Appartement Albufeira Sol

Meer appartement info

75 reviews over Appartement Albufeira Sol

• 8Esther & Jaimy28-09-2011

Absolute aanrader

Appartementen Dom Pancho in Albufeira is heerlijk gelegen, dichtbij supermarkten, pinautomaat, restaurants en uitgaanscentra. Het strand zou op loopafstand liggen, maar wij hebben geen moeite gedaan om het te vinden. Wij zijn voor €4 met de taxi naar het strand gegaan bij de binnenstad, waar zich allerlei leuke kleine winkeltjes bevinden, en heel wat verschillende eet- en uitgaansgelegenheden. Wij zijn vegetariërs en hebben in Portugal prima gegeten. Het appartement is ruim opgezet, het slaap- en woongedeelte kan worden afgescheiden met een uitschuifbare deur. Bedbank en tafel met 4 stoelen aanwezig. Kitchenette is uitgerust met pannen, waterkoker, combi-magnetron, bestek e.d. TV, AIRCO en kluisje aanwezig, beide afstandsbedieningen en kluissleutel op aanvraag. Wij zijn hier verbleven met 2 personen, en vonden het een zeer ruim opgezet appartement. Hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam, schoonmaak elke dag op onregelmatige tijden. Badkamer uitgerust met bad/douche, wc en bidet.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Illy04-09-2011

Prima Appartement !!goede ligging

Wij verbleven 2 weken in het Appartement van Dom Pancho, hele ruime en nette app voor 3 pers, we zaten op de 5e etage en hadden een prachtig uitzicht ! De personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, elke dag werd er schoongemaakt.Alles is dicht bij elkaar de supermarkt en de pin automaat, kapsalon Annabella waar je haar kan knippen voor €7,00 kleuren €20,00. Bij "Rania" (in de zelfde straat als het Super Markt ) kan je heerlijk toeristen 3 gangen menu eten voor €8,95,en bij de "strip is "Fredi"kan je ook heel goed eten zeer populair bij de toeristen .De Strip kan je lopend doen de straat oversteken en aan het eind ben je bij de "strip" (scheelt taxi kosten)[email protected] is ook aan het eind van deze straat bevind zich met trap om hoog daar kan je voor €1,40 30 min /1 uur €2,20 kan je internetten of bellen(11ct pm) met de thuisfront.Er rijd een treintje vanaf begin van de strip(zij straat)en gaat naar oude gedeelte van Albufeira voor €4,00 retour en bus €2,20 retour halte aan de overkant

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Liesbeth24-08-2011

Goed hotel, met uitstekende ligging

In augustus 2011 zijn wij in Dom Pancho verbleven. De kamers zijn ruim opgezet en netjes. Ze worden elke dag schoongemaakt m.u.v. de zondag. Handdoeken worden om de 4 dagen verwisseld. Persoonlijk vindt ik dit te lang. De bezoekers van Dom Pancho was varierend van jong tot oud, stelletjes en gezinnen. Eten kan ik niks overzeggen, wij hadden enkel overnachting geboekt. Er zijn zat leuke restaurants in de omgeving waar je lekker en tegen een leuke prijs kan eten. Ontbijt was makkelijk te verkrijgen in de nabij gelegen supermarkt.

Ligging was ideaal. Supermarkt/pinautomaat tegenover hotel. De strip en het strand op loop afstand. Het oude gedeelte is prima te bereiken per taxi. Het hotel belt een taxi tegen betaling (€1,=), de taxi is er dan ook razendsnel en kost om en nabij de € 7,=

Al met al vonden wij het een geslaagde vakantie en hebben genoten. Op het hotel verder niks aan te merken! Volgende keer zal ik wel kiezen voor een hotel gelegen in het oude gedeelte van Albufeir

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Jelmer18-08-2011

Goede, nette, ruime appartementen

Dom Pancho heeft nette, ruime kamers. Elke dag wordt er schoongemaakt. (behalve zondag) Handdoeken zouden om de vier dagen omgewisseld worden, doch dit gebeurde niet. Bij de receptie gevraagd en toen werden ze direct omgewisseld. Zwembad verder prima, maar een paar keer werd mijn zwembroek groen van het zwembadwater. De bar bij het zwembad is ook top. Alles werd vers bereid. (ideaal voor ontbijt) 24 uurs receptie is heel handig bij het stappen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Carmen04-08-2011

Prima hotel!

