Hotel Aqua Pedra Dos Bicos

Hotel Aqua Pedra Dos Bicos
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Pedra Dos Bicos voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel Aqua Pedra Dos Bicos in het Nederlands

Zoals een hotel moet zijn !

RiBi
22-9-2016

Na een mooie rondreis door Portugal zijn we in dit hotel neergestreken om nog na te genieten en uit te rusten.

Hotel is netjes, zeer vriendelijk, attent en behulpzaam personeel. Kamers zijn netjes en worden iedere dag picco bello en op tijd in orde gemaakt.

De Ontbijtservice was prima, uitgebreid en voor ieders wat wils!

Het strand en de Strip liggen op korte loopafstand en in de nabije omgeving liggen genoeg restaurantjes, bars en supermarkten voor als niet al te ver weg wilt. Restaurant Beira is dan ook een topper om de hoek! Old Town ligt op 30 minuten lopen en is prima te doen als je goed ter been bent. Er rijden een shuttle bus vanaf het hotel en een taxi of tuktuk terug is niet te duur. Probeer je taxi in Old Town wel bovenaan de roltrap te pakken, hier staat geen rij wachtende mensen! Beneden staat op drukke avonden een flinke wachtrij!!!

Prima hotel!!!

Voor ons is een goede/slechte WiFi verbinding een deal breaker. Vaak zijn we hierin teleur gesteld, maar in dit hotel is het gewoon super geregeld. Of eigenlijk, zoals het hoort.

De kamers lijken in eerste instantie in design style met het hotel. De kamers zijn echter nogal gebruikt en eigenlijk aan een renovatie toe. Een loshangende spiegel, een badkuip als douchegelegenheid doen afbreuk aan het design gevoel. Een badkuip vloer die wiebelt en vol deuken zit, een douchekraan waar de rozetten niet tegen de muur zitten maar tegen de kraan(?), het geeft een "op zijn retour" gevoel. En dat is erg jammer want er is initieel heel veel goede smaak en inzicht in gestopt.

Hetzelfde beeld zie je in het ontbijt/restaurant gedeelte. Initieel heel smaakvol maar nadien hebben lieden er gewoon standaard spul bijgezet; een echte misser is een lelijke donkerbruine wijnkast in deze ruimte.

Het ontbijt is niet slecht. Daarmee is het dan ook gezegd. Elke dag exact hetzelfde is weinig verrassend. Koffie/thee uit 2 machines is gewoon jaren 80. Past echt niet bij een luxe uitstraling, zeker niet als het iedere dag een grote knoeiboel is omdat de slangetjes van de machines niet goed op de kopjes staan uitgericht. Sommige koffie onderdelen gaan in het kopje, andere delen worden er overheen gegooid.

Het personeel aan de ontvangst is aller vriendelijkst. De kamer schoonmaaksters eveneens, maar in het restaurant loopt een dame rond die de alleen al vanwege haar sacherijnige uitstraling beter de bedden kunnen laten doen.

Een goed gemeend advies; laat de originele ontwerper/designer weer eens langs komen en al die goed bedoelde maar echt foute freubel zooi eruit gooien.

Trouwens, als die toch langs komt laat het even naar het glazen dak kijken. Het ziet er niet meer uit en lekt nogal als het regent. Gewoon jammer voor een in essentie echt mooi ontworpen hotel.

Kamertip: Klasse Wifi, de open binnenruimte geeft wel enige geluidsoverlast.

Prachtig hotel, stijlvol ingericht.

Een hotel wat deel uitmaakt van een heel park aan de zijstraat (500 m) van de strip, een prachtige locatie. Hier zijn allemaal koopappartementen en een bijbehorend hotel dus. Alles is strak aangelegd en geeft een loungy sfeer.

Pluspunten :

- Ligging

- Nette afwerking

- Stijl, sfeer, Lounge

- Gelegen op mooi park met eigen parkeergelegenheid.

- Ontbijt !!! ontzettend goed en veel keus in fijne ambiance

Minpunten

- Zwembad mooi maar als hotel vol is misschien beetje klein?

