Appartement Albufeira Sol

• Sauna
Meer appartement info

75 reviews over Appartement Albufeira Sol

• 8liesbeth Kok20-08-2014

Heerlijk hotel, ontzettend vriendelijk personeel

Dit hotel is netjes, schoon en goed georganiseerd. Wij verbleven samen in een geweldig tweekamer appartement. Het eten is prima en gevarieerd. All inclusive aanbod is prima. Wel even lopen naar het strand 15 min maar vlak bij de strip en met de taxi ben je in vijf minuten in het oude centrum (6 euro). Het zwembad is groot en schoon. Wat opviel was het ontzettend vriendelijke personeel. Kom zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 5whoopi6911-08-2014

Zeker geen 4 sterren

Eenvoudig hotel. Zeer rumoerig, door overal plavuizen hoor je alle hakken,slippers en koffers voorbij komen. All inclusive stelt niet veel voor. Regelmatig drankapparaten leeg, chaotish restaurant. Keus lijkt veel, maar is 2x hetzelfde aanbod naast elkaar. Ligging is idd gunstig tov Strip, strand daarintegen ver lopen. Kamers zeker geen suites, omgebouwde appartementen, vocht/schimmelplekken in kitranden, dus zeker niet gerenoveerd. Handoekleggen was verboden, maar werd vervolgens gewoon toegestaan. Zwembad erg koud en niet aantrekkelijk voor kleine kinderen. 2 x moeten vragen om schone handdoeken. Kreeg sterk de indruk dat ze de drukte niet aankonden. Schoonmaak redelijk. Vond na de schoonmaak nog steeds haren in de badkamer. Voor een basis hotel prima en eenvoudig. Zeker geen 4 sterren waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 7Angella 30-07-2014

Prima vakantie

Ik ben samen met mijn vriend naar Albufeira del Sol hotel geweest. We hadden prima kamers best nieuwe kamers. Ook hadden wij all in clusive maar wij vonden het eten echt niet lekker en het was best weinig waar je uit kon kiezen dus dat vonden we tegen vallen voor de rest is het erg gelegen aan winkeltjes barretjes en clubs voor ons jongeren is het een echte aanrader maar ook voor wat ouderen is het een rustig hotel, je hebt geen last van de strip 10 meter naast het hotel.

Het persooneel is erg vriendelijk alleen moet je wel goed opletten of je je borg terug krijgt.

Gereisd met partner in juli 2014

• 5hans de ruiter05-06-2014

tegenvaller

de accommodatie voldoet niet aan de omschrijving op de website. Veel faciliteiten waren niet gereed. Er werd nog volop gewerkt tijdens ons verblijf. Het a la carte restaurant was pas klaar op de dag van vertrekt. Dit was niet geheel all inclusief. Veel grote groepen die voor overlast zorgden tot diep in de nacht. Weinig toezicht. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Kamers prachtig, maar niet geheel schoon. Vier sterren is te hoog gegrepen, maar er wordt hard aan gewerkt. Drie sterren volstaan.

Gereisd met partner in mei 2014

• 4H Smit29-05-2014

Niet voor ons geschikt.!!!!

Goede kamer/slaapkamer, maar geen suite, zoals in de folder staat. dagelijks schone handdoeken en regelmatig schoon beddengoed. moet vragen wc papier en shower gel. schoonmaak matig. restaurant ongezellig en druk. eten redelijk goed, gaat n1 14 dagen wel vervelen. Bar/TV ruimte ongezellig en druk. VEEL Engelsen, die veel drinken en veel lawaai maken. Zeer onplezierig. strand verder weg dan gedacht, ca. 1/2 uur lopen. WIFI soms goed op de kamer, soms alleen in de lounge bij de receptie goed. klein balkon met oude kunststof tafel en stoelen, weinig ruimte door ook 2 airco's op de grond staan. doe all-inclusief van aankomst t/m vertrek, en laat voor 12.00 uur bij aankomst niet de koffie zelf betalen, zo kneuterig. in mei al druk door dronken drinkers, dit verwacht je pas in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 5g.bekkers08-05-2014

beslist geen 4 sterren waard

de kwaliteit en de variatie van de all-inclusive bufetten liet duidelijk te wensen over. Komt nog niet bij benadering in de buurt van 4-sterren Riu Hotels, die wij in Spanje hebben bezocht. De kwaliteit van de kamers/appartementen was uitstekend.

Gereisd met partner in april 2014

• 9Hillie van Breugel08-10-2013

tip top

Geweldige vakanite gehad, App. pas gerenoveerd nr. 237 rustige kant, wel s'morgens wat bestelbusjes die aan het lossen zijn. Werd elke dag schoongehouden, goede bedden met kraakhelder linnengoed. De dames van de schoonmaak zijn heel vriendelijk. Jammer dat er handdoekjes worden gelegd s'morgens vroeg. Voor onze kleinzoon ( 4 ) was er ook de kidsclub. Groot zwembad en een aardig kinderbad. Eten in het dorp is niet duur voor 5 pers. gemiddeld € 70.=. Je lunt lekker wokken voor € 10.00 p.p. bij Chinees rest. Morada aan de hoofdstraat ( 10 min. ) lopen. Grote supermarkt daar tegenover. Kleine supermarkt vlak bij Albufeira Sol. Ook goed rest. is Ribeiros vlak voor de grote supermarkt. Strand klein halfuurtje lopen, maar de moeite waard. Met het toeristentreintje kun je naar het oude centrum met smalle straatjes, wel klimmen geblazen. Laatste dag konden wij in het app. blijven voor € 40.=, anders moet je er om 11.00 uur uit zijn. En wij vertrokken pas om `17. 30 uur Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 7Janssen29-08-2013

Moeite waard

Leuk ingericht en nette accommodatie,kamer was bij aankomst niet super schoen maar na eerste schoonmaak werd deze keurig bijgehouden.Onze kamer had geen bijzonder uitzicht maar wel aan de rustige kant niet bij het zwembad,geen ongedierte gespot Eten bij accommodatie is enorm duur extra gebakken eitje +2 euro,ijsje etc duurder dan elders

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8mevrouw Bank27-07-2013

Erg leuk!

Mooie appartementen, vriendelijk personeel, dichtbij de strip. Erg leuk gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Ilse24-07-2013

Leuk hotel! Echt aan te raden!

Na een overboeking vanuit ons andere appartement, aangekomen in het hotel Albufeira SOL. Heel mooi hotel, erg schoon en wordt goed bijgehouden. Fijn dat er 24 uur per dag receptie is en dat ze op de receptie goed Engels spreken. Elke dag wordt je kamer opgeruimd en worden de bedden opgemaakt. Genoeg ruimte bij het zwembad om te liggen en het water was goed schoon. Ook fijn dat je super dicht bij de strip (uitgaansgebied) zit. Helaas zit je wel ver weg van het strand, hier zijn we dan ook niet heen geweest, maar het zwembad was prima voor ons.

Zeker aan te raden dit hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Appartement Albufeira Sol info