Hotel Aqua Pedra Dos Bicos

Hotel Aqua Pedra Dos Bicos

8.4Fantastisch

Portugal, Algarve, Albufeira

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Pedra Dos Bicos voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Adults only

24 reviews over Hotel Aqua Pedra Dos Bicos

• 9RiBi22-09-2016

Zoals een hotel moet zijn !

Na een mooie rondreis door Portugal zijn we in dit hotel neergestreken om nog na te genieten en uit te rusten. Hotel is netjes, zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en worden iedere dag picco bello en op tijd in orde gemaakt. De Ontbijtservice was prima, uitgebreid en voor ieders wat wils! Het strand en de Strip liggen op korte loopafstand en in de nabije omgeving liggen genoeg restaurantjes, bars en supermarkten voor als niet al te ver weg wilt. Restaurant Beira is dan ook een topper om de hoek! Old Town ligt op 30 minuten lopen en is prima te doen als je goed ter been bent. Er rijden een shuttle bus vanaf het hotel en een taxi of tuktuk terug is niet te duur. Probeer je taxi in Old Town wel bovenaan de roltrap te pakken, hier staat geen rij wachtende mensen! Beneden staat op drukke avonden een flinke wachtrij!!! Prima hotel!!!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8ruudvanbeek05-03-2016

Mooi design hotel met snelle WiFi overal in hotel

Voor ons is een goede/slechte WiFi verbinding een deal breaker. Vaak zijn we hierin teleur gesteld, maar in dit hotel is het gewoon super geregeld. Of eigenlijk, zoals het hoort.

De kamers lijken in eerste instantie in design style met het hotel. De kamers zijn echter nogal gebruikt en eigenlijk aan een renovatie toe. Een loshangende spiegel, een badkuip als douchegelegenheid doen afbreuk aan het design gevoel. Een badkuip vloer die wiebelt en vol deuken zit, een douchekraan waar de rozetten niet tegen de muur zitten maar tegen de kraan(?), het geeft een "op zijn retour" gevoel. En dat is erg jammer want er is initieel heel veel goede smaak en inzicht in gestopt.

Hetzelfde beeld zie je in het ontbijt/restaurant gedeelte. Initieel heel smaakvol maar nadien hebben lieden er gewoon standaard spul bijgezet; een echte misser is een lelijke donkerbruine wijnkast in deze ruimte.

Het ontbijt is niet slecht. Daarmee is het dan ook gezegd. Elke dag exact hetzelfde is weinig verrassend. Koffie/thee uit 2 machines is gewoon jaren 80. Past echt niet bij een luxe uitstraling, zeker niet als het iedere dag een grote knoeiboel is omdat de slangetjes van de machines niet goed op de kopjes staan uitgericht. Sommige koffie onderdelen gaan in het kopje, andere delen worden er overheen gegooid.

Het personeel aan de ontvangst is aller vriendelijkst. De kamer schoonmaaksters eveneens, maar in het restaurant loopt een dame rond die de alleen al vanwege haar sacherijnige uitstraling beter de bedden kunnen laten doen.

Een goed gemeend advies; laat de originele ontwerper/designer weer eens langs komen en al die goed bedoelde maar echt foute freubel zooi eruit gooien. Trouwens, als die toch langs komt laat het even naar het glazen dak kijken. Het ziet er niet meer uit en lekt nogal als het regent. Gewoon jammer voor een in essentie echt mooi ontworpen hotel.

Kamertip: Klasse Wifi, de open binnenruimte geeft wel enige geluidsoverlast.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Bjorn05-02-2014

Zeker 4* waardig een van de betere hotels

Prachtig hotel, stijlvol ingericht.

Een hotel wat deel uitmaakt van een heel park aan de zijstraat (500 m) van de strip, een prachtige locatie. Hier zijn allemaal koopappartementen en een bijbehorend hotel dus. Alles is strak aangelegd en geeft een loungy sfeer.

