5,8

22 reviews over Camping Albufeira in het Nederlands

Nooit meer

Rika,
4-6-2018

Camping ligt pal aan een heel drukke weg. Dag en nacht veel lawaai. Sanitair is schoon maar niet altijd warm water. Onvriendelijke ontvangst bij receptie. Mooi zwembad complex. Rommelig terrein. Soms kleine plaatsen . Ik zou het niemand aanraden.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed !

vanuytrecht,
2-9-2017

Rond de tijd dat wij er stonden was men volop bezig de camping klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Je kon niet altijd gebruik maken van het zwemdok, sommige dagen waren er de grasmaaiers..... maar men kan geen omelet maken zonder de eieren te breken. Voor de rest topplaats voor overwinteraars. Zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit in winter

Ans
27-2-2016

Ligt aan doorgaande autoweg. Hele dag herrie van auto's en regelmatig sirenes. Zijn hier in februari en temperatuur is koud. Sanitairgebouw wordt super bijgehouden maar heel gedateerd. Geen wascabines. Geen dichte ramen maar open gaten, dus heel koud. Gebouw niet verwarmd. Zandpaden waar na een regenbui niet op te lopen is, hier wordt niets aangedaan. Staan hier met een groep, anders hier direct al weer vertrokken. Je moet hier niet in de winter zijn.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Slecht

Peter
1-12-2015

Rommelig, veel zwerfvuil, onvriendelijk receptiemedewerker( 1 maar die altijdt buiten staat te roken) bovenzijde van de camping is het sanitair sterk verouderd en vaak koude douche, ook veel stroom uitval, leiding ( karla) zeer dominant en duld geen klachten, nee nooit weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

fantastisch

fam. Groen
6-12-2013

Afgelopen september 2013 op deze camping gestaan. Mooie camping , goede sanitaire voorzieningen, absuluut geen oude caravans aanwezig, deze zijn allemaal allang weggehaald. 3 mooie zwembaden, discotheek voor de jongere, karaoke, en aqua aerobic. Dicht bij het mooie plaatsje Albufeira, op loop afstand. Bus en taxi stoppen voor de ingang camping.. Vriendelijk personeel. Kwaliteit prijsverhouding volgens ons goed. Gaan zeker nog eens naar deze camping. Absuluut een aanrader, als je de Algarve gaat bezoeken. Vr. Gr. Familie Groen Vriendelijke groey

Gereisd met partner in september 2013

Wy kwamen hier toevallig terecht, normaal staan Wy op Quarteira, maar wat een verschil. Quarteira is een grote zandbak. Albufeira heeft prachtige zwembaden en goed sanitair, wat per dag meerdere malen wordt schoongemaakt. Het zal in de winter best anders zijn, maar in mei was het erg goed. Vriendelijke mensen en de campingplekken worden steeds bijgehouden. Wy hebben hier 10 dagen gestaan voor een auctieprijs, dus helemaal mooi.

Gereisd met partner in mei 2013

Afgelopen zomer geweest. Mooie camping, zeer schoon sanitair. Ruime plekken, vriendelijk personeel! 3 mooie zembaden met toezicht. camping winkel waar redelijk wat te verkrijgen is, iets buiten de camping grote supermarkt. Dichtbij de plaats Albufeira.Bus stopt voor de kamping. Lopend via een nieuw aangelegd voetpad ongeveer 3 km. lopen naar old town. Mooie stranden in de omgeveing! en niet te vergeten mooi en zonnig weer in de Algarve! wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

zeer slecht

zeer ontdaan
19-9-2012

inderdaad verwaarloosd en slecht in de wintermaanden, momenteel last van ratten die snachts in de voortent komen en inderdaad net een caravan kerkhof, ziet er niet uit en opmerkingen hierover, hoe durf je zeggen ze dan met hun ogen, nee nooit meer. zeer klant onvriendelijk personeel in receptie soms zelfs onbeschof als je iets durft te zeggen over de staat van het sanitair en douche ruimte (koud water) misschien 10 jaar geleden mooie camping, nu is het een drama.

Gereisd met partner in januari 2012

Leuke camping!

nick
15-6-2012

Camping in Albufeira

Leuke kleine camping, goed te doen voor 2 sterren. Dichtbij gelegen eettentjes. Geslaagde vakantie!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Goede camping

Harry en Nel
31-5-2012

Ondanks de wat mindere recensies toch gegaan en het was goed, sanitair ruim en schoon, kleine zanderige plekken, maar in het voorseizoen met mooi weer prima. Zwembad oke, maar geen restaurantfaciliteiten. Op de fiets naar het oude centrum van Albufeira goed te doen(2.9km). Receptiestaf niet zo vriendelijk, maar al met al een plezierig verblijf!

Gereisd met partner in mei 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.