Appartement Areias

55 reviews over Appartement Areias

• 2018
    9Leanne05-02-2018

Super

Super verblijf! Enorm genoten, alles dr op en dr aan. Niks op aan te merken

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

10Eileen21-10-2015

Super accommodatie!

Super accommodatie! Ben hier al 2 keer eerder geweest en het is elke keer weer een heerlijk verblijf! Kleinschalige accommodatie waardoor er altijd een heerlijk plekje is bij het zwembad! De appartementen hebben voldoende ruimte en zien er goed uit. De eigenaresse is een fantastisch mens die je wil helpen met alles en die erg vriendelijk is! Alles is dichtbij, de bakker zit om de hoek en een supermarkt is ook dichtbij. Daarnaast ligt de straat voor het uitgaan 3 minuten lopen van het appartement vandaan, maar omdat het net om de hoek ligt heb je geen last van de mensen die daar zijn of van de muziek. Kortom een accommodatie om zeker een keer te bezoeken!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Steen29-09-2015

Heerlijk

Dit jaar twee keer geweest in areias. Het is ruim en wordt netjes schoongemaakt. Super aardige eigenaresse. Ligging is perfect.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9karla12-09-2015

superleuk en fijn appartement

de appartementen zijn van alles voorzien een heerlijk zwembad dicht bij de strip maar daar heb je helemaal geen last van als je eind augustus gaat verder is de eigenaar supervriendelijk en regelt alles bv broodrooster stuk direct een nieuwe. Om de dag een heerlijk schoon appartement met heel veel fris geurende dikke badhandoeken. Wij waren met vier volwassenen. Echt een aanrader!!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2015

• 8NaMeAn05-07-2015

Een echte aanrader!

Wij, 3 vriendinnen, hebben in juni 2015 een ontzettend leuke week gehad in dit appartement! Bij aankomst hartelijk verwelkomd door de eigenaresse, we kregen rondleiding door de kamer waarbij ze alles duidelijk uitlegde. Het appartementencomplex is kleinschalig, waardoor extra gezellig, zeker als je hier met meerdere jongeren zit! Kamers zijn juist heel ruim, alles is aanwezig! We hadden een ruim balkon met prachtig uitzicht op de ondergaande zon. Het complex ligt op nog geen 5 minuten lopen van de Strip, dat is met uitgaan heel handig. Ondanks dat veel jongeren uitgaan hebben we weinig overlast gehad. Het strand is iets verder lopen, maar prima te doen! Je loopt over de Strip, dus dat is erg gezellig. Overdag kun je lekker op een ligbedje bij het zwembad liggen, parasols ook aanwezig. Dikke pluim voor de eigenaresse, lieve vrouw, altijd in voor een lolletje, erg betrokken en behulpzaam! Bij het afscheid dikke knuffel gekregen! :) Super leuke week gehad, Areias is zeker een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Rowan24-09-2013

Super appertement, goede ligging!

Super appartement! Geweest met 2 meiden in Augustus 2013. Bij aankomst werd geregeld door de eigenaresse dat wij onze koffers niet zelf de trap op hoefde te tillen, ze vroeg aan de andere gasten of zij even konden helpen, super!

Wij hadden een ruim 2-kamer appartement. De bedden slapen prima maar kraken af en toe. Dit is dan ook geen luxe hotel, je betaalt voor wat je krijgt. Wel zag het er allemaal netjes uit en was het schoon. Om de 2 dagen werd er schoongemaakt.

Het zwembad werd goed schoongehouden! Zwembad was altijd erg gezellig met de andere gasten.

De ligging van het appartement is super! Taxi standplaats op 2 min en de grote supermarkt op 5 min. Heel dichtbij de strip (hooguit 5 minuten lopen). Wel rustig gelegen, dus geen last van dronken mensen 's avonds.

Wanneer we op het balkon zaten hadden we wel eens last van de blaffende hond. Hij stopte rond 12u dus 's nacht nooit last van gehad!!

Vriendelijke eigenaars, geïnteresseerd in je, in voor grapjes en lachen veel.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9dymfy14-08-2013

Ruime kamers, geweldige eigenaresse!

Wij zaten hier met 5 meiden in Augustus 2013, het jaar ervoor zaten we in Lloret de Mar in een klein appartement. Het was dus even schrikken toen we erachter kwamen dat het appartement zo groot was. We hadden een grote gang, een aparte woonkamer, een aparte keuken, een badkamer en twee slaapkamers, perfect dus.

Bij het appartement was een gezamenlijk zwembad, groot genoeg en erg gezellig met de mede gasten. Bij het zwembad waren genoeg ligstoelen aanwezig.

Het appartement is goed gelegen heel dicht bij de taxi opstap plaats en de strip, heel handig dus.

De eigenaresse van het appartement is een prachtvrouw ze lacht altijd en ze toont veel interesse. Om de twee dagen wordt er door haar en iemand anders schoongemaakt en er zijn altijd genoeg handdoeken.

Ik snap de mensen die dit appartement afkraken niet, je moet ook onthouden dat je krijgt waar je voor betaalt! De de service bij dit appartement was gewoon goed en alles was netjes en schoon, dus wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Haan25-06-2013

Fantastisch complex!

Erg gastvrije mensen. Mooi en ruime appartementen. Van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Michael15-08-2012

Super appartement! Aardige mensen!

Super appartement, eerste 2 weken van augustus met 9 vrienden geweest. Aardige vrouw rosalie stond ons midden in de nacht op te wachten om ons te verwelkomen. Grote ruime appartementen die aan alle verwachtingen voldeden, je krijgt zeker alles van de foto's! Ligging is voor het uitgaansleven goed, 5minuten lopen van de strip (Nieuwe gedeelte) en de taxi is op 1minuut afstand, waardoor je voor 5 euro in oud albufeira zit. Het enige jammere is dat de weg waar het appartement langs ligt, vooral de appartementen aan de voorkant, nogal een drukke weg is. Overigens als je de rolluiken snachts dicht laat, is het geluid een stuk minder en kun je prima slapen! Zwembad was schoon en er waren voldoende bedjes! Schoonmaak werd vaak gedaan en ruime voorziening in handdoeken en theedoeken. Echte aanrader om een leuke feestvakantie te hebben in het hoogseizoen. Ouders met kinderen opletten: natuurlijk wel veel jongeren in het hoogseizoen, maar rosalie vraagt wel om rekening te houden!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9waltherheijnen29-06-2012

Gewoon geweldig !!

Appartement was heel ruim en schoon. handdoeken bij de vleet, eigenaresse Rosalia is een super vrouw, spreekt vloeiend Duits. personeel is vriendelijk. kleine probleempjes, kapotte lamp ed, worden meteen opgelost. Inrichting ruim opgezet, keukenapparatuur (magnetron, koffieapp. waterkoker, broodrooster, kookplaten, koelkast ) voldoende aanwezig

Gereisd met partner in juni 2012

Appartement Areias info