Pluspunten : - Ligging - Nette afwerking - Stijl, sfeer, Lounge - Gelegen op mooi park met eigen parkeergelegenheid. - Ontbijt !!! ontzettend goed en veel keus in fijne ambiance

Minpunten - Zwembad mooi maar als hotel vol is misschien beetje klein? - Toch nog wel een loopje richting de zee (500 m)

Op het strand is overigens een strantent gevestigd en er is een mooie rotspartij op het strand.

Wij betaalden in het laagseizoen, februari, 35 euro voor een kamer ! In het hoog seizoen stijgen deze prijzen flink

Gereisd met partner in februari 2014

• 9marianvangaal20-11-2013

Super gave vakantie gehad

5 dagen een super vakantie gehad samen met een vriendin. Van alles gezien en beleefd. Hotel is echt super gastvrij. Mensen willen je graag helpen.. Enigste min punt, receptionist had een ontbijtpakket voor ons gegregeld, omdat wij ochtends om 5:15u de hotel moesten verlaten. Alleen de volgende ochtend hadden we een man achter de balie en die wist hier niets van??! Helaas geen ontbijt. Verder goeie uitleg gehad als we vragen hadden konden we altijd terecht bij de balie. We hadden alleen het ontbijt inbegrepen, in de buurt kun je overal goed lunchen en dineren. Dit al vanaf 7.50euro voor een vol bord. Kamers komen ze elke dag schoonmaken. Oja en het dakterras moet je zeker niet vergeten, super genoten! In de buurt hebben we quad gereden en zijn we naar een aquapark geweest. Als je uit wil gaan, dan is de strip een optie!! Daar had je ook veel eetgelegenheden waar de Portugezen ook Nederlands kunnen.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9Esther14-08-2013

Prachtig hotel, niet kindvrij

Mooi hotel op loopafstand van 'the strip'. 10 min lopen van het strand middels trap. Gelegen tussen appartementen. Restaurant is goed, prima ontbijtbuffet. Mooie kamers met aan zwembadzijde groot balkon. Mocht je dit belangrijk vinden: hotel zou kindvrij zijn (tot. 13 jr). Dit is onjuist. Vanuit appartementen komen er kinderen zwemmen/eten. Ook 'glippen' er boekingen met kids tussendoor. Maar naar verhouding wel weinig kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Geert03-11-2012

Prima Ligging

Prima ligging, moderne en erg ruime schone appartementen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6eddy09-10-2012

heb voor mijn geld al veel beter gehad

mooi proper goed desin hotel met een miserabel uitbating!

Gereisd met partner in september 2012

• 7jandelat02-10-2012

Mooi hotel met bijzondere uitstraling.

Een mooi hotel met goed eten maar een minpunt was dat het ontbijt steeds minder werd, eerst waren er gebakken eieren inde tweede week niet meer.zo ging het ook met de gekookte eieren en met het gebakken spek. Het diner was prima met altijd keus in vis of vlees. De kamers werden goed schoongemaakt. Al met al een prima hotel.

Gereisd met vrienden in september 2012

• 10jvengel09-08-2012

Mooi design hotel met perfecte ligging

Dit hotel bezocht van 18 juli t/m 29 juli 2012. Zeer goed verzorgd hotel met perfecte ligging vlakbij het strand dat te bereiken is door ± 85 treden af te dalen naar het kleine maar ook goed verzorgde strand.
    Het hotel zelf is in perfecte staat. Het onbijt is goed. We hadden half pension. Het avondeten is ook zeer goed verzorgd met variatie van vis en vlees, pasta's, rijst en aardappel variaties. We hadden een standaard kamer maar deze is groot genoeg. In het hotel zelf is het heel rustig en zijn ze niet hectisch bezig. S'avonds is in het hotel niets te doen, maar dat maakt de strip zo'n 10 minuten lopen meer dan goed. Het oude centrum van Albufiera is makkelijk te bereiken door een treintje dat je voor 2,- Euro pp er naar toe brengt. Dit was onze eerste kennismaking met Portugal en we hebben er een leuke tijd gehad. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7ERAUW CLAIRE19-06-2012

Niet slecht, ga toch niet terug.

Mooi hotel. Eten wel totaal afgestemd op een Engels publiek en weinig variatie !

Gereisd met vrienden in mei 2012

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenWaterpark
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Portugees, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats