Appartement Algarve Gardens

Meer appartement info

39 reviews over Appartement Algarve Gardens

• 2019
    6Will Erps30-09-2019

Wij niet meer studio of bungalow

Neem geen studio. Wij moesten van hotel 500 'm lopen naar studio. Toen 65 trappen op met 2 koffers van 20 kg. Wij zijn 65 j. Jonge mensen lagen op 1e verdieping. Met eten weer 65 trappen. Is allemaal heel oud en antiek. Bungalows viel ook tegen. Allen boven wc. Niet handig als je slecht ter been bent. Werd elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken en beddengoed. Buiten alles netjes bijgehouden Eten in hotel goed en mooi strand. Ook kamer waar je koffers neer zet met vertrek niet afgesloten. Bij avondeten drinken bij weggaan meteen afrekenen. Wat soms lange rijen veroorzaakt. Beter op kamernummer laten zetten. Weer geweldig. 26 gr. Hier kan veel verbeterd en vernieuwd worden. Elke avond muziek. Kortom boek geen studio of bungalow. Ik niet meer.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Schetters11-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar

We verbleven in het eerste complex met appartementen en dus niet in het hotel. De kamer was niet schoon; stof onder de bedden, plakkerige vloer. Bedden waren wel keurig opgemaakt. Regelmatig werden deze verschoond en werden nieuwe handdoeken gebracht. De keuken (gasplaatjes zeer versleten, zag er echt niet meer veilig uit) was niet meer geschikt om in te koken, waardoor we alsnog genoodzaakt waren elders te eten. De kamers zijn echt zeer gedateerd. Er hangt een wat muffe lucht. Het zwembad was daarentegen wel erg fijn. Er waren altijd bedjes beschikbaar en het strand achter het hotel is prachtig mooi en enkel voor gasten toegankelijk. Zelf regelmatig boodschapjes gehaald bij de supermarkt tegenover het hotel, prima! Ook het restaurantje tegenover het hotel is een aanrader. Taxi naar Albufeira kost ongeveer tussen de 12-15 euro.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 6Andrea05-09-2019

Goede ligging, maar slechte bedden

De ligging is perfect, maar de bedden viel totaal niet op te slapen. De lattenbodem voel je door het matras. En jammer dat er twee losse bedden stonden. Een oplossing in de vorm van een extra dekmatras was er ook niet. Ontbijt was heel goed en het appartement werd goed schoon gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4N29-08-2019

Geen studio matras hard geen airco ni

Neem geen studio. Geen airco niet genoeg mogelijkheden om 2 telefoons op te laden. Geen goede begeleiding zoek het meer uit waar je studio is en matras hard.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Peters06-06-2019

Heerlijk verblijf in een rustige omgeving

Vooral de omgeving is mooi om te wandelen of huur een fiets . Het strand is mooi schoon en omringd door de rotsen. Studio is wat verouderd maar zal zeker niet een prettige verblijf in de weg staan. Voor de prijs wat je betaalt is het voldoen. Het ontbijt in het hotel is goed , vers fruit, broodjes enz. Er is geen directe uitgaanscentrum en de cafeetjes in de omgeving zijn eenvoudig maar goed je kunt er voor een klein prijsje goed eten en drinken.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7A v Hooff20-05-2019

Na renovatie weer terug.

Is echt een oude zooi. Vooral de woonkamer. O.a. meubels en de tegelvloer. Bedden oud ( ook matrassen ) Beetje muffe lucht. Dus echt aan renovatie toe. Indeling huisje wel heel goed en praktisch. Ook ( in Mei ) lekker koel zonder airco. Inventaris keuken beperkt wat betreft goede koekenpan of braadpan. Maar wel waterkoker , broodrooster , koffiezetapparaat aanwezig. Mooi uitzicht over de tuinen. Jammer dat er maar 2 smalle tuinstoeltjes waren om hier lekker van te genieten en geen standenstoelen of ligbedjes. Hierdoor sleeptte bijna iedereen de 2 fauteuils van binnen naar buiten die ietsje beter zaten met n kussen in je rug. Vrij dicht bij t strand en zwembad ( van hotel ) niet veel amusement s avonds in het hotel in Mei.

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Christine18-05-2019

Voor een paar dagen is het OK

De ligging van de accomodatie is perfect. Het strand is bereikbaar vlak naast het hotel waar je gebruik mag maken van het ontbijt en het zwembad. Hele mooie klif om over heen te lopen. En genoeg restaurantjes en suppermarkten in de buurt. Je zit in een appartementen complex ergens verderop op het terein. Dit is een hele simpele kamer en zeer gedateerd. Ik ben niet moeilijk. En je kunt er best een paar dagen blijven. Maar verwacht geen enkele luxe. Het bed was helaas niet erg goed. Voor een paar dagen is dit verblijf prima te doen. Maar voor meerdere weken zou ik dit niet aanraden. Het ontbijt bij het hotel was wel echt heel goed.

Alleen gereisd in mei 2019

• 7Janneke van der Meer23-04-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie streek de Algarve,dolfijnen gespot tijdens boottochtje,het “eind van de wereld” was ook een aparte belevenis,kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

• 2jk23-04-2019

Prachtige omgeving, bouwvallige studio en huisjes

Positief is de prachtige plek aan zee en toegang tot de klif. Bushalte voor de deur, voldoende leuke restaurants en een winkel in de buurt. Het naastgelegen hotel heeft een bar en regelmatig live muziek. Helaas zijn de studio's en bungalows zeer verouderd en bouwvallig. De keuken was onbruikbaar. Wat kapot was is gemeld maar niet gemaakt. Bij aankomst dachten we in een achterbuurt te zijn afgezet, we werden er stil van. De foto's zoals je online kunt vinden zijn zeer verouderd. Jammer dat deze accommodatie nog wordt aangeboden.

Gereisd met partner in maart 2019

• 5Maria24-03-2019

Niet meer voor een tweede keer naar accomodatie we

Dat je er niets van moet verwachten voor die prijs dan valt het mee. Oud en achterstallig onderhoud. Wel mooie locatie aan het strand.

Gereisd met partner in maart 2019

Appartement Algarve Gardens info