- Toch nog wel een loopje richting de zee (500 m)

Op het strand is overigens een strantent gevestigd en er is een mooie rotspartij op het strand.

Wij betaalden in het laagseizoen, februari, 35 euro voor een kamer !

In het hoog seizoen stijgen deze prijzen flink

Super gave vakantie gehad

marianvangaal
20-11-2013

5 dagen een super vakantie gehad samen met een vriendin.

Van alles gezien en beleefd.

Hotel is echt super gastvrij. Mensen willen je graag helpen..

Enigste min punt, receptionist had een ontbijtpakket voor ons gegregeld, omdat wij ochtends om 5:15u de hotel moesten verlaten. Alleen de volgende ochtend hadden we een man achter de balie en die wist hier niets van??! Helaas geen ontbijt. Verder goeie uitleg gehad als we vragen hadden konden we altijd terecht bij de balie.

We hadden alleen het ontbijt inbegrepen, in de buurt kun je overal goed lunchen en dineren. Dit al vanaf 7.50euro voor een vol bord.

Kamers komen ze elke dag schoonmaken.

Oja en het dakterras moet je zeker niet vergeten, super genoten!

In de buurt hebben we quad gereden en zijn we naar een aquapark geweest. Als je uit wil gaan, dan is de strip een optie!!

Daar had je ook veel eetgelegenheden waar de Portugezen ook Nederlands kunnen.

Prachtig hotel, niet kindvrij

Esther
14-8-2013

Mooi hotel op loopafstand van 'the strip'. 10 min lopen van het strand middels trap. Gelegen tussen appartementen.

Restaurant is goed, prima ontbijtbuffet.

Mooie kamers met aan zwembadzijde groot balkon.

Mocht je dit belangrijk vinden: hotel zou kindvrij zijn (tot. 13 jr). Dit is onjuist. Vanuit appartementen komen er kinderen zwemmen/eten. Ook 'glippen' er boekingen met kids tussendoor. Maar naar verhouding wel weinig kinderen.

Prima Ligging

Geert
3-11-2012

Prima ligging, moderne en erg ruime schone appartementen

mooi proper goed desin hotel met een miserabel uitbating!

Mooi hotel met bijzondere uitstraling.

jandelat
2-10-2012

Een mooi hotel met goed eten maar een minpunt was dat het ontbijt steeds minder werd, eerst waren er gebakken eieren inde tweede week niet meer.zo ging het ook met de gekookte eieren en met het gebakken spek. Het diner was prima met altijd keus in vis of vlees. De kamers werden goed schoongemaakt. Al met al een prima hotel.

Mooi design hotel met perfecte ligging

jvengel
9-8-2012

Dit hotel bezocht van 18 juli t/m 29 juli 2012. Zeer goed verzorgd hotel met perfecte ligging vlakbij het strand dat te bereiken is door ± 85 treden af te dalen naar het kleine maar ook goed verzorgde strand.

Het hotel zelf is in perfecte staat. Het onbijt is goed. We hadden half pension. Het avondeten is ook zeer goed verzorgd met variatie van vis en vlees, pasta's, rijst en aardappel variaties. We hadden een standaard kamer maar deze is groot genoeg. In het hotel zelf is het heel rustig en zijn ze niet hectisch bezig. S'avonds is in het hotel niets te doen, maar dat maakt de strip zo'n 10 minuten lopen meer dan goed. Het oude centrum van Albufiera is makkelijk te bereiken door een treintje dat je voor 2,- Euro pp er naar toe brengt. Dit was onze eerste kennismaking met Portugal en we hebben er een leuke tijd gehad. Voor herhaling vatbaar.

Niet slecht, ga toch niet terug.

ERAUW CLAIRE
19-6-2012

Mooi hotel. Eten wel totaal afgestemd op een Engels publiek en weinig

variatie !

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Pedra Dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Pedra Dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aqua Pedra Dos Bicos scoort een 8.5 uit 10 op basis van 24 reviews.