Aparthotel Areias Village

8,9

55 reviews over Aparthotel Areias Village in het Nederlands

Ge-wel-dig!

NEZ, 26-10-2017

Kamer: prachtig en ruim en een heel groot balkon en luxe keuken met uitzet.

Hygiëne: je kan van de grond eten iedere dag! Echt uitstekend!

Personeel: heel lief personeel, receptie, de bar, de schoonmaaksters (die ik wil thuis ook wel!). Ze werken keihard maar heb nog nooit zo’n schoon appartementencomplex gezien.

Eten (ontbijt): prima, beetje eentonig en weinig keus. Kan voor 4 sterren beter. Tip: verse vis als beleg en een kok. Misschien komt het door weinig keukenpersoneel.

Zwembad: mooi en netjes.

Bar buiten: toffe gast Rui! Je voelt je iedere dag zo welkom en lief voor kinderen. Eten mag uitgebreider bij de bar.

een echte aanrader

wim&anneke, 25-6-2017

het zijn heel schone en mooie ruime appartementen dagelijkse schoonmaak schone handdoeken en om de dag schoon beddengoed groot balkon 7 1/2 m lang en bijna 2 meter breed het vlak bij de strip maar toch rustig gelegen mooi zwembad en waar tegen het ,,handdoekje leggen op de bedden zoveel mogelijk word opgetreden ,, als referentie wel zwembadzijde kiezen want als je aan de achterkant zit is er niet veel te zien ,de keuken inventaris is minimaal neem zelf filter mee als je koffie wil zetten er is wel een broodrooster tegen borg bij de receptie op te halen . het personeel is zeer vriendelijk .

Aanrader!

Wilma van der Heiden, 1-5-2016

Mooi, modern appartement met de service van een hotel. Dagelijkse schoonmaak en wisselen handdoeken. Wij hadden een appartement op de kop van het gebouw met een balkon aan 2 zijden. Voordeel was dat we tot zonsondergang in de zon konden zitten. Op loopafstand van de "Strip" waar je lekker kunt eten, afstand groot genoeg om er geen last van te hebben. Bedden vonden wij prima, keukengerei is inderdaad minimaal. Strand op loopafstand. Zwembad eenvoudig, maar prima.

Wij hebben een rustige, relaxte week gehad. Op onze vertrekdag arriveerden grote groepen jongeren, geen idee wat dat voor gevolgen had voor de rust op het complex.

Proper en ruim appartement

Inge , 8-7-2015

Eerst kregen we appartement toegewezen op 2de verdieping met afschuwelijk uitzicht op achterkant van het hotel. Mits kleine moeite van vriendelijke receptionist, ander appartement gekregen op 4de verdieping met ruim zicht op zee. Zwembad is rustig en behoorlijk groot , jammer van de luide muziek van het naastgelegen complex. Personeel heel vriendelijk, toen er 4 erg dronken britten het zwembad onveilig maakten , kwamen ze onmiddellijk tussen om de rust te herstellen. Strandje op 5 min wandelen , winkeltjes en restaurants op een boogscheut. Hadden een super vakantie maar volgende keer zoeken we toch een iets rustigere omgeving.

Echte aanrader!!!

Helmi van de Vries, 27-9-2014

Areias Village is ons zeer goed bevallen. Personeel is erg vriendelijk en netjes, keurig schone appartementen, op loopafstand van het strand, de strip en supermarkt. Ook kun je gemakkelijk naar de halte van het toeristentreintje lopen om je naar het oude centrum te laten vervoeren. Wifi is overal gratis beschikbaar (zelf op de kamer en bij het zwembad). Auto kun je achter gesloten hekken op het terrein van het hotel parkeren. Zwembad is eenvoudig maar netjes en schoon. Bedden waren helaas erg hard, maar wij hadden de matrassen van de slaapbank op de bedmatrassen gelegd en dat sliep prima. Ontbijt is eenvoudig en er is niet super veel keus, maar wel vers, goed en lekker. In het hotel is niet veel te doen voor kinderen en dat was voor ons juist een groot voordeel omdat hierdoor niet overal kleine kinderen rond renden.

