes, centrum en grote supermarkt liggen net buiten loopafstand. Strand is wel te lopen. Behulpzame receptie, geen ervaring met het restaurant, we hebben alle dagen in lokale restaurantjes gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Nooit meer

Andrea,
7-8-2017

Het park is heel mooi en netjes aangelegd met genoeg zwembaden. In de meivakantie was er slechts 1 zwembad verwarmd. Wij hadden een tweekamerappartement, kamer 106, via prijsvrij. In het halletje bij binnenkomst een stapelbed met een gordijntje ervoor. De badkamer en keuken vielen bijna van ellende uit elkaar. Het ergste was nog de vieze muffe geur die er hing. We konden nog een ander appartement krijgen maar hiervan was de slaapbank vreselijk doorgezakt. Voor ruim 400!!! Euro meer konden we een 3 kamerappartement krijgen. Verder mooie omgeving maar wij vinden de omgeving richting Lagos een stuk mooier! We zijn 1 keer in het restaurant gaan eten van het buffet. Dat is niet aan te raden, er zitten veel lekkere en betaalbare eettentjes in de buurt. Voor ons geen prijsvrij meer na deze teleurstelling!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Zomervakantie

Ursela,
22-7-2017

Wij hebben hier voor de 2de maal gelogeerd. Dit keer was het appartement op het gelijkvloers met als voordeel een mooi terras dat uitgeeft op een graspartij. Rustig gelegen en geen luidruchtige buren. Het was wel veel drukker aan de zwembaden. Ook hier werden 's morgens de handdoeken al op de zonnebedden gelegd. Voor ons dit keer niet meer voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Service en locatie zijn erg goed

Edwin,
7-5-2017

App. wat gedateerd, maar alles zit er in en is schoon. Onderhoud zeer goed, zowel accommodatie als omgeving. Kindvriendelijk en hoog servicelevel.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Apr 26 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 12 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Portugees

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Balaia Golf Village in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Balaia Golf Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.