Appartement Alto do Moinho

Laatste review

Vies

Roxanne,
9-5-2017

Groot appartement met een prachtige liggen. Het zwembad is erg mooi en groot en heerlijk voor de kids. Helaas zijn de appartementen vies . De badkamers vol schimmel en de vaatwasser stonk. Het camping bedje wat we gereserveerd hadden voor mijn zoontje was doorgelezen en oud. Jammer want als de appartementen goed waren geweest was het een super park geweest.

126 reviews over Appartement Alto do Moinho in het Nederlands

Vies

Roxanne,
9-5-2017

Zeer ruime appartementen, grote woonkamer met een aparte keuken. Ruime slaapkamer en ruime douche (zelf een zuignap meegenomen voor de douchekop). Misschien niet heel modern, maar in de eerdere (negatieve) recensies kan ik mij helemaal niet vinden. Het zag er prima uit en het was schoon. Fijn dat er wasmachine was. De afwasmachine hebben we niet gebruikt, omdat er ook niet veel servies is. Maar een klein afwasje in de vakantie moet geen probleem zijn?

Goede koelkast en een vrieskist met 3 laden.

Zwembad is leuk met de molen. Het uitzicht is geweldig over zee, strand en Albufeira. Strandbedjes waren er voldoende bij het zwembad, ook nog een uur of 11.

Wel wat hoger gelegen, naar Albufeira afdalen, maar terug omhoog is best een behoorlijke klim. Maar neem dan een taxi terug, kosten circa 6 euro.

schimmel, smerig, vochtig

K.M.
23-6-2016

Het park en zwembad ziet er prima uit de appartementen daarentegen hebben geen goed sluitende ramen en deuren, koelkastdeur vol met schimmel, rode schimmel op de spiegel met vliegen uit het plafond, slaapkamer zo vochtig dat je er last van je keel van kreeg, vieze vloer schoenen/slippers aan houden!, douche slecht/schimmel, 1 pers. kan warm douchen daarna koud water, internet werkte soms

Dit nooit meer

Folker
23-5-2016

Zeer vies en smerig alles kapot of beschimmeld

Groot appartement maar aan renovatie toe

Fam. De Smet
30-8-2015

Voor ons de eerste maal deze formule na steeds All-in hotels.

Wij hadden 3 kamer app. Zeer grote woonkamer en 2 ruime slaapkamers elk met eigen badkamer. Maar de badkamers zijn aan renovatie toe (afgeblotte verf , vuile voegen).

Alles aanwezig en werkte op een paar buitenverlichtingen na.

Ijskast en wasmachine toonde onderaan roestvorming.

Wel elke dag gepoetst en netjes.(behalve op zondag).

Het domein zelf en het zwembad mooi onderhouden en proper (was het app.zo onderhouden dan was dit top...)

Centrum op 5a10 min. wandelen naar beneden.

Letterlijk stijl naar beneden , dus andersom stevig klimmen en niet geschikt voor mensen slecht te been of mindere conditie.

Prima, maar wel aardig klimmen

m1241
25-7-2015

Wij hadden een groot appartement met twee badkamers en twee grote slaapkamers in blok L01.

Gratis Wi-Fi met alleen ontvangst in de voortuin, maar wel een goed signaal. Weinig servies, zeker als je een vaatwasser hebt. Wasmachine was een uitkomst. Gelukkig had ik een zuignap voor de GoPro mee die als douchekophouder heeft gefungeerd, want die kan je nergens ophangen. Meubels en bedden waren goed maar hard. Keuken was erg mooi. Veel appartementen zijn privébezit en een aantal zijn voor de verhuur. Grootste deel van de toeristen is Engels, gevolgd door Noren en Duitsers. Schoonmaak is redelijk. Prima zwembad en redelijk voldoende bedjes die alleen de laatste twee dagen werden gereserveerd. Supermarkt is wel even lopen. Receptie weet niets over de Hollandse touroperators en in een andere ruimte vind je een boek van de touroperator. Lopen met kleine kinderen is een uitdaging. Het is een stevige afdaling naar het centrum en strand, laat staan andersom. Park is stil en de omgeving rustig.

Een tegenvaller

Ghielen
24-5-2015

Het app is groot, de ligging hoog, maar mooi. Het is een flinke klim van het strand terug naar het complex.

Het app was niet schoon, erg oude spullen, en al zo gebruikt dat het echt wel aan vervanging toe is. Jammer!!

Electrische app niet veilig aangesloten.

Voor eens een domper op de vakantie. We hebben veel gereden door de omgeving om maar zo min mogelijk in het app te hoeven zijn.

Zeker te doen

Shannah
18-8-2014

Begin augustus ben ik met een vriendengroep van zes man (gemiddelde leeftijd achttien jaar) verbleven in Alto do Moinho.

Het eerste wat opviel, was dat de accommodatie ver op een heuvel lag, waardoor het lopen naar het plein ruim 20 tot 30 minuten duurt. Eenmaal aangekomen bij de receptie begon de receptioniste op een nogal onaangename manier ons te vertellen, dat als wij ook een meer speldje te hard laten vallen, dat we er meteen uitvliegen. Best logisch, aangezien we jongeren zijn, maar dat had best vriendelijker gemogen.

Wij gingen vervolgens verder naar het zwembad. Het zwembad oogde groter op de foto, maar het was groot genoeg.

Naast het zwembad was er een bar waar eten en drinken te halen was. Het eten daar was heerlijk en ze waren vrij snel met het eten bereiden.

Het appartement waar wij in verbleven was zeer ruim. De keuken heeft was goed voorzien van keukenapparaten en de (bad)kamers waren ruim en netjes ingericht.

Leuke accommodatie, rustig gelegen

Hoff
12-7-2014

Ons appartement was groot met 2 badkamers, 2 slaapkamers en ruime woonkamer/keuken. Aan de achterkant was een leuk terras. De inrichting was netjes, maar gedateerd. De schoonmaak was onder de maat. Weinig schone handdoeken en als er schoongemaakt was, was dit amper te zien.

Het zwembad was erg netjes en ruim met genoeg bedjes en parasols. De zwembadbar had een goede lunchkaart en het personeel was zeer vriendelijk! De ligging van Alto do Moinho is op de berg. Het is een flinke klim om naar het centrum van Albufeira te komen en daarvoor moet je goed ter been zijn. Kortom een erg leuker accommodatie voor een rustige vakantie!

geweldige locatie

ah bannink
21-11-2013

prachtige plek om vakantie te vieren.. appartement was super en voorzien van alle gemakken. heerlijk uitzicht van terras op de Algarve kust en zee. appartement ligt nog geen 800 meter van gezellig centrum van Albufeira en marinahaven.

Bij het heerlijke zwembad is ook een bar/restaurant voor de kleine snack.

Accommodatie is zeer kind vriendelijk. Maar ook voor ouderen is het een heerlijke plek met fantastisch uitzicht over de kustlijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Alto do Moinho voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alto do Moinho in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alto do Moinho zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.