Wij zijn erg tevreden over Areias Village en vinden het een echte aanrader!!!

Super appartementen, wel erg duur

Mike, 7-7-2012

Wij hebben hier twee super weken gehad.

het complex ligt op een kleine 10 minuten lopen van de strip en via het strand in ongeveer 30 minuten on het oude gedeelte. Qua comfort zit je hier helemaal goed in dit relatief nieuwe complex. De kamers zijn erg modern en ruim met een huge balkon! Wij zaten op de 1ste verdieping aan de zwembadzijde (wat echt wel beter is als de anders kant, want dan zie je een rotswand) en hadden eigenlijk nooit last van discotkeek Kiss. Het strand is makkelijk te voet te bereiken in ongeveer 10 minuten middels een steile weg. Kortom een modern en schoon apprtement maar wel zeer prijzig.

Mooi & ruim!

P, 25-5-2012

Mooi,ruime en moderne appartmenten!

Lig in een doodlopende straat,maar er is genoeg leven in de omgeving,maar ook rustig genoeg om lekker om je balkon te zitten

Van discotheek Kiss hebben wij geen last gehad.

een echte aanrader !!

anneliestuin, 14-2-2012

2 volle weken in dit aparthotel verbleven, prima was het hotel!kamers helemaal nieuw en modern ingericht. iedere dag netjes schoongemaakt. schone handdoeken iedere dag!

wij hadden logies,helaas niet echt in de buurt een supermarkt,was best eind lopen,en moest je toch wel een stijle heuvel op! met veel boodschappen is dat best pittig!

auto huren is aanrader,wegen zijn prima en weg gedrag net zoals in nederland.

veel engelsen aanwezig. die kwamen voor 3 a 4 dagen,was vaak een vrijgezellenfeest,lieten zich helemaal vol lopen bij zwembad bar vanaf uur of 10.30 uur tot 17.30 uur! sommige haalden de kamers niet meer! waren aanwezig,maar niet vervelend,althans vonden wij! het was wel lachwekkend zo af en toe.

verder is dit aparthotel een echte aanrader!

Modern aparthotel

Frans Knapen, 27-11-2011

Modern ingericht aparthotel, mooie huiskamer en slaapkamer heerlijke douche. Personeel zeer behulpvaardig, klachten werden zeer snel opgelost. Broodrooster en koffiezetapparaat niet in keuken aanwezig maar bij de receptie op te halen. Gratis wifi in de lounge. Handdoeken werden iedere dag verschoond en het tweemaal per week. Wij zijn hier geweest van 9 tot en met 26 november 2011, en hebben niets gemerkt van de aanwezigheid van de discotheek Kiss, (waarschijnlijk gesloten de lichten branden wel) Complex is zeer mooi aangelegd en wordt goed onderhouden.

Heerlijke vakantie!

Margo, 10-11-2011

Areias Village is een plek voor jong en oud. Ikzelf was er met 3 vriendinnen, maar er waren genoeg kinderen. Deze kinderen waren vooral Engels en dus best wel goed hoorbaar. De ligging is heel goed. Aan de rechterkant ligt tussen wat hotels doorlopen een mooi strand en aan de linkerkant ben je zo in de lange winkelstraat de strip. Er is genoeg mogelijkheid tot eten op de Strip. Bij het hotel moet je het niet doen. Wij hebben het een avond gedaan, we hadden bijna geen keus en wat we kregen wat te doen voor het geld wat we moesten betalen, maar geen tweede keer. Je moet er vroeg uit om een bedje te reserveren. Tot een uur of 4/5 is er zon bij het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor Areias Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Areias Village in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Areias Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Areias Village scoort een 8.86 uit 10 op basis van 56 reviews.