Wij zijn in Juli 15 dagen in Dom Pancho geweest. We waren met z'n 2e maar hadden een kamer waar 4 personen konden slapen dus dat was ideaal! De ligging is top! Supermarkt is vrijwel tegenover het hotel net als de pin automaat. De Strip is maar 5 minuutjes alleen maar rechtdoor lopen. Bij de receptie kan je een taxi bellen voor 1 euro die ja dan voor ongeveer 5 euro naar het oude gedeelte kan brengen. Wij vonden alleen het nieuwe gedeelte ( de Strip dus) veel leuker dan het oude gedeelte. Enige minpunt van het hotel is inderdaad dat de handdoeken sporadisch verwisseld worden. ( 1x in de week) Al met al een goed hotel met veel Nederlandse jongeren wat weer erg gezellig is!

ps: S'avonds is het in Albufeira erg koud door de harde wind!

• 8Jelmer31-07-2011

Prima appartement voor een goede prijs!

Dom Pancho is een prima appartementencomplex. We hadden een zogenoemde "budgetkamer" maar desalniettemin veel ruimte in het appartement, schoon en het uitzicht (landzicht) was prima. De ligging van het appartement is eigenlijk ideaal. Supermarkt om de hoek. The Strip is op een kleine 10 minuten lopen. Je zit lekker dichtbij, maar geen last van de drukte. De weg naar het strand was even zoeken, maar ligt op een kwartiertje lopen. Het strand van Praia da Oura is een mooi strand, waar je goed kunt zijn. Samenstelling van de gasten in het complex: varierend. Zowel jongeren, maar ook gezinnen met kinderen. Voor iedereen geschikt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Spreken allen (verstaanbaar) Engels. Enig "kritiekpuntje": de handdoeken zijn in 1 week slechts 1 keer verschoond.

• 4DonkeyKong18730-07-2011

Slechte Hygenie en Onvriendelijk personeel

15 Dagen in appartement Dom Pancho gezeten. De prijs kwaliteit verhouding is zeer scheef. Handdoeken werden om de vier dagen verschoond. De eerste keer is dit niet gebeurd. Na een discussie met de receptie kregen we uiteindelijk schone handdoeken. Ook het toilet is in die 15 dagen niet schoongenaakt. De hygenie was ver te zoeken in de kamer, daarbuiten was het redelijk. Het zwembad en de omgeving werden redelijk schoongehouden. Groot minpunt was de onvriendelijkheid bij de receptie. De twee dames op leeftijd keken altijd chagrijnig en bij een normale vraag kon je al een snauw verwachten. Mannelijk personeel bij de receptie en schoonmaakpersoneel was in orde. De bediening was redelijk. De jonge kerel die er werkt was vriendelijk en deed zijn uitstekende best. Het eten dat er geserveerd werd was prima in orde.

Grootste minpunten: - Hygenie kamer - Onvriendelijke vrouwelijk personeel bij de receptie

Pluspunten: - Ligging - Redelijk onderhouden zwembad

• 8Nalles22-07-2011

Prima appartement voor grotere groepen jongeren

Dom Pancho is een prima appartement om je vakantie door te brengen. Wij zaten hier met 6 personen van 8 t/m 18 juli. Het appartement heeft een goede mix van jongeren en gezinnen. Wij zaten in het appartement vlak achter het zwembad, een prima plek. Appartement is voldoende ruim en prima voor mekaar. Echt geen afgetrapt jongerenappartement zoals ik in Turkije of Spanje weleens ben tegengekomen.

Vanaf Dom Pancho is het 1 minuut lopen naar de supermarkt en de pinautomaat en slecht 2-3 minuten lopen naar The Strip, ideale ligging dus. Strand is iets verder lopen, ong. 10 minuten. Je kunt hiervoor echter ook een taxi bestellen bij de receptie van het appartement.

Vwb TO: alles prima geregeld op 2 punten na. De barbecue was werkelijk een aanfluiting: 3 karige stukjes vlees voor 12,50. Daarnaast vonden wij de dames van TO team behulpzamer en vriendelijker dan de enige man van het team. Wat een arroggante kwal is hij zeg, ongeloofelijk!

• 8Jeff14-02-2011

Weinig aan de hand complex

Prima appartementen complex. Het is schoon en verzorgd zoals het hoort. Prima vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Emmy10-09-2010

fijn en schoon app.

De ligging is prima overal dichtbij en net ver genoeg zodat de overlast minimaal is. Mooie ruime app. Wel slechte bedden.

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement Albufeira Sol info