Aparthotel Areias Village

Aparthotel Areias Village

7.8Goed

Portugal, Algarve, Albufeira

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 272p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

49 reviews over Aparthotel Areias Village

• 2019
    7Petra21-06-2019

Schoon en netjes appartement

Mooi schoon appartement. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Weinig materiaal in de keuken. Appartement is zeer gehorig. Hotel tegenover zitten veel Engelsen die erg luidruchtig zijn zelfs met de deuren dicht in de nacht. Alles is op loopafstand supermarkt taxi en de strip en strand. Verder weinig te doen op het complex.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9BIANCA03-10-2018

Fantastisch hotel/appartement.

Mooi, schoon, groot appartement. Alles was super schoon ook het zwembad. Vriendelijke hotel medewerkers. Rustig gelegen als je echt van rust houd zit je hier goed en op 10 min. Loop afstand ben je in het levendige albufeira ( de strip) wel veel engelse in dit plaatsje. Wij hadden ontbijt bij het hotel dit was een klein ontbijt buffetje, lekker, vers en voldoende keus. Geen overdreven buffet zoals in die al- in resorts. Bij het zwembad kun je eventueel lunchen hier is een kleine kaart. Dit was lekker en niet duur! Het strand is op loop afstand. Je kunt ook met de taxi of toeristische treintje naar oud albufeira (€5,-) dit is een mooi, gezellig oud stadje aan het strand met restaurants, terrasjes en winkeltjes. Op de pleinen is er ook wat entertainment door straat muzikanten. De Portugese zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is ook heerlijk! Al met al leuk om in Portugal geweest te zijn!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9NEZ26-10-2017

Ge-wel-dig!

Kamer: prachtig en ruim en een heel groot balkon en luxe keuken met uitzet. Hygiëne: je kan van de grond eten iedere dag! Echt uitstekend! Personeel: heel lief personeel, receptie, de bar, de schoonmaaksters (die ik wil thuis ook wel!). Ze werken keihard maar heb nog nooit zo’n schoon appartementencomplex gezien. Eten (ontbijt): prima, beetje eentonig en weinig keus. Kan voor 4 sterren beter. Tip: verse vis als beleg en een kok. Misschien komt het door weinig keukenpersoneel. Zwembad: mooi en netjes. Bar buiten: toffe gast Rui! Je voelt je iedere dag zo welkom en lief voor kinderen. Eten mag uitgebreider bij de bar.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9wim&anneke25-06-2017

een echte aanrader

het zijn heel schone en mooie ruime appartementen dagelijkse schoonmaak schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed groot balkon 7 1/2 m lang en bijna 2 meter breed het vlak bij de strip maar toch rustig gelegen mooi zwembad en waar tegen het ,,handdoekje leggen op de bedden zoveel mogelijk word opgetreden ,, als referentie wel zwembadzijde kiezen want als je aan de achterkant zit is er niet veel te zien ,de keuken inventaris is minimaal neem zelf filter mee als je koffie wil zetten er is wel een broodrooster tegen borg bij de receptie op te halen . het personeel is zeer vriendelijk .

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Wilma van der Heiden01-05-2016

Aanrader!

Mooi, modern appartement met de service van een hotel. Dagelijkse schoonmaak en wisselen handdoeken. Wij hadden een appartement op de kop van het gebouw met een balkon aan 2 zijden. Voordeel was dat we tot zonsondergang in de zon konden zitten. Op loopafstand van de "Strip" waar je lekker kunt eten, afstand groot genoeg om er geen last van te hebben. Bedden vonden wij prima, keukengerei is inderdaad minimaal. Strand op loopafstand. Zwembad eenvoudig, maar prima. Wij hebben een rustige, relaxte week gehad. Op onze vertrekdag arriveerden grote groepen jongeren, geen idee wat dat voor gevolgen had voor de rust op het complex.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Inge 08-07-2015

Proper en ruim appartement

Eerst kregen we appartement toegewezen op 2de verdieping met afschuwelijk uitzicht op achterkant van het hotel. Mits kleine moeite van vriendelijke receptionist, ander appartement gekregen op 4de verdieping met ruim zicht op zee. Zwembad is rustig en behoorlijk groot , jammer van de luide muziek van het naastgelegen complex. Personeel heel vriendelijk, toen er 4 erg dronken britten het zwembad onveilig maakten , kwamen ze onmiddellijk tussen om de rust te herstellen. Strandje op 5 min wandelen , winkeltjes en restaurants op een boogscheut. Hadden een super vakantie maar volgende keer zoeken we toch een iets rustigere omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Helmi van de Vries27-09-2014

Echte aanrader!!!

Areias Village is ons zeer goed bevallen. Personeel is erg vriendelijk en netjes, keurig schone appartementen, op loopafstand van het strand, de strip en supermarkt. Ook kun je gemakkelijk naar de halte van het toeristentreintje lopen om je naar het oude centrum te laten vervoeren. Wifi is overal gratis beschikbaar (zelf op de kamer en bij het zwembad). Auto kun je achter gesloten hekken op het terrein van het hotel parkeren. Zwembad is eenvoudig maar netjes en schoon. Bedden waren helaas erg hard, maar wij hadden de matrassen van de slaapbank op de bedmatrassen gelegd en dat sliep prima. Ontbijt is eenvoudig en er is niet super veel keus, maar wel vers, goed en lekker. In het hotel is niet veel te doen voor kinderen en dat was voor ons juist een groot voordeel omdat hierdoor niet overal kleine kinderen rond renden. Wij zijn erg tevreden over Areias Village en vinden het een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Mike07-07-2012

Super appartementen, wel erg duur

Wij hebben hier twee super weken gehad. het complex ligt op een kleine 10 minuten lopen van de strip en via het strand in ongeveer 30 minuten on het oude gedeelte. Qua comfort zit je hier helemaal goed in dit relatief nieuwe complex. De kamers zijn erg modern en ruim met een huge balkon! Wij zaten op de 1ste verdieping aan de zwembadzijde (wat echt wel beter is als de anders kant, want dan zie je een rotswand) en hadden eigenlijk nooit last van discotkeek Kiss. Het strand is makkelijk te voet te bereiken in ongeveer 10 minuten middels een steile weg. Kortom een modern en schoon apprtement maar wel zeer prijzig.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8P25-05-2012

Mooi & ruim!

Mooi,ruime en moderne appartmenten! Lig in een doodlopende straat,maar er is genoeg leven in de omgeving,maar ook rustig genoeg om lekker om je balkon te zitten Van discotheek Kiss hebben wij geen last gehad.

Gereisd met partner in april 2012

• 8anneliestuin14-02-2012

een echte aanrader !!

2 volle weken in dit aparthotel verbleven, prima was het hotel!kamers helemaal nieuw en modern ingericht. iedere dag netjes schoongemaakt. schone handdoeken iedere dag! wij hadden logies,helaas niet echt in de buurt een supermarkt,was best eind lopen,en moest je toch wel een stijle heuvel op! met veel boodschappen is dat best pittig! auto huren is aanrader,wegen zijn prima en weg gedrag net zoals in nederland. veel engelsen aanwezig. die kwamen voor 3 a 4 dagen,was vaak een vrijgezellenfeest,lieten zich helemaal vol lopen bij zwembad bar vanaf uur of 10.30 uur tot 17.30 uur! sommige haalden de kamers niet meer! waren aanwezig,maar niet vervelend,althans vonden wij! het was wel lachwekkend zo af en toe. verder is dit aparthotel een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats