Aparthotel Almar

Meer aparthotel info

76 reviews over Aparthotel Almar

• 8Mario Benschop06-04-2016

Unieke ligging en gezellig

Almar is een ouder complex dat dit en volgend jaar wordt gerenoveerd. De kamers zijn prima opgeknapt, nieuwe bedden, bad en bekleding op de banken, vloer en gordijnen. De ligging is uniek en het uitzicht aan de zuidzijde formidabel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het balkon is vrij groot. Jammer dat er geen zonwering is, want dat kan zomers een gemis zijn aan de Algarve. Het verblijf zal ook worden voorzien van een nieuwe keuken in 2017. Het is er schoon en het wordt elke dag schoon gemaakt. Het zwembad moet men wel de meeuwen uit weren, want dat is niet hygiënisch. Over het algemeen dik te vreden over dit complex.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9m.nijholt26-06-2014

Fantastische ligging!!

Het hotel is wat verouderd maar de ligging is super. Boek een kamer met zee zicht op minimaal de eerste verdieping! Uitzicht prachtig! Groot zwembad, met genoeg lig bedden in een tuin. Veel winkeltjes en restaurantjes vlakbij. Aanrader: restaurant A Fragata overkant ingang hotel. Super goedkoop- erg lekker! Binnen een paar minuten ben je bij de roltrappen die naar het strand en centrum gaan.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7L03-09-2013

lekker dichtbij het oude centrum

op 5 min lopen van het oude centrum. met 4 meiden kregen we een groot hoek appartement, met een heel groot balkon. alle ruimte. zwembad is fijn om aan te liggen. 1 minpuntje, we kwamen pas om kwart voor 12 's avonds aan en gingen pas ook 's avonds weer naar huis. er was geen gelegenheid om ergens te douchen behalve de buitendouche bij het zwembad, of een kamer te huren voor 90 euro! dat vind ik slechte service.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 8Mario02-04-2013

Het is een goed Appartementen complex. En heel licht Allen is het heel oud. Het personeel is erg aardig en behulpzaam, wordt 2 keer in de week schoongemaakt,altijd schone handdoeken, is dag en nacht receptie.Alleen zijn de bedden hard en het is gehorig. De ligging is prachtig

Gereisd met partner in maart 2013

• 7msipma20-12-2012

Een zeer prettig verblijf.

Appartementhotel Almar is zeer gunstig gelegen, vlak bij de roltrap die je naar het centrum brengt. Wij waren er 2 weken ( eind nov. begin dec. 2012 ) .we kozen voor een 3 kamer appartement met zee zicht, 2 ruime balkons. Aardige inrichting, de keuken heeft behoefte aan een beter en groter kooktoestel en meer pannen. Bestek en servies voldoende aanwezig. Er hoort een nieuw bad geplaatst te worden, had zijn beste tijd gehad. Er wordt redelijk schoongemaakt, zou leuk zijn om wat vaker schone handdoeken en lakens te krijgen. Ons app. No 207 ligt boven de receptie, waar s nachts nog al eens lawaai was, slaan met deuren etc. Wifi aansluiting is er niet, en dat is een MUST. via voucher wel, maar dat werkt niet goed. McDonalds heeft gratis wifi en het gemeentehuis ook( soms geen goeie verbinding).

Gereisd met partner in november 2012

• 4grietje13-10-2012

dicht bij oude centrum

Wij hadden een studio of een 1 kamer apartement geboekt, toen we de gordijnen open deden en dachten de zee of het zwembad te kunnen zien schrokken we heeeeeel erg we zagen een stukje gras en 3 muren we zaten letterlijk onder de grond in de souterain boek nooit een kamer met de nr 001 tot 005. de hogere kamers hebben wel een mooi uitzicht op het zwembad en de zee. Het verschonen van de handdoeken was ook erg slecht de handdoeken die op de grond lagen werden weer opgehangen dit na een QUAD toer. Het personeel was erg vriendelijk. Mooi net zwembad. In het oude centrum ben je zo nog geen 10 min lopen . Het oude centrum van Albufiera is heel gezellig en veel restaurantjes. De foto,s geven het uitzicht van de kamer 003.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Rob en Corrie07-10-2012

Super locatie maar wel verouderd complex

Eind september hier 2 weken geweest. We hadden een 2-kamer app. op de 4e verdieping. Geweldig uitzicht, groot app. maar renovatie is inderdaad dringend nodig. Ook onze bedden waren te hard, maar we hadden geen bruin of geel water zoals anderen melden. Kamers worden dagelijks schoongemaakt maar een groot minpunt is dat de handdoeken maar 2 x per week worden vervangen. Kon ook niet vaker als ik er voor wilde betalen. Personeel is heel vriendelijk en als het compex wordt gerenoveerd komen wij er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2012

• 6J. de Haan05-09-2012

Wel voor verbetering, niet voor herhaling vatbaar

Prachtige ligging met uitzicht op zee en op het oude Albufeira, sympathiek lobby-personeel, mooie ruime appartementen en balkons. Maarrr: te weinig strandbedden en parasols (hotels zijn naar mijn mening op die manier mede verantwoordelijk voor de toename van het aantal huidkankerpatiënten), sober ingerichte kamers zonder airco en slechts tweemaal in de week schone handdoeken. Verder diverse ordinaire luidruchtige Engelse gasten met onopgevoede kinderen. Ondanks een fijne week niet voor herhaling vatbaar kortom.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Edmar02-07-2012

Ligging prima, kwaliteit laat te wensen over

Schitterende locatie! Maar het complex kan wel een update gebruiken. Bedden erg hard. Door corrosie in waterleiding roestbruin water. Laatste jaren is er weinig tot geen onderhoud gedaan. Jammer.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Linda, Rob en Cynthia28-07-2011

Rustig, fantastisch uitzicht

Wij hebben een fijne vakantie gehad, alles wat onze voorgangers beoordeeld hadden klopte ook, we hebben zelf parasols en luchtbedjes meegenomen en dan kom je niks te kort. We zaten op de begane grond en hadden een fantastisch uitzicht over het zwembad, zee, centrum en het strand. Iedere dag kwam het personeel schoonmaken. De bedden waren wel wat hard. Wat wij erg fijn vonden was dat er 2 kleine supermarktjes in de buurt waren, en 1 grote. De weg naar het centrum was goed te doen, via de roltrap was je zo beneden. Wij zouden nog best een keer terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Waterskiën, Zeilen