Aparthotel Areias Village

Aparthotel Areias Village
8,9

3 tips over Aparthotel Areias Village

Helmi van de Vries, 27-9-2014

Bezoek het oude centrum voor de leuke, gezellige straatjes met winkeltjes, kraampje en restaurants. Op de Strip vind je weer de gezellige bars, maar ook goede restaurants.

Wij hebben via Sunny Cars (in NL) een auto gehuurd en dit beviel erg goed. Het kantoor van Avis lag op loopafstand van het hotel. Op de eerste dag liep onze auto warm en bleek er wat mis met de vloeistoffen. We kregen direct een nieuwe auto. Keurig geregeld! Oost- en westkust van de Algarve is leuk om met de auto te bezoeken.

Mike, 7-7-2012
dolfijnen spotten met een speedboot tocht, heel gaaf!
H, 3-11-2011

Neem het toeristentreintje boven aan de 'Strip' met een dagretour van EUR 3.50.

En gegrilde sardines kun je ook prima eten bij het ontmoetingsrestaurant Vivaldo's.

We hebben een aantal aanbieders voor Areias Village voor je op een rij gezet:

WTC.nl
WTC.nl