Aparthotel Aldeia de Gale

Aparthotel

3 reviews over Aparthotel Aldeia de Gale in het Nederlands

mooie accommodatie

Helma, 3-3-2009

we hebben een fijne vakantie gehad in dit complex maar februari was toch best koud, ik zou hier best naartoe terug willen maar zou het dan wel later in het seizoen doen

mensen die van rust en met de auto zelf de drukte opzoeken ideaal.

Overdag bijna prive zwemband de portugezen komen pas na 16.00 even afkoelen rustig netjes vriendelijk leuke uitval basis supermarkt en luxe coffee/theezaak ik ga er zeker weer heen.

een heerlijke plek als lekker rustig en vlak tussen de portugezen wil zitten die hun buitenhuisjes daar hebben.Wij gaan voor de 2e keer en ideaal is ook dat je een auto bij je reis is inbegrepen.Je kan alle kanten op en na een dagje weg heerlijk zwembad of strand om de hoek .de grote algarve shopping is ook leuk voor een ieder

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Aldeia de Gale in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Aldeia de Gale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Aldeia de Gale scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.